Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.
Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.
U mnie po diagnozie na komputerze jeździł jak zawsze, zero problemów. Jedyne co zauważyłem, to, że przy wysokich obrotach/ zmianie biegu na niższy lekko dymił.
Z tym, że było to naprawdę lekkie dymienie - zauważone przez jadącego za mną kolegą.
Z nowości u mnie - chciałem dzisiaj zakupić wtryski, ale rano jeszcze pomyślałem sprawdzić pompę. Pompę przy aku słychać, ale dmucha powietrzem, więc od nowa wszystkie pompy do przejrzenia. Jest to o tyle dziwne, że w piątek kiedy zgasł mi w trasie sprawdzałęm i paliwo podawał.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie będą objawy padniętego imobilajzera?
W którym miejscu imo odcina paliwo?
Czy przy padniętym imo jest możliwość aby samochódł zgasł, czy będą tylko problemy z zapaleniem?
Do moderatora - Nie mam za bardzo czasu na szukanie odpowiedzi i dlatego pytam zamiast szukać.
wojtekhan, to o czym Ty piszesz, to problem z pompą w baku
Tak wiem.
Tyle, że pompka wymieniona na nową maksymalnie 2 miesiące temu.
Poza tym w piątek jeszcze podawała normalnie paliwo, a dzisiaj rano zaledwie krople.
Witam
Więc sytuacja wygląda tak. Wszystkie pompy podpięte do zasilania pracują, jednak po spięciu ich w układ pompa przy aku dalej dmuchała powietrzem. Mechanik sprawdzał inne przewody i auto zapaliło po zamknięciu przelewu z listwy wtryskowej(jak będę miał chwilkę to wrzucę zdjęcie). Teraz auto chodzi bez problemu i pali raz za razem nawet po ponownym udrożnieniu tego przewodu.
Podejrzewamy , że to odpalenie przy zamkniętym przelewie to był tylko fart.
Tylko co jest przyczyną gaśnięcia i późniejszego niepalenia?
Nie mam już za bardzo pomysłów czego szukać.. i co mnie bardziej dziwi czemu dmucha powietrzem...??
Czy ktoś z Was ma ewentualnie schemat układu paliwowego w naszych roverkach??
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Paź 28, 2011 20:23
0l0 napisał/a:
Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.
Ja właśnie jestem świeżo po wymianie wtrysków u Mariusza(jutro odbieram samochód).
U mnie zaczęło się od tego, że kilka razy zgasł mi w czasie jazdy, gdy depnąłem go za bardzo i dlatego ostatnio spokojnie się rozpędzałem i starałem się nie wkręcać obrotów powyżej 3000. Czuć było, że stracił trochę na mocy. Do tego doszły "humory" z odpalaniem. Gdy był zimny to odpalał od pierwszego strzału, a gdy ciepły zaczął kaprysić. W końcu doszło do tego, że żeby odpalić ciepły silnik musiałem czekać +/- godzinę
Nie chcę Cie straszyć kolego 0l0, ale żaden z moich znajomych na regenerowanych wtryskach nie zrobił nawet 15 000. Ostatnio kolega regenerował wtryski w A4 i padły mu po tygodniu. Kiedy chciał zareklamować to powiedzieli, że gwarancji jest 2 dni. Słownie dwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum