Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 16:01   

ceremony napisał/a:
Konrad_Zr160 napisał/a:
Od nich mialem juz sprzeglo i kable takze znajoma mi firma. Cos trzeba bedzie wybrac na lato ;)

uklad wydechowy juz masz? :twisted:
moglby ktos kupic wydech janspeeda i go dokladnie zwymiarowac to moze udalo by sie zalatwic gdzies taniej :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 16, 2009 16:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 16:27   

Szczerze mowiac to wiele taniej nie bedzie, caly uklad + kolektor przy obecnym kursie funta wychodzi z transportem kolo 3,5 tys PLN. Jak by to robic na zamowienie, to sam kolektor to koszt prawie 2 tys plus prawie 2 tys za reszte ukladu na dwoch tlumikach.
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 16, 2009 16:47   

myślę ze było by taniej ja mam zrobiony bardzo dobrze układ od samej turbiny z DP na 2 tlumikach i jestem bardzo zadowolony i już parę osób pytało kto ci zrobił tak super wydech w tym sam mistrz Marian. Jak by był ktoś zainteresowany to mogę dać namiar :)

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 16, 2009 17:07   

Janspeed mi sie trafil jako prezencik w mojej wersji po poprzedniku w wersji owalnej :mrgreen:

Narazie zrobilem podstawowe rzeczy przy okazji padu pewnych elementow typu wyczynowe sprzeglo - AP, drobna koretka amortyzatorami zawiasu - Bilstein, klocki greenstuffy przod/tyl, dolot niestety na razie k&n chociaz odczulem przy nim lekko lepsza gore od 6 tysiecy, quickshifter w skrzyni, pol wydmuszka, lekki aku itp. Dalej nie wiem co sie oplaca. Napewno szpere bardzo bym chcial bo to najbardziej niedomaga i najbardziej razi w tym aucie, sportowe sprezyny, rozporke i poliuretany w ramach rozsypujacych sie elementow gumowych mojego zawieszenia na razie mam je w nienagannym stanie. Gdyby udalo mi sie odpsrzedac k&n mysle o itg maxogenie lub w ostatecznosci bmc cda ewentualnie jeszcze + walek wydechowy pipera. Wiecej w normalnej kasie sie juz nie oplaca robic chociaz 200 koni jest mozliwe bez trudu ale za duzo zabawy, pieniazkow i przerabiamy w w zasadzie auto w rajdowke nie do jazdy na codzien. Obecny przyrost to 9 koni w stosunku do serii. Interesuje mnie przedzial 100 koni z litra i pozostanie przy zmiennych fazach.

Calosc jezdzi jak ponizej czyli cos pomiedzy juz szybkim a wolnym natomiast zabawa w zakretach przednia. Dodam tylko, ze jade tam z 2ma osobami na pokladzie ;) Wrzucajcie, rowniez cos dla porownania szczegolnie koledzy od vvc, zobaczymy w jakie graty warto inwestowac.

http://www.youtube.com/watch?v=r49GCX-8muA

Licznikowo udalo mi sie przekroczyc 230km/h i wskazowka laduje lekko poza ta kreseczka.
Niestety nie mialem gpsa wtedy i kamery. Blad licznika przy 60 km/h wg gps to jakies 2-4 km/h ostatnio to sprawdzalismy z marcinmarcin. Jak tylko sie cieplo zrobi i wroce na normalne ogumienie zapewne nagram asap. Bez trudu rowniez odskakiwalem seryjnemu mu na prostym odcinku mniej wiecej do 150 km/h. Oba auta w super stanie i dbane.

Sprawdzam teraz opcje modyfikacji programu i zrobienia map paliwa. Byc moze uda sie to zrobic zarowno bez swinki jak i zarowno bez emeralda ;) Ale na razie zostawiam to dla siebie dopuki nie zrobie. Pozostaly mi rowniez do zamowienia na dniach przewody hamulcowe w oplocie.

Co do janspeeda ja odradzam - chyba niezdecydowalbym sie na zakup tak drogiego zestawu osobno - zbyt maly przyrost ale GWARANTOWANY moze poczuje go bardziej na lepszej klasy dolocie.

Ceremony ty na jakim etapie jestes? Jaki masz dolot?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 19:38   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Bez trudu rowniez odskakiwalem seryjnemu mu na prostym odcinku mniej wiecej do 150 km/h. Oba auta w super stanie i dbane.

No nie, co ja tu za herezję słucham :D przecież Cię puściłem lewym pasem i myślałem że rolkę zrobimy - dopiero zacząłem przyśpieszać jak byłeś już przede mną... wtedy już mnie nie odchodziłeś, a potem ten osioł na zakręcie się pojawił :P szkoda że taka pogoda do d... była i nie zrobiliśmy jakiejś porządnej rolki, albo startu spod świateł na suchym

[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 19:51 ]
Ale będzie okazja pościgać się porządnie w następny weekend
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 16, 2009 20:21   

michone napisał/a:
moglby ktos kupic wydech janspeeda i go dokladnie zwymiarowac to moze udalo by sie zalatwic gdzies taniej :P


to znaczy jakie wymiary bys dokladnie chcial? Bo dzis wlasnie dostalem kolektor i decat i za jakas godzine ide montowac to do kupy.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 16, 2009 20:21   

;) dobra dobra wpadaj wpadaj dalo rade
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 20:30   

najelepiej fotke z wymiarami. Mam znajomy zaklad ktory nie specjalizuje sie w tego typu rzeczach ale robi czesci maszyn itd itp. Rozmawialem ze znajomym z tej firmy inie widza problemow ze zrobieniem.Jakby bylo zainteresowanych kilka osob to mozna by zrobic to taniej i nie gorzej :)

Dysponują wszystkim od wycinarek przez tokarki wyginarki itd.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 16, 2009 20:35   

ok no to moge porobic fotki wszystkich czesci oddzielnie i zwymiarowac je. A jakie wymiary potrzebujesz z kolektora? tylko ze nie mam suwmiarki wiec srednice beda w przyblizeniu. Byc moze jak se kiedys zakupie suwmiarke to zrobie dokladne pomiary zewnetrzne i wewnetrzne i dam znac.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 21:58   

http://moto.allegro.pl/it...el_sol_d16.html zrob takie fotki i mi wyslij na michone@wp.pl ja naniose linie wymiarowe a ty tylko uzupelnisz.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 16, 2009 22:16   

ok spoko, dzis zrobie foty to jutro ci podesle.
ok no to pora do pracy, ide focic i zakladac :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 23:37   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Janspeed mi sie trafil jako prezencik w mojej wersji po poprzedniku w wersji owalnej :mrgreen:


Czy to oznacza ze kolektor 4-2-1 tez masz w komplecie? Ato wersja z katalizatorem czy decat? Ja mam wersje cichociemna z dwururka :twisted:

Konrad_Zr160 napisał/a:
Narazie zrobilem podstawowe rzeczy przy okazji padu pewnych elementow typu wyczynowe sprzeglo - AP, drobna koretka amortyzatorami zawiasu - Bilstein, klocki greenstuffy przod/tyl, dolot niestety na razie k&n chociaz odczulem przy nim lekko lepsza gore od 6 tysiecy, quickshifter w skrzyni, pol wydmuszka, lekki aku itp. Dalej nie wiem co sie oplaca. Napewno szpere bardzo bym chcial bo to najbardziej niedomaga i najbardziej razi w tym aucie, sportowe sprezyny, rozporke i poliuretany w ramach rozsypujacych sie elementow gumowych mojego zawieszenia na razie mam je w nienagannym stanie. Gdyby udalo mi sie odpsrzedac k&n mysle o itg maxogenie lub w ostatecznosci bmc cda ewentualnie jeszcze + walek wydechowy pipera. Wiecej w normalnej kasie sie juz nie oplaca robic chociaz 200 koni jest mozliwe bez trudu ale za duzo zabawy, pieniazkow i przerabiamy w w zasadzie auto w rajdowke nie do jazdy na codzien. Obecny przyrost to 9 koni w stosunku do serii. Interesuje mnie przedzial 100 koni z litra i pozostanie przy zmiennych fazach.

A gdzie kupiles short shifta? Szczeze mowiac to strasznie malo jak na mody uzyskales hmmm.. ja po samej wymianie uszczelki pod glowica mialem 164 koniki. Teraz doszedl dolot robiony na wymiar z oslona i ten Janspeed z kolektorem i bez kata. W najblizszym planie mam jeszcze glowice do roboty i oczywiscie walek pipera, mysle ze 190 moze nawet 200 kucy to realna sprawa po tym wszystkim.

Konrad_Zr160 napisał/a:
Calosc jezdzi jak ponizej czyli cos pomiedzy juz szybkim a wolnym natomiast zabawa w zakretach przednia. Dodam tylko, ze jade tam z 2ma osobami na pokladzie ;) Wrzucajcie, rowniez cos dla porownania szczegolnie koledzy od vvc, zobaczymy w jakie graty warto inwestowac.

http://www.youtube.com/watch?v=r49GCX-8muA

Licznikowo udalo mi sie przekroczyc 230km/h i wskazowka laduje lekko poza ta kreseczka.
Niestety nie mialem gpsa wtedy i kamery. Blad licznika przy 60 km/h wg gps to jakies 2-4 km/h ostatnio to sprawdzalismy z marcinmarcin. Jak tylko sie cieplo zrobi i wroce na normalne ogumienie zapewne nagram asap. Bez trudu rowniez odskakiwalem seryjnemu mu na prostym odcinku mniej wiecej do 150 km/h. Oba auta w super stanie i dbane.

Sprawdzam teraz opcje modyfikacji programu i zrobienia map paliwa. Byc moze uda sie to zrobic zarowno bez swinki jak i zarowno bez emeralda ;) Ale na razie zostawiam to dla siebie dopuki nie zrobie. Pozostaly mi rowniez do zamowienia na dniach przewody hamulcowe w oplocie.

No przewody w oplocie tez polecam bo przynajmniej jakos tak pewniej jest :)

Konrad_Zr160 napisał/a:
Co do janspeeda ja odradzam - chyba niezdecydowalbym sie na zakup tak drogiego zestawu osobno - zbyt maly przyrost ale GWARANTOWANY moze poczuje go bardziej na lepszej klasy dolocie.

Ceremony ty na jakim etapie jestes? Jaki masz dolot?

Ja tam bym Janspeeda akurat polecal, bo teraz to to dopiero zaczelo jezdzic :) jak zhamuje to powiem czy cos dalo czy mi sie tylko wydaje ;)

Ja mam jeszcze tarcze EBC i klocki greenstuffy, poza tym seria narazie, a i musze to sprzeglo seryjne zmienic bo dlugo nie pocignie po zrobieniu glowicy.. :/
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 15:26   

No juz zalozony wydech i dolot Vipera :razz:
Jak sie pogoda troche poprawi to zrobie jakis filmik jak to chodzi.
Dzwiek, poprostu muzyka dla uszu :mrgreen: chociaz w gornym zakresie to juz jest naprawde glosno ale mi to nie przeszkadza.

A odnosnie spawania kolektora 4-2-1 to nie wiem czy nie byloby taniej kupic ten gotowy od Janspeeda(200£ ok 1000zl) i tylko dorobic reszte ukladu u kogos kto sie zna na robocie. Liczenie i spawanie tez malo nie bedzie kosztowalo, i ciekawe czy wyjdzie tak samo dobry efekt
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 20, 2009 13:17   

No to elegancko. No jak ja jade to tak na 300 metrow ludzie uciekaja tak jest glosno hehehe. Troche zaczyna mnie to meczyc. Niewiele ciszej od rajdowki obecnie z tylu to brzmi. No co do mojej mocy wynika ona z niefortunnego dolotu i jego sposobu montazu ale nie chce mi sie juz babrac z tym stozkiem K&N i cudowac z jakimis oslonkami itp. bo wiem, ze trzeba Maxogena kupic i dopiero bedzie dobrze ;) Problem moze rowniez byc z jedna cewka. Jedna byla robiona juz druga wyglada jeszcze zdrowo ale moze juz nie ladowac jak nalezy. Wymienimy zobaczymy.

Co do mocy?
Hmm. 190-220 koni jest mozliwe dopiero na calym komplecie walkow, pozbyciu sie vvc i praktycznie przebudowaniu calej gory silnika no i mamy autko s1600 bez totalnie dolu.

Tutaj masz max jaki mozna wycisnac przy pomocy elementow, o ktorych wspomniales, bez strojenia auta:

http://www.evo.co.uk/carr..._mg_zr_160.html

Wiecej za chiny nie bedzie w polaczeniu z odelzeniem bezdiesz mial 7 do 100 i nic wiecej.

Jakie modyfikacje glowicy robisz? Jak rozumiem jestes po hgf? Portowanie, polerowanie? Jak juz to zrobisz to itb i szukaj lekkich kolek rozrzadu bo sa i daje to w cholere. Na wykresie wiele nie zobaczysz przyrostu ale roznica w pracy silnika jest olbrzymia i wrecz kreci jak szalony do gory chetnie.
Aha no i lekkie kolo zamachowe jak sprzeglo bedziesz robil.

Quickshifta kupisz sobie:

http://www.moto-build.com/mainsite/mgzparts.html

Aha i odradzam kable magnecora. Kupilem i po 3 tysiach musialem je sciagac i przechodzic na ngk bo nie trzymala sie koncowka dobrze na jednej ze swieczek.

Pozdro!
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 17:01   

Konrad_Zr160 napisał/a:
No to elegancko. No jak ja jade to tak na 300 metrow ludzie uciekaja tak jest glosno hehehe. Troche zaczyna mnie to meczyc. Niewiele ciszej od rajdowki obecnie z tylu to brzmi.


To dziwne moj wydech janspeeda chodzi jak seria prawie, dopoki nie dodam gazu, wtedy jest piekny dzwiek ale nic meczacego, o wiele ciszej niz sie spodziewalem. Jestes pewien, ze masz caly wydech janspeeda? A masz tez kolektor 4-2-1? Gosc ktory mi montowal ukad powiedzial, ze jest super cichy jak na sportowy wydech, ale to za sprawa olbrzymiego koncowego tlumika.

Konrad_Zr160 napisał/a:
No co do mojej mocy wynika ona z niefortunnego dolotu i jego sposobu montazu ale nie chce mi sie juz babrac z tym stozkiem K&N i cudowac z jakimis oslonkami itp. bo wiem, ze trzeba Maxogena kupic i dopiero bedzie dobrze ;) Problem moze rowniez byc z jedna cewka. Jedna byla robiona juz druga wyglada jeszcze zdrowo ale moze juz nie ladowac jak nalezy. Wymienimy zobaczymy.


Zly dolot moze zabierac do 15 koni mocy, sprawdzilem to na hamowni, jak mialem nieszczelna rurke, zasysla lewe powietrze przed filtrem i 12 kucy mniej bylo :roll:

Konrad_Zr160 napisał/a:
Co do mocy?
Hmm. 190-220 koni jest mozliwe dopiero na calym komplecie walkow, pozbyciu sie vvc i praktycznie przebudowaniu calej gory silnika no i mamy autko s1600 bez totalnie dolu.

Tutaj masz max jaki mozna wycisnac przy pomocy elementow, o ktorych wspomniales, bez strojenia auta:

http://www.evo.co.uk/carr..._mg_zr_160.html

Wiecej za chiny nie bedzie w polaczeniu z odelzeniem bezdiesz mial 7 do 100 i nic wiecej..


Powiem Ci tak, znam ten artykul i wiem ze jest tylko o tym zestawie ktory mam obecnie, czyli wydech Janspeeda i dolot szczelny. Ma to dac 20 kucy, nie wierze w to troche ale niech bedzie ze da 10. Dalej idziemy - glowica, dobrze zrobiona, pelna polerka, ostre planowanie i porting gniazd, frezowanie zaworow itd. w teori 10-15% mocy auta, niech da 10 koni, pozniej walek Pipera, przy zwiekszonym sprezaniu i wolnym wydechu powinien spokonie dac 8-10 koni, niech da 5. Jak serie mialem 164km to razem 189konikow, zakladajac ze na wszystkim osiagne bardzo kiepskie efekty. Ja tam jestem dobrej mysli i bede hamowal go po kazdej modyfikacji, dam znac co i jak i zobaczymy jak to bedzie naprawde a nie w teorii :)

Majac 190 koni w takim lekkim autku to czasy 6,5 do setki spokojnie robisz, moj Nissan GTi mial 170km i 198Nm waga 1080kg i do setki w dwie osoby w 6,4 - 6,6 na g-techu pokazywal (pomiary wielokrotne na roznych wersjach g-techa):) Vmax 251 na hamowni, w realu 240 km/h

Konrad_Zr160 napisał/a:
Jakie modyfikacje glowicy robisz? Jak rozumiem jestes po hgf? Portowanie, polerowanie? Jak juz to zrobisz to itb i szukaj lekkich kolek rozrzadu bo sa i daje to w cholere. Na wykresie wiele nie zobaczysz przyrostu ale roznica w pracy silnika jest olbrzymia i wrecz kreci jak szalony do gory chetnie.
Aha no i lekkie kolo zamachowe jak sprzeglo bedziesz robil.


Takie jak pisalem wczesniej w tym poscie. Kolek rozrzadu nie spotkalem jeszcze do VVC, daj namiar pliz. Lekkie kolo odpada, bo wywazac wal trzeba zeby ladnie pracowal, narazie odpuszcze, moze rzeczywiscie przy zmianie sprzegla sie zastanowie, ale nie wiem jakie to koszty ta wywazka..
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 17:14   

http://www.dvapower.com/

[ Dodano: Pią Lut 20, 2009 17:15 ]
http://kengine.dvapower.com/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 20, 2009 17:29   

Niestety jeszcze kolektora wlasnie nie mam ;( Na wszystkich elementach od kolektora do tylu jest janspeed napisane ale kolektor seryjny niestety wiec pewnie przez to dupa jest chociaz swoje i tak robi ;)

Wartosci ktore podajesz sa realne 180-190 koni bedzie mozliwe przy tym setupie, wiecej - ciezko. Wszystko zalezy od tego nieszczesnego dolotu w tym aucie.

Przy tej masie jak najbardziej takie przyspieszenia sa realne. Ja bym obstawial cos pomiedzy 6,5 a 7.

Co do lekkiego kola zamachowego nic nie musisz wywazac jak kupisz gotowca fajnie zrobionego i zrobisz to raz porzadnie. Sa w ptp tylko drogie.

http://www.ptp-ltd.co.uk/...ht_flywheel.htm

Kolka rozrzadu sa dostepne w piperze. Tego dolnego sie nie wymienia tylko gorne ale zostaw sobie to razem z itb na koniec.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 20:54   

ceremony napisał/a:
To dziwne moj wydech janspeeda chodzi jak seria prawie

To dobrze, ja już prawie kupiłem komplet (kolektor, sportowy kat, intermediate pipe i końcowy) ale mnie powstrzymała obawa przed hałasem :( Na razie się powstrzymam z zakupem ze względu na kurs funta, ale może kiedyś spadnie trochę ;) Ja nie wiem jeszcze czy będę ostro kombinował z autem - jest to uwarunkowane zakupem drugiego, bardziej rodzinnego, ale wiem na pewno że jeśli tak to pójdzie:
- przewody w oplocie goodridge (napisz jaki masz numer katalogowy - bo trochę zamieszania z tym jest)
- janspeed komplet
- dolot
- wałek wydechowy piper
- sprzęgło AP Racing ( przy okazji podmianka na szperę)
- założenie z powrotem gwintu KW
- poliuretany
dalej:
wybebeszenie środka, audio, klimy, absu
klatka

[ Dodano: Pią Lut 20, 2009 20:59 ]
ceremony napisał/a:
Zly dolot moze zabierac do 15 koni mocy, sprawdzilem to na hamowni, jak mialem nieszczelna rurke, zasysla lewe powietrze przed filtrem i 12 kucy mniej bylo

Niezła ciekawostka - przed filtrem? Czy między filtrem a silnikiem? W ZRrze tak miałeś? Warto sprawdzić, a nuż komuś parę darmowych koni przybędzie... Ja z kolei zauważyłem przyrost mocy (d...hamownia znaczy odczuła) i równiejszą pracę silnika po wyczyszczeniu klem od aku - były od środka aż białe.

[ Dodano: Pią Lut 20, 2009 21:01 ]
ceremony napisał/a:
ostre planowanie

Tych głowic się ostro nie planuje - zwiększasz szanse na HGF, taka konstrukcja niestety.

[ Dodano: Pią Lut 20, 2009 21:05 ]
ceremony napisał/a:
Teraz doszedl dolot robiony na wymiar z oslona i ten Janspeed z kolektorem i bez kata

Nie miałeś problemów z check engine? Zakładałeś MIL Eliminator? Znam auto (zbrojaka kiedyś było) w którym bez kata działy się totalne cuda, po wspawaniu kata - jak ręką odjął.
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 13:27   

marcinmarcin napisał/a:

- przewody w oplocie goodridge (napisz jaki masz numer katalogowy - bo trochę zamieszania z tym jest)


Tu kupilem i wszystko pasowalo, nawet teraz sa tansze o prawie 100PLN :( http://www.re5pect.pl/ind...ct&prod_id=1136


marcinmarcin napisał/a:
Niezła ciekawostka - przed filtrem? Czy między filtrem a silnikiem? W ZRrze tak miałeś? Warto sprawdzić, a nuż komuś parę darmowych koni przybędzie... Ja z kolei zauważyłem przyrost mocy (d...hamownia znaczy odczuła) i równiejszą pracę silnika po wyczyszczeniu klem od aku - były od środka aż białe. )


No ja tez sie zdziwilem, to byla nieszczelnosc miedzy stozkiem a przepustnica, poprostu guma trzymajaca sie zsunela i ssal "na lewo" powietrze, wyszlo o 12 koni mniej niz w poprzednim pomiarze, ale moze to kwestia temperatury tez, bo poprzedni pomiar na seryjnym dolocie byl robiony zima a ten ze zsunietym customowym dolotem w lato.

Swoja droga wcale bym sie nie zdziwil, jak stozek w tym aucie akurat zabieral by moc zamiast jej dodawac, wzgledem seryjnego dolotu. Czasem tak sie dzieje wiec warto pomierzyc i tak i tak i sie zdecydowac czy lepszy dzwiek, czy moc. Ja tam bym tego dzwieku na nic nie zamienil ;)

marcinmarcin napisał/a:
Tych głowic się ostro nie planuje - zwiększasz szanse na HGF, taka konstrukcja niestety.


Dla mnie ostro to znaczy max co sie da przy tym silniku :) sam tego nie bede robil, a kolega ktory sie tym zajmuje zna sie na rzeczy, wiec mu zaufam. Napewno da wzmolcniona uszczelke wiec nie powinno byc problemu.


marcinmarcin napisał/a:
Nie miałeś problemów z check engine? Zakładałeś MIL Eliminator? Znam auto (zbrojaka kiedyś było) w którym bez kata działy się totalne cuda, po wspawaniu kata - jak ręką odjął.


MIL kosztuje grosze w ptp szczegolnie jak sie kupuje caly uklad :) bez tego silnik oszaleje bo sa dwie sondy, ale po zalozeniu "oszukiwacza" wszystko gra wspaniale i naprawde nie jest glosno raczej romantycznie ;) hehehe :mrgreen:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 13:53   

Cytat:
Dla mnie ostro to znaczy max co sie da przy tym silniku sam tego nie bede robil, a kolega ktory sie tym zajmuje zna sie na rzeczy, wiec mu zaufam. Napewno da wzmolcniona uszczelke wiec nie powinno byc problemu.
a skad wezmie wzmocniona uszczelke?? :) poza tym ktos pisalze planowanie wiecej niz 0,2mm to 99% hgf w przyszlosci
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
luzmagister Tuning mechaniczny 30 Wto Sie 12, 2008 19:41
Sachar
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz
Brak nowych postów Czy ktoś zna/montował Koni przód 8641-1233 tył 8041-1344
spider666 Tuning mechaniczny 5 Czw Cze 10, 2010 12:55
spider666
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Blow Off i stożek gotowe
roiven Tuning mechaniczny 56 Pią Lip 05, 2013 08:55
Adrian
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink