Forum Klubu ROVERki.pl :: SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
Autor Wiadomość
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 24, 2014 17:21   

ja bym złożył dół od 1.8 t a góra od 1.8vvc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 24, 2014 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Lut 24, 2014 23:16   

myśle, że raczej temat za ciężki z góra od VVC
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 24, 2014 23:24   

Czemu? wsio pasuje, a po co to wywalać, jak wiązka od vvc zostaje?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Lut 24, 2014 23:44   

Jezeli jest to takie proste to dlaczego tego nikt nie zrobil?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 08:41   

bo potem trzeba ogarnąć świniakiem strojenie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 10:32   

A ktos sie spotkal z modzeniem 1.8T?
Jakie moce mozna z tego osiagnac?
Czy lepiej nie dotykac i zostawic serie?
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 15:37   

spider napisał/a:
A ktos sie spotkal z modzeniem 1.8T?


Jeździłem szwagra r75 1.8t z pomodzonym wydechem, w porownaniu do ori wydechu dużo lepiej się odpychał i o dziwo mniej spalal :) Więc warto od razu pomyśleć nad nim

W porownaniu do mojego r200 1.4 to ten klockowaty r75 latał z tym silnikiem
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 16:09   

180-190KM bezpiecznie, do 2,0t mu daleko ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 17:16   

Mój silnik się w sumie do niczego nie nadaje bez remontu.
1.8 T mam w zajebistym stanie i z gwarancja na przebieg.
W rozliczeniu zostawiam swoj VVC.

No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt (...) tego nie robił i tak mnie to denerwuje.
W serii w mam wydech na 2.25 cala więc styknie jak na razie nic nie da bez programu ;)

zluzuj worka. pzdr rap
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Lut 25, 2014 20:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 19:23   

W anglii remapowane 1.8 Turbo wypluwają po 190KM i 230~240Nm i myślę, że po zrobieniu wydechu, lekko ostrzejszych wałkach (np. ze 135tki czy dwa wydechowe z VVC) pęknie 200. :)
Tak czy tak musisz się liczyć, że elektronika nie będzie Plug&Play, bo 1.8 nie ma indukcyjnego czujnika położenia wału jak wolnossące K16, a czujnik Halla. Na upartego można zrobić mix ze sterownikiem ze stepspeeda i wgrać wsady. Ja jednak poszedłbym w świniaka, bo wtedy możesz od razu iść w parametry remapowanych 1.8T.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 19:33   

spider napisał/a:
bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć

nic mi się nie wydaje, tyle robią z tych silników.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 19:37   

spider napisał/a:
No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt !@!$# tego nie robił i tak mnie to denerwuje.

To nie Honda czy VW że masz podane wszystko na tacy, zrobione tysiące podobnych samochodów z opisami i teoriami na setkach stron.
Jak chcesz coś zrobić to rób. Nikt za Ciebie decyzji co z czym połączyć nie podejmie. Albo się ma jaja i wchodzi w coś albo narzeka że nikt tego jeszcze nie zrobił i psioczy. Zrobiłbym ale....
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 19:57   

spider napisał/a:
No pokaż mi chodz jeden filmik na yt jak to chodzi po modach, bo w sumie Tobie się wydaje ile można z tego wyciągnąć.
Bo nikt !@!$# tego nie robił i tak mnie to denerwuje.



greg-si napisał/a:
To nie Honda czy VW że masz podane wszystko na tacy, zrobione tysiące podobnych samochodów z opisami i teoriami na setkach stron.
Jak chcesz coś zrobić to rób. Nikt za Ciebie decyzji co z czym połączyć nie podejmie. Albo się ma jaja i wchodzi w coś albo narzeka że nikt tego jeszcze nie zrobił i psioczy. Zrobiłbym ale....

skoro masz 2 silniki i możliwość zrobienie z 2 jednego. to czemu nie chcesz spróbować ?
to nie honda czy vw tak jak pisze Greg, gdzie dużo częsci masz za grosze i popularne mody. to jest inna marka i innymi prawami się rządzi
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Lut 25, 2014 20:39   

MultecFSO, TAKIE INFORMACJE MI POTRZEBA, WIĘC WIELKIE DZIĘKI ;)

Kurde i nikt nie wsadza filmów jak to jezdzi po modach :(
Bo za swój stary silnik bede miał ecumastera.
A seryjny komp w 1.8T nadaje się do programowania?
Chce wyliminować jakieś błedy i (...), wydanych pieniedzy w błoto, może to jest główny powód moich obaw.


zluzuj worka cz.2 . pzdr rap
Ostatnio zmieniony przez Raptile Wto Lut 25, 2014 20:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 25, 2014 22:58   

Wszystkie informacje, które tu się pojawiły są od dawna na forum, wystarczy poszukać. Nie bardzo Cie rozumiem, chcesz robić swapa a boisz się pokombinować... chcesz najprostsze rozwiązanie? napraw VVC. Każdy swap to zabawa i dużo przeróbek, przecież to jasne :roll:

spider napisał/a:
Kurde i nikt nie wsadza filmów jak to jezdzi po modach

a czemu Cie to dziwi? silnik dość drogi, mało rozwojowy, do tego problemy z elektroniką. 2,0t wkłada się mechanicznie tak samo łatwo, a elektryka jest milion razy prostsza, to samo tyczy się usunięcia imo.

spider napisał/a:
Bo za swój stary silnik bede miał ecumastera.

to Twój silnik warta 200-300zł? najs...

spider napisał/a:
A seryjny komp w 1.8T nadaje się do programowania?

przecież pisał Multec o remapach, to samo znajdziesz w sieci... troche chęci a nie oczekiwanie na podanie gotowca na tacy...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
imejdz 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 363
Skąd: Legionowo

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 26, 2014 07:45   

spider, ile Ci krzyknął za to 1.8T? Możesz na priv napisac.
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Sro Lut 26, 2014 10:10   

Za ten silnik to serio przegiąłeś, za sama głowice dają mi od reki 800-900 zł a za cały blok jeszcze więcej ;)
więc mówię, że będę miał na strojenie.

Z tego co przeczytałem i wiem, to nie da rady go wystroić na tym kompie, ale pytam się dla pewności, bo może coś wiecie więcej albo potraficie mi podpowiedzieć.

Wole 2 razy się zapytać, bo sam się naprawdę już zastanawiam co mam robić.
Dziękuje Ci bo w końcu dostałem jakieś informacje które pomogą podjąć mi jakaś sensowną decyzje ;)

A jak bym miał już wyciągać na naprawiać vvc, to tylko po to aby zawieźć blok na KrasnobrodzkąRacing i go zatulejować :D
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sro Lut 26, 2014 21:02   

A czy serio nie lepiej wsadzic te 2.0t gdzie na dzien dobry masz sporo mocy a w kwocie 2stowek wsadzasz mbc i zegar doladowania i masz dodatkowego kopa bez zadnych regulacji na hamowniach i strojeniach a gdy chcesz jeszcze podkrecic moc to masz wiekszy zakres bez zadnych zakuwan itp bo.silniki wytrzymale, kultura pracy silnika rewelacyjna bardzo elastyczny i dynamiczny , wyprzedzanie w kilka seknd bez zadnych redukcji i palowania na obrotach, seta w 5 sekund to czasy mocnych sportowych fur :-) wsadzenie tego jest latwe i zrobi to osoba bez doswiadczen, elektryka obcykana, zaraz powiesz ze ciezko znalesc dobry silnik, a ja powiem ze kto szuka ten znajdzie, ale wydaje mi sie ze nawet ,,zajechany" silnik serii T wiecej pociagnie niz seria K, oczywiscie mozesz laczy 1.8t i vvc ale to bedzie dziewiczy rejs i moze pochlonac sporo gotowki a osiagi i tak beda srednie a tego sie boisz, a druga opcja 2.0t juz jest obcykana :-) u mnie jezdzi i ma sie dobrze. Wrazie czego sluze pomoca
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Czw Lut 27, 2014 18:36   

Namówiliście mnie na tyle, że robię głowice w swoim vvc zobaczymy czy napierdalanie z silnika ustanie po wymienie szklanek.
Dziękuje Wam wszystkim za pomoc ;)


http://sklep.landroverowy...-lgr100100.html SADZICIE, ŻE TE SZKLANKI SIĘ NADAJĄ? CZY SZUKAĆ LEPSZYCH?
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 27, 2014 18:50   

Szkoda że się poddałeś, kolejny umierający temat swapu
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 13:13
Senn
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 17:39
Kozik
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 19:40
luke27
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 20:15
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink