http://moto.allegro.pl/it...ver_erj197.html
To jest NOWA pompa (sama wkladka) ktora bedzie oki. Taka (tej firmy) jest w orginale. Pakowane sa przez rozne firmy ale to i tak Walbro. Nie kupuj zadnej innej, nie beda dawaly odpowiedniego cisnienia, to chinskie podrobki, nic nie warte. Wymiana nie jest taka straszna jak sie moze wydawac. Zbiornik trzeba opuscic ,ale nic nie przeszkadza zeby go wyjac (wydech itp). Ja za pompe placilem (taka sama) 83eur. i wymienilem sam tylko potrzebny jest podnosnik lub kanal i ktos do przytrzymania zbiornika itp. Kompletna pompa z plywakiem byla kosmicznie droga, ale wszystko bardzo latwo sie rozklada na czesci. Wiec nie wiem za co placic 1500zl
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ok samochód wrócił od mechanika w strzelcach opolskich. Trochę to trwało ponieważ trzeba było ją ściągnąć na zamówienie. Całkowity koszt 250 zł (w tym robocizna i pompa). Zobaczymy co dalej mam nadzieje iż to rozwiąże problem.
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 14:23 ]
To jeszcze raz ja. Opowiem wam kawał. Wymieniłem pompę tak jak mówił mechanik z serwisu z Częstochowy samochód ładnie jeździł tydzień i znów powróciło do normy zapala i gaśnie. Ma ktoś może świeże pomysły?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum