Niestey po tym jak dolalem bylo to samo... zauwazylem ze jak mocniej wciskam to wylatuje gora od strony mocowania do pedalu i tego takiego kapturka ktory sie spreza i rozpreza
Jak wciskasz pedał to generujesz duże ciśnienie pod tłoczkiem. Tam gdzie ci cieknie jest bardzo małe ciśnienie i jest ono wynikiem tylko przepychania niewielkiej ilości płynu do zbiorniczka. Płyn wpychany do zbiorniczka powinien tam łatwo trafić bo wkład gumowy się kurczy. Chyba, że masz naprawdę zużytą uszczelkę lub jakąś nieszczelność na tym białym wkładzie za uszczelką.
Rozumiem, że masz kapturek gumowy w zbiorniczku?
Jak Ci pedał zostaje w podłodze a płynu nie ubywa to na pewno wina zaworu. Płyn zamiast trafiać do wysprzęglika przeciska się nad tłok poprzez częściowo otwarty zaworek.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 17, 2013 18:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witajcie ponownie chlopaki Poszedlem za waszymi radami i wymontowalem pompke, wyczyscilem i dziala odpowietrzylem wg filmikow i porad, weszlo ok 200-300 ml plynu. Jednak mimo ze nigdzie nic nie cieknie. Mam czasem problem z tym zeby wbic jedynke. Zdarza sie to 1 raz na 20... czy to normalne? gdzie ewentualnie jeszcze moze plyn uciekac? Musze znow zanurkowac pod kierownice i zobaczyc jak sytuacja w pompce. No chyba ze dolalem za malo plynu i przez to czasem nie lapie. Chociaz przy odpowietrzaniu metoda: odkrec odpowietrznik, popompuj 2x, pedal w dol. zakrec i pedal w gore czy jakos tak... caly czas lecialo z odpowietrzenika... wiec procedure wydaje mi sie ze wykonalem ok. Pedal tez sie zachowuje idealnie. Odbija, nie ucieka, nie jest miekki. Troszke tylko skrzeczy przy wciskaniu ale moze cos musze naoliwic
Aha dzieki za info gdzies w ktoryms poscie bylo ze mozna zrobic dol gora dol i wtedy zakrecic czy cos w ten desen. no coz. to widze ze znow czeka mnie bieganie wokol auta
[ Dodano: Sro Sty 08, 2014 09:10 ]
Hej ponownie.
Niestety zawuazylem ze pompka znow deliktnie cieknie od gory (od tej gumowej nakladki gdzie jest przyczepione wszystko do pedalu sprzegla). Co wy na to? Wymienic uszczelke? czy juz pompka na umarciu?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Hej chłopaki. Niestety po ostatnim zabiegu czyszczenia pompki znow zaczely sie jaja (po miesiacu). Pompka cieknie delikatnie od góry (przymocowania do pedalu) Wiecie jaka dokładnie tam znajduje sie uszczelka? ta taka mala czarna okragla. Widzialem ze jest lekko naderwana wiec chce jeszcze raz sprobowac i wymienic sama uszczelke i moze zastosowac się do instrukcji naprawy pompki dostepnej na forum.
Jak juz pisałeś to kontynuwać należy w tym samym temacie a nie tworzyć nowy.
Jaka dokładnie to chcyba nikt Ci nie powie.
Na pewno jest tam nietypowa, więc takiej samej nie dostaniesz
Osobiście nie znmieniałem jej ale jest tam o średnicy 19 mm
Taka powinna pasować
http://allegro.pl/zestaw-...3813187364.html
Pieta sorry za smietnik ale tamten temat umarl mimo ze tam jeszcze pisalem... a ze znowu mi sie dzieja jaja to zalozylem nowy... w razie czego skasujcie
Podziekowal Ide dzis kupic reparaturke... zobaczymy czy to pasuje zamontuj, odpowietrze i zdam relacje czy pomoglo. Myslicie zeby pod uszczelke dac jeszcze troche jakiegos dodatku jak to jest opisane tu: http://www.roverki.pl/zro...roverku-75.html ?
Witam, mam do was pytanie poniewaz nabylem okolo miesiac temu rovera 75 w zasadzie jest on na handel nie zostawiam go dla siebie, ale mam problem w nim taki ze gdy chce z jedynki na dwójke włączyć szybko bieg to mi zgrzyta,jezeli to robie pomału to nie, jaka moze byc przyczyna ? Pedał bierze normlanie, choć chodzi tak w miare mocno. Czy to jest juz koniec pompki czy sprzegła ogólnie?. Co zrobic zeby temu zaradzić?;) przynajmniej aby sprzedac nie duzym kosztem, mozliwe ze oleju w skrzyni moze nie byc bo nie wiem nie sprawdzalem stanu czy ma to tez jakieś znaczenie ? Co poradzicie?.
Zużyty synchronizator,niepełne wysprzęglenie lub jak twierdzi sTERYD, niski poziom oleju (choć to jest często przyczyną głośnej pracy skrzyni)
[ Dodano: Wto Sty 21, 2014 22:35 ]
Jeśli chodzi by zdziałać coś na szybko i tanio możesz spróbować zaaplikować jakiś ceramizer
[ Dodano: Wto Sty 21, 2014 22:40 ]
Jeśli chodzi o niepełne wysprzęglenie możesz spróbować odpowietrzyć sprzęgło (ale wtedy raczej wszystkie biegi nie wchodziłyby bez zacięć i zgrzytów)
No dobrze, a gdy bedzie oleju za mało ? Jakiego dolać tam?. Synchronizatora na pewno nie bede robił to nie ma nawet takiej opcji. Auto mam na sprzedaz jak przyjdzie mi jeszcze skrzynie wyciagać to załamka. Doleje oleju + doktora to skrzyń biegów i może sie eksperyment uda, przynajmniej oby . Pytanie teraz jaki olej dokładnie poleciacie do tej skrzyni?,bo raczej trzeba by zmienic od nowa..bo nie wiadomo jaki tam siedzi.
I co na nich sprawdzić?, ewentualnie czy dam rade na oko zobaczyć,że coś z nimi nie tak i ewentulalnie naprawić ?
Zaczneo od tego oleju,a później najwyzej sprawa linek bedzie:).
Czy taki olej z ten aukcji bedzie ok tej firmy bo jest tez texaco tez samej lepkości
Teraz pojawia sie pytanie, gdzie sie sprawdzan ten stan oleju bo nie moge znalezc, zamieszczam kilka fotek moze mnie ktos nakieruje jak sprawdzic ten stan oleju ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum