Forum Klubu ROVERki.pl :: Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Sie 20, 2012 21:39   

kurcze dobrze że mi przypomniałeś zaraz zamawiam bo wtedy dzwoniłem i urlop firma miała i powiedziałem ze zamówie po ich urlopie i zapomniałem :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 20, 2012 21:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 21:51   

Spoko spoko, tylko ja ten waz mial wygladac bo juz zapomnialem troche.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Sie 20, 2012 21:57   

to jest metalowa rurka tylko cała spiralna że można ją recznie wyginać ze wszystkie strony a średnica sie nie zmienia :) jak masz oryginalny spłym w miejscu zakrętów jest taka Harmonijka to to ta rurka jest cała z takiej harmonijki :) fi 16 zaspawać koncówki i jest na oryginał :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 22:06   

Firq, ahh to git :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Sie 20, 2012 22:09   

tez sobie odrazu założe :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 22:39   

Tylko ja będę modził żeby spływ oleju zostawić na originale :wink: Musi się to dać zrobić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 22:57   

Remigiusz napisał/a:


180 do 190KM taki jest cel na 200KM zabraknie siły w wtryskach wiec nierealne to jest niestety :wink: Ale 180 do 185 w zupełności mnie zadowoli już :wink:

[ Dodano: Nie Sie 19, 2012 23:06 ]


O wtryskach pisałem już wcześniej i ładnie drążyliście temat - ale widzę, że coś upadło. W ramach przypomnienia.

Temat w linku poniżej jest poświęcony tzw. końcówką wtryskiwaczy 0.216 które koledzy w VW montują w celu zwiększenia mocy + pompa mechaniczna na wałku średnicy 11mm.

Otóż nasi koledzy z Portugalii również przerabiają roverki i znalazłem stronę na forum www.mg-rover.org na temat wtryskiwaczy (końcówek)

"Yeah i know it is,but i'll try to get some more info about it.I've also been told that in portugal they don't swap injectors for Wingy spec or SDI ones,but they change the nozzles for SEAT Ibiza ones,off the 1.9 Tdi 110bhp version.Nice to hear that people around the world are modding the L-series with alternative options."

Czy dobrze rozumiem powyższy tekst. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Nasi koledzy montują końcówki wtrysków od Seata Ibizy 1.9 TDI silnik AFN. Czyli jest możliwość zmiany końcówek jeśli wtryski pochodzą od Ibizy??

A oto porównanie wtryskiwaczy Rover 400 SD i Seat Ibiza 1.9 TDI ze sklepu iParts z częściami:



W linku poniżej wątek:

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=80
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 23:01   

michu1123, Problem jest taki już kiedyś pisałem ze od Ibizy maja inny kat rozpylania niż od Rovera upali to tłoki :wink: Byl o tym temat drążony dalej na MG Rover forums ale jak sie to na dłuższa metę zachowują nie wiadomo, wiem tylko tyle ze zly kat rozpylania jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 20, 2012 23:08   

Remigiusz
Szkoda. Możesz mi przesłać linka gdzie to było opisywane?. Trochę poczytam.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 10, 2012 18:03   

michu1123, Bylo tam co ty znalazłeś ten text angielski :wink:

[ Dodano: Sro Paź 10, 2012 18:02 ]
Jest pierwszy śmigający VNT z tym sterownikiem co robiłem w UK :wink: Dziala to bardzo fajnie tylko nie rozumiem anglików czemu oni dalej na 1.3bara GT1852V utrzymują :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Paź 11, 2012 00:03   

nie wiem ;] Zapytaj ich najlepiej :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 01, 2013 16:36   

Chciałem dodać kilka info jeszcze co do wtrysków bo była mowa na początku:

Wtryski mg zr maja 5 dziurek o średnicy 0.174mm

Wtryski sdi maja 5 dziurek o średnicy 0.22mm

MGZR = DSLA145P870 2s = 5x0.174 (0.11883)
Freelander = DSLA145P682 2s = 5x0.2 (0.157)
SDI = DSLA145P446 2s = 5X0.22 (0.18997)
200TDI = DSLA145P208 2s = 5X0.24 (0.22608)
300TDI = DSLA145P366 2s = 5X0.26 (0.26533)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jest tez kilka nowych info o EMP=Exhaust Manifold Pressure czyli ciśnienie kolektora wydechowego miedzy głowicą a Turbina.

Ratio jakie my szukamy przy VNT jest idealnie 1:1

MG ZS 115 z wtryskami SDI tylko, reszta standard.

Standard Turbo: 1.35bar, EMP max 2,21bar
VNT: 1,35bar, EMP nigdy nie rosło wyżej niż 1.35bar, obojętnie jaki bieg jakie obroty i jak się przyspieszało.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sty 01, 2013 17:18   

Remigiusz, tzn po wsadzeniu wtrysków 300TDI będzie jeszcze większa dawka i jeszcze więcej mocy? :twisted: Testował ktoś te wtryski już?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 01, 2013 21:25   

Wtrysków od 300TDI się nie wsadzi bo maja inny korpus, jedynie końcówki da się wsadzić z tego . Górne numery są NR końcówek według katalogu

Z czego ja się dowiedziałem i widać to w naszych autach no paliwa mam i tak pod dostatek bo kopci a przy 300TDI końcówkach to stare lokomotywy wymiękają :P Problem jest taki ze te końcówki maja jak by bardziej grubsze rozpylanie ropy i leja za bardzo po ściankach cylindrów i skutek jest taki ze zatrzeć się może silnik lub coś wypali a po kilku kilometrach takie coś się dzieje na końcówkach:



Jak ktoś chce moc powyżej 250KM niech te końcówki pakuje ale od SDI spokojnie do 200KM wystarczają. Inne kwestia jest znów pompa :mad:

Dlatego trzeba by najpierw doprowadzić tyle powietrza żeby było czyste i proporcjonalne spalanie co idzie w prara ze dodaje to automatycznie mocy.

Jak znam życie posłucham rady Plywaka i postaram się gada tak wystroić z VNT ze by nie było dymu :razz:

Chyba jeszcze pójdzie FMIC :mrgreen: Tylko jak na razie krucho z kasa :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 02, 2013 07:52   

A jakby zamoncic koncowki z 200tdid
?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 18:24   

Zamontujecie najpierw VNT albo większe Turbo a potem gdybajcie nad podlewaniem jeszcze bardziej wtryskami. Na mapach tez można go jeszcze podkręcić żeby więcej dawkowało :mrgreen:

[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 18:23 ]
Co myślicie o takiej instalacji kolegi Naki17 :P Ciekawy patent bez płytki :




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Sty 18, 2013 06:02   

Remi odnośnie tego co wczoraj Ci pisałem bo może się źle zrozumieliśmy
Tak wyjście kolektora u nas wygląda


Tak wygląda on we freelandku





Jak widzisz to 20t2n a nie td4 według mnie dużo łatwiej będzie podciągnąć tu wydech niż tam wciskać turbo na styk i kombinować z dopływem oliwy nie mówiąc już o walorach estetycznych ;) xd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 19, 2013 10:47   

Mogłoby to miec sens. koszt takiego kolektora ok 50zł ,nie byłby problemu ze spływem,jedynie to troche moze byc gimnastyki z polaczeniem fitra powietrza ale i tak wiecej + jak - :mrgreen:
Pod warunkiem ze podpasuje sie odpowiednia pod ten koletor turbejke.,bo ta z laguny raczej nie podjedzie bez ingerencji.(musiałby obrocic równiez i goraca strone(o ile jest taka mozliwosc) ,by spływ oleju był odpowiedni)
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 19, 2013 18:18   

A dało by to coś na + na seryjnej turbinie? Czy tylko robotę daremną? ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 19, 2013 22:28   

Tu nie o koszt kolektora chodzi bo to orginalny kolektor z freelandera 2.0itd 20t2n i tak samo nasza turbina i silnik tylko we lr jest to innaczej rozwiazane prawdopodobnie przez wezsza komore silnika
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turbinka do dolotu
raper1987 Tuning mechaniczny 7 Czw Lut 21, 2008 18:25
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink