Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 12:52
markozalko napisał/a:
To co mam zrobić z nim? Kupić cały ten zestaw i tylko podmienić centralę? Czy co?
i tak musisz kupić całość . Ja podmieniłbym centralkę i zobaczył czy pomogło, jak nie ,to wymiana czujników. Wyświetlacz jest przyklejony na taśmie dwustronnej. Wygodniejsze jest przyklejenie go na lusterku (u góru obudowy ) bo nie jest narażony na słońce i widoczny przy korzystaniu z lusterka przy cofaniu.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 12:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja zaczynam podejrzewać, że pojawiające się purchelki pod lakierem na czujnikach (mam je malowane w kolor) mogą powodować takie ogłupienie systemu. Mój komp. jest suchy jak pieprz.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A nie orientujesz się czy te czujniki to są jakoś oddzielane od kabli czy są połączone na stałe.
Pytam z ciekawości w razie czego jakby okazały się te sensory wadliwe to bym tylko podmienił je podmienił. Gorzej jak są połaczone na stałe to weź teraz te przewody ciągaj po aucie
Z tego co mi się wydaje, to od każdego czujnika idzie kabel z końcówką, którą potem wpinasz w moduł. Czujniki i moduł powinny być blisko siebie, w bagażniku.
Po aucie ciągniesz tylko przewody do wyświetlacza.
Pogadam z wizard-gp bo on ma to b. ładnie zrobione.
Wstawi fotki i może udzieli wskazówek.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, na 90% jak są bąble lakieru na czujniku to parktronic wariuje. W ostatni weekend na spocie był R75 z wariującym parktronic'iem i też były bąble na dwóch czujnikach
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 18:03
markozalko, czujniki są razem z kablami i są wpinane każdy osobno w oznaczone miejsce w module.Moduł musi być w bagażniku ( dł. przewodów). Nie ma żadnego problemu z przeciągnieciem przewodów od czujników.
markozalko, czujniki są razem z kablami i są wpinane każdy osobno w oznaczone miejsce w module.Moduł musi być w bagażniku ( dł. przewodów). Nie ma żadnego problemu z przeciągnieciem przewodów od czujników.
ok i dzięki za pomoc. jutro zamówię i zobaczę jaki będzie efekt. Tak na marginesie nawet nie wiedziałem że za pare złotych możn asobie tak życie umilić. Jak ktoś ma problemy z parkowaniem to jak znalazł Ja akurat miałem taki jak kupiłem auto i się przywykłem więc trzeba zrobić.
No proszę. Faktycznie na allegro jest taki sam jak mój. To co mam zrobić z nim? Kupić cały ten zestaw i tylko podmienić centralę? Czy co?
http://moto.allegro.pl/cz...1577257519.html
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No faktycznie dużo tańsze ale pisze tam że to używane są. Zauważ jaki jest koszt przesyłki, wyjdzie trochę tylko mniej niż te droższe . A tak się zastanawiam czy ma to jakieś znaczenei jak mam inną centralkę niż np. ta tania? Znalazłem jedną taką samą na allegro jaką ja mam i teraz myślę czy jakbym podmienił inną czy będzie działać. Ma to znaczenie ciekwae czy nie ma.
Z tego co czytałem to czujniki w zderzaku są uniwersalne ale głowy za to nie dam. Myślę ze każda z takim wyświetlaczem ruszy na twoich czujnikach, ja bym brał najtańszą z allegrowni i najwyżej czujniki podmienił jak na twoich nie ruszy.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No i kupiłem cały zestaw. Po podłączeniu wtyczki od wyświetlacza powinno dać sygnał dźwiękowy i ten monitorek powinien się zapalić. Niestety tego nie było. Jak podłączyłem nowy monitor było ok. Czyli wychodzi na to że każdy monitorek jest zaprogramowany żeby działał z danym modułem. Spróbuję jeszcze podmienić czujniki może one się popsuły. Jeśli nie to przeraż mnie ciągnięcie kabla od tego monitorka. Ten co mam znajduje się na desce rozdzielczej na środku i kabel idzie tam do tyłu, czyli za deskę. Nie wiem jak go tam wsadzili i jak ciągnęli ten kabel przez auto. Na pewno znajduje się pod wykładzina ale dla mnie amatora to problem. Puścić go z kolei na widoku to lipa.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 13:01
markozalko napisał/a:
Jeśli nie to przeraż mnie ciągnięcie kabla od tego monitorka.
nie ma żadnego problemu.Ciągnie się pod nakładkami słupkówi , progów i uszczelek drzwiowych przy samych drzwiach , potem pod siedziskiem i do bagażnika .Układanie robi się stroną auta po której zamontowana jest centralka w bagażniku. 15 minut roboty.
MaReK, na 90% jak są bąble lakieru na czujniku to parktronic wariuje. W ostatni weekend na spocie był R75 z wariującym parktronic'iem i też były bąble na dwóch czujnikach
taa, dokładnie to był mój R75 ale Ci powiem ze teraz jakoś to normalnie działa..także nie wiem o co chodzi z tym, a nic nie robiłem z tymi czujnikami. zobaczymy jak zima wróci czy znów będzie wariował..
Witam
Nagle przez noc przestał mi działać parktronic (oryginalny). Wieczorem jeszcze za jego pomocą parkowałem, od rana już się nie włączał (nie pika przy włączeniu wstecznego i nie pika przy przeszkodzie). Później włączył się raz czy dwa razy, ale teraz dalej nie działa. Gdzie go szukać, co sprawdziać?
Okazało się u mnie że nie działają dwa środkowe czujniki. Chciałem je podmienić ale nie umiem się dostać do nich. Znaczy sie wyjąć się je da ale żeby kable poprowadzić trzeba chyba ściągać zderzak a to już nie dla mnie. Teraz zrobiłem tak ze odpiąłem te 2 czujniki i juz mi nie szaleje wyświetlacz. Żebym był taki mądry wcześniej to bym zaoszczędził 78 zł. A tak będzie parktronic nowy leżał sobie
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:28
MaReK napisał/a:
Ale koledze chodziło o pociągnięcie przewodów do nowych czujek
przewody przeciąga się bez zdejmowania zderzaka. Z bagażnika (są otwory) wprowadza się drut do otworu na czujnik, mocuje się do niego przewód czujnika i wciąga do bagażnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum