Forum Klubu ROVERki.pl :: Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 18:59   

czyli 1.8 bara ustawie i będzie git :)
Cytat:
Z tymi 2.2bara mi się pomieszało chyba z silnikiem 2.2 litrowym z Laguny coś

w Lagunie 2.2 tez jest 1852v wiec raczej nie z laguną Ci się pomieszało tylko z jakaś inna furą :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 18:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 19:05   

Firq, Pany kunia ile mata ? ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 19:40   

Firq napisał/a:

w Lagunie 2.2 tez jest 1852v wiec raczej nie z laguną Ci się pomieszało tylko z jakaś inna furą :)

Pewnie pisał w sensie takim, ze mu się pojemność z ciśnieniem pomyliła :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 20:46   

Raptile, nie wiem bo jeszcze na rolkach nie byłem bo tak naprawde cały czas dopracowuje ten swap :)
Pływak, mogło tak być :D ale to nic :D ja tez kiedyś klientą na warsztacie powiedziałem po szybach że auto 2001 rok a było 2011 hehe tak że z tymi cyferkami bywa różnie :) byle by umieć pieniądze liczyć dobrze :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 18, 2012 01:25   

I teraz tak dylemat mam czy kupić Gt1852V czy Gt1759V od Hondy Civic :roll: Ta od Civica by lepiej pasowała i z tego co wiem to te Turba dają rade do 180KM w VAG :/

Mnie trochę tylko przeraza ta Gt18 z Laguny ze tam padają one dość często :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 18, 2012 09:55   

Remigiusz, to w czym problem z Tą od civica? Chyba że chcesz więcej niż te 180 km atakować :D .
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 18, 2012 11:08   

bociannielot, Problem ze może być za mala na 190KM :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 18, 2012 11:12   

to zrób BiT :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 18, 2012 11:20   

Markzo, Na to nie ma miejsca VNT w zupełności wystarcza :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Sie 18, 2012 13:14   

Remigiusz, to moze gt22 :P
bit nie wejdzie w ZR napewno a nie wiem jak w 45 ?? jak by u mnie było miejsce to juz by dwie vnt śmigały :) ale u mnie ledwo jedna weszła ;]
a tak w ogóle to Remi zależy jaki masz plan na auto bo jak na 200 KM to musi być suszara konkretna a jak na spokojnie ze 170km to i 17 wystarczy :) Ale coś Ci widze po głowie chodzi :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 00:30   

po głowie to mi chodzi to żeby wyciągnąć ile się da :mrgreen: Na mapach chce jeszcze +15km ugrać i reszta musi VNT nadrobić i tyle żeby tak dojść do 190KM i z 300NM :wink:

Sam już nie wiem najlepiej bym miał spokojna głowa jak by była kasa na nowke GT1852V :wink: Jednak chyba kupie po regeneracji Turbinke bo kosztują 800zl :wink: Zaryzykuje najwyżej stracę, bo używkę gdzieś w okolicy kupić to cud :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 01:21   

Na regenerowaną zazwyczaj jest gwarancja takze najwyzej wymienisz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 13:50   

maniu48, jest gwarancja ale ona nic nie obejmuje uwierz bo gdyby sie coś stało to powiedzą że źle uzytkowałeś turbine że olejem nie zalałeś albo że za mało zalałeś i w ogóle zawsze się wykręcą ;]
Remigiusz, Plan zacny ale mało niuta troche
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 14:14   

Niutka dowal chociaż te 350Nm :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 14:18   

:twisted: :twisted: 400 :twisted: :twisted:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 16:10   

ciekawe co na to podzespoły :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 21:49   

tu juz jest grubszy temat na te 400 nm
ale ciężko strasznie będzie z 300NM zrobić 200km w dieslu niestety wiec albo spokojne 170 - 180 km i 300 nm albo 200km i niut pod 400 :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 22:18   

Firq napisał/a:
tu juz jest grubszy temat na te 400 nm
ale ciężko strasznie będzie z 300NM zrobić 200km w dieslu niestety wiec albo spokojne 170 - 180 km i 300 nm albo 200km i niut pod 400 :)


i zaczną lecieć po kolei wszystkie podzespoły zaczynając od sprzęgła..
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 22:22   

tak masz racje ja tylko mówiłem że nie zrobi się 200 km z takim małym momentem w dieslu bo obrotów brakuje niestety ;/
podzespoły poleca ale jesli będzie się atakować 200KM to trzeba sie w tym liczyć że trzeba skrzynie wzmocnić sprzegło wzmocnić zawieszke przeguby i takie tam :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 19, 2012 23:06   

Więcej jak 350NM nie chce wyciągnąć bo jak na razie na tych 350NM skrzynia daje rade :wink: Mnie tam 300Nm zadowoli 400NM nie chce bo zabije skrzynie to to mija się z moim celem :wink:

180 do 190KM taki jest cel na 200KM zabraknie siły w wtryskach wiec nierealne to jest niestety :wink: Ale 180 do 185 w zupełności mnie zadowoli już :wink:

[ Dodano: Nie Sie 19, 2012 23:06 ]
Firq, Aha, a co w końcu z tymi wężami do oleju :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turbinka do dolotu
raper1987 Tuning mechaniczny 7 Czw Lut 21, 2008 18:25
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink