Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 10:29
pablo987654321 napisał/a:
a wysprzęglik jest prawie na wierzchu.
A to dobre, no to nie wiem po co ja skrzynie odsuwałem, żeby go wymienić Żeby się do wysprzęglika dostać, trzeba zrobić to samo co przy wymianie sprzęgła.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 10:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A to dobre, no to nie wiem po co ja skrzynie odsuwałem, żeby go wymienić Żeby się do wysprzęglika dostać, trzeba zrobić to samo co przy wymianie sprzęgła.
mozliwe ja jeszcze tego niewymieniałem,
A przy okazji są jakies wieksze problemy z wymontowaniem skrzyni bo zastanawiam sie czy samemu tarczy sprzęgła niewymienic!?!
pablo987654321, bez podnośnika albo kanału się za to nie bierz...
mam to wszystko, ale czy to oznacza ze trzeba silnik opuscic!?!
a czy mógłbys mi napisac mi więcej szczegułów,np. z czym miałes najwięcej problemów( chodzi mi o problemy techniczne).
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 16:50
pablo987654321, największym problemem jest miejsce na odsunięcie skrzyni. Dwa razy to rozbieraliśmy, a za trzecim daliśmy do mechanika, bo wiedzieliśmy ile roboty jest.
pablo987654321, największym problemem jest miejsce na odsunięcie skrzyni. Dwa razy to rozbieraliśmy, a za trzecim daliśmy do mechanika, bo wiedzieliśmy ile roboty jest.
Dzieki w kazdym bądz razie, bede miał kilka dni wiec sprubóje to zrobic sam ale jak niedam rady to pewnie tez odstawie go do mechanika, wolałbym nie ale zobaczymy.
obrotu na 5 biegu ma 120 km/h obroty 2200 130 km/h obroty 2300 i tak ma byc , a 1 i 2 króciutkie
Hej! Dzięki za tę informacje.
W takim razie u mnie jest cos nie tak, na 5 biegu 120km/h a obroty 3000 - 3100, a przy 140 km/h 4000 obrotów.
Sam już niewiem co mu dolega może mam uszkodzoną skrzynie , albo faktycznie ktoś wsadził tam skrzynie z bęzyniaka.
Ostatnio sprawdzalem mocowanie skrzyni z benzyny , wsumie wygląda tak samo, skrzynia wizualnie niczym sie nie różni, tylko niemam pojęcia jak ja rozróżnic !?!
e nie sądzę ... chyba jednak dość wyraźnie czuć czy się ślizga czy nie ... na moje oko koślawe coś było ze skrzynią robione .... mówiłem wcześniej,, żeby podać prędkości dla np 3000 obr. na kolejnych biegach i porównać z kimś z forum kto posiada takie samo auto.
Witam wszystkich i dzięki za wasze informacje.
Ja też podejrzewam ze mam cos ze skrzynią, tylko musze to sprawdzic jeszcze po numerach.
ale jescze podejrzewam turbo ale niewydaje mi sie, może jest zabrudzone i niedziała poprawnie?!?
Sprżęgło mam nowe koło dwumasowe też, więc samo sprzęgło odpada.
Dzisiaj sprawdze jakie mam osiągi prędkosci przy 3000 obrotów na każdym biegu, i jutro jak wróce z pracy to zaraz to napisze.
pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia jutro.
[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 17:32 ]
apples napisał/a:
Odczytaj numery ze skrzyni. Są pod webasto w połowie obudowy, a następnie sprawdź w EPC.
Czy takie obroty utrzymują się podczas całej jazdy, czy chwilowo, a później maleją?
Przy 4000rpm to mam chyba ze 180km/h.
Witam!
Niestety te obroty utrzymują się cały czas, ale podejrzewam też turbo!?!
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Gru 10, 2009 17:40
pablo987654321, jejku, jak długo mam tłumaczyć, że turbo ma wpływ na moc, a nie na osiągi prędkości na danych obrotach, z turbo czy bez przy takich samych obrotach będzie np. 120km/h.
Witam wszystkich
Tak przy okazji wymieniłem sprzęgło, jezęli ktos potrzebowal by informacji jak to zrobic to chętnie podziele się wiedzą, mi zajęło to 1,5 dnia ale teraz widze ze dało by rade zrobic to w jeden cały dzień. potrzebne dwie osoby.
Pozdrawiam
[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 17:46 ]
Rowan napisał/a:
pablo987654321, jejku, jak długo mam tłumaczyć, że turbo ma wpływ na moc, a nie na osiągi prędkości na danych obrotach, z turbo czy bez przy takich samych obrotach będzie np. 120km/h.
Noto niepozostaje nic innego jak tylko sprawdzic te numery na skrzyni i ja wymienic.
Jeszcze raz dizięki za tę informacje,
Pozdrawiam.
pablo987654321 z Twoich wcześniejszych postów i obecnych wychodzi że to ewidentnie wina skrzyni, a dokładnie przełożeń.
Wymieniałem w 8h
Numery skrzyni diesel TRC102530N, TRC102532N, TRC000190N i powinny być w miejscu zaznaczonym na zdjęciu
Naprawde super informacje, wielkie dzięki za nie
Pozdrawiam i do usłyszenia.
[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 08:21 ]
to są moje osiągi na poszczególnych biegach
bieg 2 - 3000 obrotów , 40-45km/h
b 3 - 3000 , 60-65km/h
b 4 - 3000 , 80-85km/h
b 5 - 3000 100-105km/h
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 17:08
pablo987654321
U mnie na V biegu. Dzisiaj sprawdzałem bo nie było korków :
2000rpm -ok. 100km/h
2500rpm -ok. 120km/h
3000rpm -ok. 140km/h
dalej na pewno będzie proporcjonalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum