Forum Klubu ROVERki.pl :: Moj pierwszy filmik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Moj pierwszy filmik
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Gru 30, 2009 21:47   

Yog-Sothoth napisał/a:
Do montażu polecam Sony Vegas, bardzo fajny programik z dużymi możliwościami.

Duzo pracownikow i firm podrzednych TVP pracuje na tym programie.
Ja jednak nie moglem sie i nie moge sie do niego przekonac ;)
Przeszedlem przez jego wszystkie wersje, ale jakos sobie nie radze z jego obsluga
na tyle na ile moge sobie poradzic w AP. Natomiast do pierwszych filmow rowniez nadaje sie Pinacle Studio. Ma mniej mozliwosci niz AP czy Vegas, ale da sie fajnie pomontowac ;)

Yog-Sothoth napisał/a:
Następnym razem musisz pomontować kamery na samochodzie

Nastepnym razem przyjedz z kamera ;)
Statyw mamy - maniaq'a wiec podepniemy i nakrecimy :)
Ja swojej nie postawie, bo aura wokol auta jest niezbyt sprzyjajaca sprzetowi ;)
W tych warunkach "swiatlowych" raczej obraz nie bedzie ciekawy.

Statyw na glowie kierowcy... tez srednio to widze, zwlaszcza ze kierowca
musi sie obracac i patrzyc czy nie przywalil kufrem w latranie ;)

Perez napisał/a:
Poza tym Ty masz wlasnie te fajniejsze. Szkoda, ze uciekles jak wyszedl J-turn i po nim altonen chyba?

Dla dobrego ujecia moge zaryzykowac wiele, ale nie zycie ;)

Perez napisał/a:
Pokombinuje z tasma klejaca nastepnym razem, bo w sumie w bagazniku lezala bardzo dobra zbrojona.

Daj spokoj. Zniszczysz sobie sprzet. Lepiej wloz kamere miedzy zaglowek a siedzenie.
Albo podkrecimy ja do statywu maniaq i od wewnatrz do szyby.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 30, 2009 21:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 30, 2009 21:51   

elo, ja ciagle mam neizrealizowany pomysl na riga , tzn mam 3 przyssawki i chce je montowac tak zeby byla pewnosc ze sprzet przezyje wariactwa ;) ale musze dorobic jakis patent platforme do tego a tu sie zaczynaja schody o_0

moze w nastepna niedziele zostanie troche sniegu , lub dosypie troche to pojedziemy an stegny i cos sie zmontuje :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Gru 30, 2009 22:02   

a kiedy będzie filmik z tego jak Perez wyciągał półoś na środku drogi ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Yog-Sothoth 




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 00:13   

MaReK napisał/a:
Nastepnym razem przyjedz z kamera ;)

Mam jedynie lustrxsnkę, także mogę tym tylko służyć :razz:

Jak kamera w miarę mała to można by ją taśmami do deski przykleić jakoś po środku albo zrobić takie mocowanie do zagłówków jak mają ci goście z Uwaga pirat na Tvn Turbo.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 01:19   

Yog-Sothoth napisał/a:
albo zrobić takie mocowanie do zagłówków jak mają ci goście z Uwaga pirat na Tvn Turbo.

Mamy do dyspozycji maniaq'owy statyw, ktory mozna przymocowac do dowlnej plaskiej powierzchni i ustawic kamere w dowolna strone. Pytanie tylko, co ma byc w kadrze. Za dnia mozna krecic wszystko, wieczorem tylko to co doswietlone, bo inaczej zdjecia sa do dupy.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 05:57   

Ciufcia napisał/a:
a kiedy będzie filmik z tego jak Perez wyciągał półoś na środku drogi ?


Film jest na dysku komputera w ktorym padla mi najprawdopodobniej plyta glowna.
Jak bedzie mi sie w koncu chcialo odgrzebac rzeczy z tego kompa to wrzuce na YT.

maniaq napisał/a:
moze w nastepna niedziele zostanie troche sniegu , lub dosypie troche to pojedziemy an stegny i cos sie zmontuje


Jestem za, moze do tego czasu zdaze podjechac do Tomali.

MaReK napisał/a:
Za dnia mozna krecic wszystko, wieczorem tylko to co doswietlone, bo inaczej zdjecia sa do dupy.


Generalnie mam kilka on-boardow zrobionych z tego dnia i niewiele widac, szczegolnie jak robisz aaltonena to wychodzi to slabo, bo przeciez to tylko rozmazany krajobraz ;)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 12:21   

Perez napisał/a:
szczegolnie jak robisz aaltonena to wychodzi to slabo, bo przeciez to tylko rozmazany krajobraz

To juz kwestia sprzetu. Na pewno z reki bedzie trudno utrzymac cokolwiek na przyzwoitym poziomie. Im wieksza ilosc zapisywanych klatek na jedna sekunde, lepsza - wieksza matryca, oraz ilosc wpuszczanego swiatla, tym lepiej film wyjdzie.

Ty masz pewnie 720x576 fp25 i matryce 800 lub 1.2 mpx.
Na mojej starej kamerze bylo niestety tak samo.

Poniewaz mnie nie stac na sprzet za 10 tys. do zabawy roverkami :)
To kupilem cos, co bede mogl zabierac i na imprezy rodzinne i na takie wyglupy.
Cos w czym bateria trzyma stosunkowo dlugo i cos co kreci w full hd.
Oczywiscie full hd zeby bylo musi byc spelnione kilka warunkow - najwazniejszy
to swiatlo ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 16:55   

O, no to widać, że w wawie też się zimą bawią :grin: Ładnie :) Niestety - 360st + automat = niewykonalne, także tutaj nie dorównam, a seicento to wstyd wrzucać na youtube :lol:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:05   

Mayson, sluzbowe. A tak wogule to mi sie przypomnialo, ze mialem Ci te Turbiacze wyslac. Kompletnie zapomnialem, za co Cie przepraszam i obiecuje, ze sie poprawie i najprawdopodobniej jutro wysle.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 17:04 ]
Mysle, ze jak bys zblokowal na 2 to bys zrobil, ja wogule nie rozlaczalem napedu sprzeglem. Tylko musisz miec naprawde sliskie miejsce, bo jak bedziesz mial tak jak my w kulminacyjnym miejscu asfalt to balbym sie uszkodzic skrzynie.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 17:05 ]
Aha no i predkosckluczem do sukcesu :D
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:14   

Perez napisał/a:
ja wogule nie rozlaczalem napedu sprzeglem.

To na tepym sniegu nie zrobisz tego. Automatem lub napedem na 4 ciezko, ale sie da :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:21   

Perez napisał/a:
ze mialem Ci te Turbiacze wyslac. Kompletnie zapomnialem, za co Cie przepraszam i obiecuje, ze sie poprawie i najprawdopodobniej jutro wysle.

Spoko, spoko :lol: Ja też o tym zapomniałem; najwyżej będą jeszcze ciut twardsze ;)
Perez napisał/a:
Mysle, ze jak bys zblokowal na 2 to bys zrobil, ja wogule nie rozlaczalem napedu sprzeglem. Tylko musisz miec naprawde sliskie miejsce, bo jak bedziesz mial tak jak my w kulminacyjnym miejscu asfalt to balbym sie uszkodzic skrzynie.

Nie, lepiej nie próbować, zawsze istnieje ryzyko, że koło obróci się wstecz, że coś tam, sroś tam, stara hydraulika... szkoda mi po prostu auta - Sejem dobrze to wychodzi ale nie filmowałem tego, bo w tym "aucie" wygląda się idiotycznie :lol:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:26   

Mayson nie rozczaruj sie gumami ;) One nie maja takiego fajnego smaku jak te z naszych lat mlodosci ;)

A co do ryzyka... zawsze takie istnieje ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 19:38   

MaReK napisał/a:
Mayson nie rozczaruj sie gumami One nie maja takiego fajnego smaku jak te z naszych lat mlodosci

No czytałem; pisałeś, że baza gumowa twardawa, ale powiem Ci, że skoro to jedyne wyjście, to i tak się cieszę - chociaż jakaś namiastka :grin:
MaReK napisał/a:
A co do ryzyka... zawsze takie istnieje

Marek, przy prawie 12-letnim aucie z automatem to ryzyko jest zdecydowanie większe, niż w przypadku 3-letniego sejcia :razz: Ja tam wolę nie kusić losu :wink:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 20:07   

Mayson napisał/a:
seicento to wstyd wrzucać na youtube


zobacz sobie moj drugi filmik w hydeparku :lol:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 21:22   

hehe widziałem ;) Ale nadal twierdzę, że kręcenie bąków sejczento wygląda głupiej :grin:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
benio_bicos 




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 23:53   

Cytat:
wiem wiem do tego jest potrzebny spory plac

(pokazy technik jazdy samochodem)chłopaki maja trochę miejsca i
nawet ładnie im idzie :ok:

http://www.bor.pl/index2.php?fk=10

Trzeba będzie kiedyś poćwiczyć na spocie :lol:
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 01:25   

Mayson napisał/a:
Marek, przy prawie 12-letnim aucie z automatem to ryzyko jest zdecydowanie większe, niż w przypadku 3-letniego sejcia

A wez nic nie mow! Dalem sie pereziakowi namowic na jedna runde i altonen
i po wyjsciu z drugiego obrotu ukrecil sie przegub :(
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 01:34   

MaReK napisał/a:
Mayson napisał/a:
Marek, przy prawie 12-letnim aucie z automatem to ryzyko jest zdecydowanie większe, niż w przypadku 3-letniego sejcia

A wez nic nie mow! Dalem sie pereziakowi namowic na jedna runde i altonen
i po wyjsciu z drugiego obrotu ukrecil sie przegub :(


jeszcze parę spotów i Perez będzie miał cały nowy zawias :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 01:45   

Daj spokoj juz zostaly tylkogorne wachacze do wymiany i wspomniany przegub i bedzie caly nowy zawias.

Od dzisiaj mam w du...ie wszystkie zabawy autem, nawet na sniegu.

MaReK napisał/a:
Dalem sie pereziakowi namowic na jedna runde i altonen


Tak dlugo nie trzeba bylo namawiac ;) Tylko mowilem, zebys altonena nie robil bo ja robie w druga strone pamietajac o tym przegubie. Czekalem tylko do 5 zeby go wymienic :/ Ale co tam nic sie strasznego przeciez nie stalo. Teraz na altoneny bede jezdzil sejem :D

[ Dodano: Pon Sty 04, 2010 01:45 ]
BTW MaReK, piekne Ci te obroty wyszly, nie sadzilem, ze moje autko tak pojdzie :D
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 02:37   

Perez napisał/a:
Od dzisiaj mam w du...ie wszystkie zabawy autem, nawet na sniegu

Taaa... a mi tu czooolg jedzie ;)

Perez napisał/a:
Tak dlugo nie trzeba bylo namawiac ;) Tylko mowilem, zebys altonena nie robil bo ja robie w druga strone pamietajac o tym przegubie. Czekalem tylko do 5 zeby go wymienic :/ Ale co tam nic sie strasznego przeciez nie stalo. Teraz na altoneny bede jezdzil sejem :D

No gdybys tak mi powiedzial... ze przegub ruszony to bym nie jechal w ogole ;)
W druga strone przy takiej publicznosci, tylu aut i bliskosci kraweznika nie zaryzykowalbym nawet swoim, a co dopiero cudzym. W druga strone poszlo,
udalo sie i nawet Twoja Paulina krzyknela, "Ja pier! Nie wierze! " :)

Perez napisał/a:
BTW MaReK, piekne Ci te obroty wyszly, nie sadzilem, ze moje autko tak pojdzie :D

E tam... pieknie to wychodza gosciowi w felicji.

Mysle, ze gdyby nie ta usterka, to bys to zrobil ;)
Moze w druga Ci nie szlo, bo reczny kiepsciej trzyma?

Ponizej link do filmików:





_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MG ZR, ZS, ZT, ZT-T - filmik
Mix Offtopic 3 Sro Lip 29, 2009 11:50
Mix
Brak nowych postów Filmik
gustav.pl Offtopic 6 Wto Mar 17, 2009 17:03
Wojtek88
Brak nowych postów Filmik dla fanów MG ZT
Armandoo Offtopic 4 Sob Sty 10, 2009 18:58
Brt
Brak nowych postów Fajny filmik
czort Offtopic 2 Pon Sty 12, 2009 19:00
AndrewS
Brak nowych postów Ciekawy filmik
brkzzz Offtopic 2 Pią Lip 06, 2012 00:55
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink