najważniejsze, że mi się podoba spoko, wiem jak się z tym obchodzić tylko jakoś ten kolor mi się bardziej widzi od zr'ki nie podejdzie, bo tam są budziki jak w poliftowej 200 ja mam kanciaka i inne zegary, konkretnie teperatury i paliwa białe odpadają....podoba mi się grafit/gun metal
W kwestii zegarów, spróbowałbym zegary od MGF. Wydaje mi się, że są takie same jak w Kanciakch przed liftem.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 09:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
faktycznie są takie same
jednak nie pasuja mi, ponieważ:
-są białe
-znaczek MG, ja mam Roverka
-czerwone wskazówki....
Wizja wnętrza coupe jest taka:
-deska z 200 ( pasuje na 99% z tego co sprawdzalem)
-panel środkowy również z 200
-aluramki + zegary z metalowymi tarczami...chyba lexus ma coś takiego, czarne tarcze z metalu z ciekawą faktruą materiału
żadnych białych tarcz, neonów itd...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
pasuje jak piesc do oka ale co mi sie podoba nie musi sie podobac innym niech sami zobacza i ocenia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 10:44
Markzo napisał/a:
faktycznie są takie same
jednak nie pasuja mi, ponieważ:
-są białe
-znaczek MG, ja mam Roverka
-czerwone wskazówki....
Nie białe, tylko beżowe i pewnie z tego powodu zdecyduję się wcześniej czy później na taką modyfikację.
Logo MG jest już na felgach, więc na zegarach też może być... może by zmienić również loga na masce i tylnej klapie
W kwestii koloru wskazówek, zawsze można je przemalować
Markzo napisał/a:
Wizja wnętrza coupe jest taka:
-deska z 200 ( pasuje na 99% z tego co sprawdzalem)
-panel środkowy również z 200
-aluramki + zegary z metalowymi tarczami...chyba lexus ma coś takiego, czarne tarcze z metalu z ciekawą faktruą materiału
Jedno mnie odrzuca w takich wnętrzach. Na samą myśl widzę plastiki pomalowane "srebrzanką"... i właściciel z pewnością będzie twierdził, że wygląda świetnie... wręcz fenomenalnie... a pozostali ze względów dyplomatycznych przyznadzą mu rację i pokiwają głowami. Najwyżej podczas zlotowej integracji ktoś pod wpływem alkoholu powie:" Tak naprawdę to totalna wiocha." Jednak właściciel jest również zintegrowany, więc następnego dnia nie będzie pamiętał
Tomi, czy widzisz gdziekolwiek w planach czy mojej furce "srebrzanke" czy coś w tym stylu? bo troche nie ogarniam tego co piszesz więc powoli, od początku
1) to jest Rover Coupe, nie MG, dlatego nie będzie żadnych zmian znaczków, nie widze takiej potrzeby:)
2)auto robię pod siebie, nie przejmuje sie za bardzo opiniami innych, choć miło jak komus podba się moja praca:)
3) dając fotki do oceny zgadzam się an krytykę i nie traktuje jej jako obelgi czy coś.
4) z deską to są narazie odległe plany oglądałem foty Coupe z taką deską i wygląda to bardzo ciekawie
5) zapytaj się Tigera, on w niedziele widział środek tomcata na spocie nie ma powodów, żeby mnie okłamywać i na wioche to podobno nie wygląda
6) za zdjęciach MGF z allegro, zegary wyglądają na białe....nie widziałem ich z bliska, więc możliwe, że są kremowe jednak mi nie odpowiada żaden z tych koloró u siebie chce mieć tarcze takie jak te: http://www.mototype.com/p...gs450h_tach.jpg
wg mnie to nie jest wiocha...i powinno pasować do wnętrza
7) jestem pokojowo nastawiony do wsyztskich i jak komus sie cos nie podoba może mówić śmiało nie obraże się ani nic takiego
Na zlot się zapisałem, więc będziesz miał okazje zobaczyć na żywo i wtedy ocenisz
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 10:55
Markzo napisał/a:
spokojnie, dojdą aluramki i nie będzie smętów
Dojdą aluramki i będzie wyglądał jak AUDI czy VW po "tiuningu"
No i potem alumiowe wstawki srebrzanką i metalowe tarcze z ZR... a do tego okraszone listwą z okleiną z "carbonu"...
Tomcat to klasyk. Piękny taki jaki jest, z kaciastą deską, ze sklejką przy zegarach. W Twoim wnętrzu zmieniłbym jedynie tapicerkę foteli na beżową skórę i taką samą skórą obił tą blachę w panelach drzwiowych, założył delikatne aluramki drewnianą gałę zmiany biegów. Gdyby pasowała kierownica drewniana z R200 dorzuciłbym do całości. Rover właśnie kojarzy się z klasyką, drewnem i chromem. Tradycyjne materiały a nie srebrzanka i imitacje "carbonbu".
Tomi weż Ty mi powiedz gdzie Ty widzisz u mnie srebrzanke? a dla mnie, całośc ma do siebie pasować, tak jak w 600 są drewnianie wstawki na drzwiach, konsoli. To wszytko ładnie pasuje. U mnie jest 1 kawałek...i mi sie on nie podoba teraz jest czarny i jest o niebo lepiej:) mówie co myślę i fajnie, że pokazujecie swoje poglądy na Roverku jak widać na fotach nie ma żadnych "naklepków" " szpachlexów" "siatexów". jest lpg, no ale to musi być....dlatego nie do końca rozumiem, czemu walisz odrazu z takimi tekstami....
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 11:03
Popatrz na Rovera 75. Jest kwintesencją stylu Rovera. Klasyka, chrom, drwno i skóra.
Jeżeli chodzi o moje zdanie w tej kwestii, ale mówię od razu nikt z nim nie musi się liczyć, to Tomi ma jaj odpowiedniejsze wnętrze do starych kanciastych 200-tek (cabrio,coupe). Ładna skóra i to beżowa z wysmakowanymi dodatkami. Moje zauroczenie beżowym wnętrze pewnie jest od tego że u siebie też takie mam lecz w welurach i wiem że następne auto za którym się rozglądam tj. Rover 216 coupe z silnikiem Hondy musi być w beżach i z kanciastym środkiem-OBOWIĄZKOWO. Tak ostatnio przeglądam angielskie fora poświęcone Roverowi Coupe i można stwierdzić że przeważają kanciaste wnętrza utrzymane w jak najlepszym porządku z wysmakowanymi gadżetami i jasnymi tapicerkami. A jak wiadomo w anglii te model Rovera jest owiany mianem kultu.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 11:06
Markzo napisał/a:
czemu walisz odrazu z takimi tekstami....
Spłycam Twoją wypowiedź dla kontrastu, aby uwypuklić swój punkt widzenia
i tu niestety robisz błąd...nie znasz mnie i nie wiesz co dla mnie znacyz to auto. Nie będzie tu żadnego wieś tuningu możesz prześledzić moje posty o zmianach i zauważysz, że starm się go utrzymac w jak najlepszym stanie
odnośnie jasnego wnętrza, pomysł taki pojawił się już na samym początku jednak jak jasne, to całe wykładzina boczki przód/tył decha i skórki przez rok przepatrywania allegro, nie było ani jednego jasnego kompletu skór...tylko czarne i to skatowane oraz jeden komplet czerwono-czarny, wylądował on w tomcacie made by ssg.pl raz pojawił się środkowy panel w jasnym kolorze poporstu bez ściagania części z UK nie ma szans...a tam one nie sa tanie....
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 11:17
Markzo napisał/a:
i tu niestety robisz błąd...nie znasz mnie i nie wiesz co dla mnie znacyz to auto. Nie będzie tu żadnego wieś tuningu możesz prześledzić moje posty o zmianach i zauważysz, że starm się go utrzymac w jak najlepszym stanie
odnośnie jasnego wnętrza, pomysł taki pojawił się już na samym początku jednak jak jasne, to całe wykładzina boczki przód/tył decha i skórki przez rok przepatrywania allegro, nie było ani jednego jasnego kompletu skór...tylko czarne i to skatowane oraz jeden komplet czerwono-czarny, wylądował on w tomcacie made by ssg.pl raz pojawił się środkowy panel w jasnym kolorze poporstu bez ściagania części z UK nie ma szans...a tam one nie sa tanie....
Coupe nie miały chyba jasnej deski. W Coupe deska jest czarna, a wnętrze dwukolorowe. Jasne fotele i wstawki w boczkach, a reszta jest czarna... w końcu to auto o sportowym zacięciu.
[ Dodano: Wto Maj 19, 2009 11:20 ]
Markzo napisał/a:
odnośnie jasnego wnętrza, pomysł taki pojawił się już na samym początku jednak jak jasne, to całe wykładzina boczki przód/tył decha i skórki
W Cabrio wykładzina na podłodze jest czarna, podobnie jak i fabryczne dywaniki.
A tak się podepne pod temat... co byście proponowali żeby wstawić w miejsce plastikowego drewna w 200 ? Srednio mi się podoba, chce sobie niedlugo aluramki na zegary wstawic, i na pewno nie bede ramek zakladal w miejsce pokreteł (kiepsko to bedzie wygladac wedlug mnie w R200)
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
i tu właśnie nie jestem pewien, bo widziałem cały panel środkowy razem z kratkami w jasnym kolorze
Młody jestem i patrze na pewne rzeczy inaczej drewno w aucie, którego żywiołem są zakręty a nie luksus i salony nie pasuje mi....
[ Dodano: Wto Maj 19, 2009 11:24 ]
może ori wstawka z ZR'ki?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a ja jestem po stronie jednego i drugiego w swoim Tomciu jedyne mody wnętrza to nowe dywaniki od Tomiego oryginał do coupety oraz EBC w miejscu szufladki na drobniaki po lewej oraz dwa wskaźniki u góry na tej malej polce. Na dobra sprawę te elementy byly raczej konieczne i nie miały na celu wzbogacić wyglądu. Środek coupe jest dość surowy ale zarazem funkcjonalny. Jedyne co można tam zrobić to faktycznie odświeżyć tapicerkę, mieszek ewentualnie galke która jest plastikowa i mało ciekawa np. od MG ZS Odnośnie listwy to moja popękała w paru miejscach i mało ciekawie wygląda wiec dlatego pomyślałem o listwie z carbonu najpierw zrobię probe , druknę na papierze i przykleję taśmą jak sie spodoba to zostanie jak nie to szukam drewna
_________________ Tomcata na części info na PW
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 11:39
Markzo napisał/a:
[ Dodano: Wto Maj 19, 2009 11:24 ]
może ori wstawka z ZR'ki?
Czyli jednak "srebarzanka" i imitacja "carbonu"
Mam nadzieję, że się nikt nie obrazi... ale MG ZR i ZS mają najbardziej żenujące deski chyba ze wszystkich modeli MG Rover, które były produkowane. Nie bardzo rozumiem rady aby czerpać do wnętrza Roverków cokolwiek z wnętrza MG... z wyjątkiem foteli... Maniaq ma akurat chyba najfajniejsze jakie były w ZR-ach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum