Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:01
BubuZR napisał/a:
Moc mała jak na auto z turbiną... ale już sam fakt, że to auto ma turbo powoduje, że jest o wiele lepsze w rozwoju niż taki ZR, którego np. Promotor za diabła nie ruszy, bo mieli podobno chętnego i było więcej zachodu niż to wszystko warte, największe kłopoty sprawiało VVC, nawet ze świnką wariował... czy dało by to efekty w ZR.. pewnie by dało, ale podejrzewam, że jednostka by była znacznie mocniej wysilona niż w przypadku 1,8T... tak samo w USA... jak kupują Nissana 240SX to nie zakładają mu turbo tylko wywalają silnik i wkładają już uturbiony silnik z 200SX żeby poddać go dalszym modyfikacjom...
Nie zgodze sie z twierdzeniem ze w ZR nie da sie nic zrobic z silnikiem. Oczywiscie robienie z 1.8 VVC turbo mija sie z celem i najzwyczajniej nie ma sensu (za bardzo skomplikowana sprawa i nigdy to dobrze nie bedzie dzialac). Wiem jednak z Kreatora Mocy, ze zrobienie z tego silnika bez turbo 220 - 240 koni, nie jest wielkim problemem jak ktos ma luzne 10 tys
Na szczescie ZR 160 to lekkie autko i samo zrobienie glowicy z dolotem, bo wydech z kolektorem mamy seryjnie juz "konkretny", pozwoli osiagnac jakies 180 koni co w rzeczywistosci polepszy przyspieszenie do setki z 7,3 do 6,5-6,8 a to juz nie sa zarty, bo mozemy wtedy spokojnie startowac ze swiatel z samochodami ktore maja 200-220 koni.
Ja tam wole N/A chociazby ze wzgledu na sama swiadomosc ze sie objezda auta z turbina
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 18:57
HaDeSsS napisał/a:
Tempest, to loox jak juz bedziesz miec zrobione to sie chwal:D
dopiero jakoś za roczek, jak mi się skończy gwara
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
wracajac do tematu musze sie pochwalic ze przez pol roku wozil sie golfem IV 1,8T i w Krk mierzylem sie z jakims ZR-em i pozamiatalem go na 2 dlugosci.... Moze to HaDeSsS, ty byles
wracajac do tematu musze sie pochwalic ze przez pol roku wozil sie golfem IV 1,8T i w Krk mierzylem sie z jakims ZR-em i pozamiatalem go na 2 dlugosci.... Moze to HaDeSsS, ty byles
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 15:50
labudin napisał/a:
no to tez jest jakas opcja moze mial tylko pakiet jakis sport
wszystkie ZR wyglądają tak, tzn. mają pakiet sport
mógł to być ZR np. 1.8 ale 120KM (rzadki, ale jest)
lub 1.4 105KM
lub 1.1 nie wiem ile koni
lub klekot 2.0 113KM
kilka ich jest i każdy ma taki (chyba) sam wygląd (może i są drobne różnice, ale na pierwszy rzut oka niezauważalne)
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Tempest, nie bylo ZR z 1.1 ... a wygladaja tak samo , 160 ma tylko pod napisem ZR na klapie 160 a inne nie maja.. no chbya ze byl bity to moze nic nie miec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 17:37
HaDeSsS napisał/a:
Tempest, nie bylo ZR z 1.1 ...
no to cię zdziwię bo był
zapytaj się Tomiego - w ogóle od niego mam takie info
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 18:50
osiągi do tego co sobą ten ZR reprezentuje muszą być tragicznie śmieszne
nie wiem czym MG się sugerowało wypuszczając taki model
z pewnością musiał być totalną rzadzizną
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:08
HaDeSsS napisał/a:
wg mnie powinni robic tylko ZR 160 bo tak to ktos pojedzie diesla albo 105 i sie cieszy ze 160km auto zrobil
to nie do końca tak
nie każdy wie co to jest MG, albo dodatkowo co to jest ZR i że występuje to to w wersji 160KM
san wygląd samochodu sugeruje po prostu jego sportową duszę i chyba tylko na tej podstawie ktoś może myśleć, że "objechał" sportowe auto
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
ceremony, no nie koniecznie jesli chodzi o przekladke to nie orientuje sie ile kosztuje i czy wogole sie da... ale np zrobienie swapa bedzie sie bardziej oplacalo niz robienie od poczatku auta... bo cala reszte ktora zostaje mozna sprzedac na czesci. Zreszta sam silik ZR 160 ktory by ci wtedy zostal stoi z osprzetem i skrzynia ok 7tys tak przynajmniej mowil mi arek z art bizar.
Koszt auta: 2350 * 4,85 = 11397zl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum