Wysłany: Sro Sty 23, 2008 01:47 Re: Pozdro dla czarnego MG ZS 180 na Czerniakowskiej
Witam,
miło mi , dzięki za pozdrowienia.
Byłem w szoku jak zobaczyłem twój temat
Czasem fajnie ,że jest nas tak niewielu .Można właśnie trafić na takie miłe wiadomości.
Nie to co właściciele Opli czy Fiatów ( nikomu oczywiście nie ubliżając )
I tych właścicieli również pozdrawiam
pozdrawiam
peter200 napisał/a:
Pozdrówka dla kierownika czarnego ZS-a 180 na tablicach WWL .... jadącego wczoraj, tj. 21.01 (poniedziałek) ok. godz. 8.00 ul. Czerniakowską (Wawa).
w moim przypadku to wyjątek tak rano jeździć , lubie spać .
Ja często wracam z pracy o tej porze i miło spotkać po drodze wyjątkowe autka. Któregoś dnia jechał obok mnie nowiutki Aston Martin DB9
A BTW Armandoo czy Ty masz xenony w lampach H7? bardzo fajnie to wygląda.
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 13:27
To i ja sie dolocze bo tez z Wawy jestem, a mialem przyjemnosc scigac sie z czarnym lub ciemnym zielonym (ciemno bylo) MG ZS 180 jakis czas temu, raczej dawno bo kolo wrzesnia 2007.
Bylo to na ulicy Radzyminskiej w strone Wilenskiego. Pogadalismy nawet na swiatlach i kolega byl z dziewczyna, ale numeru rej nie pamietam. Czy to nie Twoj MG Armandoo?
he..he.. tak to mój MG
Jeszcze wtedy nawet nie umiałem nim jeszcze jeździc , teraz już mi troche lepiej idzie
ze mną się widziałeś na Radzymińskiej i wspominałes o wymianie uszczelki :-(
Jak sprawuje się autko ?
Powiem Ci ,że wtedy wymiatało niesamowicie..Uważajcie na niego bo ten jego ZR to rakieta
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 15:12 ]
... tak zamontowałem xenony do H7.
Długo się zastanawiałem nad tą decyzją , niestety nie ma możliwości kupna oryginalnych lamp xenonowych dlatego wchodziła w grę tylko przeróbka.
Zajęło mi to trochę czasu aby działały one jak najlepiej i nie oślepiały innych ale teraz efekt jest niesamowity.
W skrócie powiem ,że kupiłem jeden z zestawów oferowanych np. na allegro .Jeden z tych droższych :-( . Jasność światła to 5000 kalvinów ( świecą bardziej na biało niż niebiesko czy fioletowo - nie są takie obciachowe jak montuje nie którzy:-) fani wiejskiego tuningu.
Ważne jest ,żeby było nie więcej niż 6000 kalvinów bo inaczej przy lampie nie soczewkowej robi się efekt zbyt niebieskiego światła co w efekcie skutkuje oprócz wiejskiego wyglądu również pogorszeniem widoczności.
Przed i po montażu światła kilkakrotnie ustawiałem na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej po to aby uniknąć w przyszłości oślepiania innych kierowców.
Jak wiadomo oryginalny system Xenonów potrzebuje spryskiwaczy ciśnieniowych oraz samopoziomowanie a to auto nie jest niestety w te cuda wyposażone ale lampy działają bardzo ok i nie miałem dotąd problemów ani z policją ani z jakością ich działania.
Dodaje ,że jeszcze nikt nie dał mi odczuć ,że oślepiają , polecam.
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 16:03
Armandoo napisał/a:
he..he.. tak to mój MG
Jeszcze wtedy nawet nie umiałem nim jeszcze jeździc , teraz już mi troche lepiej idzie
ze mną się widziałeś na Radzymińskiej i wspominałes o wymianie uszczelki :-(
Jak sprawuje się autko ?
Powiem Ci ,że wtedy wymiatało niesamowicie..Uważajcie na niego bo ten jego ZR to rakieta
Ale fajnie!!! Niesamowicie nie wymiatalo, ale jest lekki i daje rade czesto Super ze jednak jest nas baaardzo malo, a ZS 180 to juz w ogole nie ma bo tylko Twojego widzialem raz w zyciu
Ten wyscig to bylo cos niesamowitego, dwa MG obok siebie na swiatlach, mistrzostwo swiata!!!!
Skoro lepiej Ci idzie to moze na hamownie masz ochote sie wybrac, ja juz bylem i mam serie w kieszeni po wymianie uszczelki. Chetnie pojade jeszcze raz za 50 zeta. Poza tym nic sie nie dzieje, jezdze tak jak lubie i gra gitara. Zaluje tylko ze nie mam V6 pod maska
Pozdro!
Ostatnio zmieniony przez ceremony Sro Sty 23, 2008 16:11, w całości zmieniany 1 raz
... ja też nie widziałem niestety jeszcze ZS 180 ... bo ZS 120 i inne to spotykam czasem.
Natomiast zdecydownie więcej widzę ZR ale nie podlizując się Twój był najładniejszy.
Bardzo podobny ZR 160 też czarny stoi w Markach
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 16:18
Armandoo napisał/a:
życzę ,żeby Ci śmigał jak najdłużej i najlepiej.
Tą hamownię to biorę pod uwagę ...
... ja też nie widziałem niestety jeszcze ZS 180 ... bo ZS 120 i inne to spotykam czasem.
Natomiast zdecydownie więcej widzę ZR ale nie podlizując się Twój był najładniejszy.
Bardzo podobny ZR 160 też czarny stoi w Markach
Dziekuje dziekuje, to ja tez Ci powiem ze Twoj ZS byl najpiekniejszy jakiego widzialem, a widzialem ich.. jednego
A tak na serio, to gdyby nie wielkosc silnika, czyt. spalanie, wolalbym ZS 180, bo takie auto jednak ma klase na ulicy i robi ogromne wrazenie!
Za ZRami tylko malolaty sie ogladaja i emeryci
To daj znac kiedy masz ochote i czas sie wybrac w tygodniu, ja pracuje do 17 wiec ciezko, ale jak goscia poprosimy to zaczeka na nas do 19.
Planujesz jakies mody w autku? Oprocz LPG oczywiscie
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 16:25
Armandoo napisał/a:
Wiem ,że z tym LPG to trochę lipa ale zmusiły mnie do tego koszty utrzymania.
Na gazie te koszty robię się już w granicach rozsądku.
Lata też całkiem nie najgorzej
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 16:23 ]
nienajgorzej piszemy razem a nie osobno jak napisałem powyżej. Sorry za błąd
Przy spalaniu 15l wcale Ci sie nie dziwie, tez bym zakladal LPG. Moj ZR pali srednio 12-13, raz udalo mi sie niechcacy dojsc do 15l, ale jak jezdzi moja zona, spalanie nie przekracza 11l
Zawsze bede dostawal w dupe
Moge za to na Was czekac na stacji benzynowej, przy dystrybutorze
PS.
Armandoo - Diego Armabdo... ? Jestes fanem slynnego argentynczyka?
Jest tu taki temat w offtopicu - rozwin temat, skad ten nickname.
Ps2.
Kiedy umawiamy sie na jakis meeting (moze byc po zmroku - jakis parking) mozna by zrobic jakies gallery of MG W tej chwili bylby prawie kazdy model z serii Z
Chyba ze znalazlby sie ktos z MGF
Pozdrawiam,
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 18:02 ]
Cytat:
A tak w ogóle to piękny ten szary ZT
Oh dziekuje
Jak narazie widzialem w Warszawie jeszcze jednego ZT-T obok mojej firmy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie załamuj ludzi z tą stacją bo czasem popadam w depresje jak się tankuję
Żart oczywiście ... polecam szczerze silniki V6 ...bardzo niskie spalanie
Gallery of MG ..hmm piękna sprawa.
Spotkanie konieczne .. muszę tylko ogarnąć swój delikatnie popiardujący tłumik ( jakiś kornik zaczął wygryzać mi dziurkę ) . Wstyd z takim przyjechać
A mój nick wziął się z mojego autentycznego imienia : Armand
.... wiem ...wiem teraz wszyscy będą myśleć ,że jestem z Rumuni , Bułgarii lub innego dziwnego kraju .
To was zaskoczę bo z Polski całą dusza i krwią ..he..he.. Fantazja rodziców
mialem okazje jezdzic zs-em 180 , jest teraz na sprzedaz i musze przyznac, ze jest niesamowity dobrze zestrojone zawieszenie, silnik v6 ...esh.... tamto auto tez bylo zagazowane, nowa instalacja i nie bylo zadnych problemow z tym
tylko ja chcialem cos mniejszego, niby zs nie az tak duzo wiekszy, ale zawsze.
no i niestety to spalanie wtedy to juz lepiej ogladac sie za subaru tak wiem zgrzeszylem piszac to na tym forum . za mg przemawia oryginalnosc i v6 .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum