Wojtek ma racje , ale koleżanka chyba pisała że to na gazie występuje , więc logicznie wykluczyłem pb, ale niech sie wypowie dokładnie koleżanka czy to na pb występuje także
Więc tak samochód dzisiaj wyjeżdża z warsztatu. Dzięki koledze z TomaTeam udało się naprawić samochód a dokładnie zregenerować części w dość tani sposób. Wtniknął kolejny problem przy naprawie, że kierownica kręciła się w kółko a czasami się zacinała.. Przekładnia i pompa zostały zregenerowane (przekładnia w Wałbrzychu, pompa w Łodzi).. jeśli ktoś ma problem z częściami to również firma z Łodzi dysponuje rzadkimi częściami i za niską cenę.
Problem z gazem nadal nie zniknął, a nawet zaczęło szarpać na benzynie.. teraz samochód jeszcze zostanie oddany do elektronika aby połączyć się z komputerami. Zobaczymy co wyniknie.
Dziękuję Wam bardzo za pomoc. To dzięki Wam naprawa w sumie przebiegła szybko i sprawnie (chodź mimo że to dość długi odstęp czasu, ale uwierzcie mi firma z Raciborza paprała się 4 miesiące [nie polecam])
Pozdrawiam.
kwiat_paproci [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:14
Tym szarpaństwem to i ja jestem zaciekawiony, mój robi mi to samo na gazie.
Problem z gazem nadal nie zniknął, a nawet zaczęło szarpać na benzynie..
To tak jakby kolejne stadium problemu powstałego prawdopodobnie w wyniku złego ustawienia gazu. Złe czasy wtrysku gazu powodują przestawianie się czasów wtrysków komputera benzyny
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 12:24
Piter34 mam takie pytanie czy istnieje taka możliwość że po montażu instalacji LPG w pierwszej kolejności trzeba nauczyć MEMS pracy (adaptacja czy jakoś tak to tak sie nazywa) i dopiero po tym brać sie za ustawianie kompa od LPG? Czy sterownik LPG nie bazuje na parametrach pacy kompa benzynowego? - takie moje przemyslenia
Piter34 mam takie pytanie czy istnieje taka możliwość że po montażu instalacji LPG w pierwszej kolejności trzeba nauczyć MEMS pracy
Teoretycznie nie ma takiej potrzeby, bo ty przyjeżdżasz na montaż gazu ze sprawnym MEMSem, który "wie" jak ma pracować.
Po montażu gazu następuje kalibracja, podczas której tak naprawdę konfigurujesz nastawy komputera gazowego w taki sposób, aby nie zmienił nastaw (czasów wtrysku) komputera benzynowego.
Rozjechanie się nastaw MEMSa może być spowodowane ustawieniem gazu "na pałę" i wypuszczenie klienta z warsztatu (krzyż na drogę ).
Marrkus napisał/a:
Czy sterownik LPG nie bazuje na parametrach pacy kompa benzynowego?
Tak, bazuje na czasie wtrysku benzyny, przeliczając wg swoich algorytmów na czas wtrysku gazu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum