Mechanicznie musisz zmienić:
-mocowanie silnika przy rozrządzie,
-mocowanie skrzyni przy podłużnicy,
-mechanizm zmiany biegów (wodziki) + może lewarek,
-półosie i przeguby,
-jeśli w 416 masz przednie hample 262mm wentylowane to pewnie pasuje je przerzucic, bo diesle miały chyba lite z przodu,
-wydech,
-przewody od pompy wspomagania,
-cały układ chłodzenia + klima,
-przewody paliwowe - brakuje odpowietrzenia zbiornika paliwa + pompa paliwa i jej wiązka,
-elektronika - to będzie najgorsze bo to polift, czyli wszystko musisz przerobić, nic nie spasuje.
Robiłem takiego swapa, tylko na 2.0T, biorcą był ZS z 2005r. Z oczekiwaniem na częsci zeszło mi coś koło 3 tygodni, roboty jest bardzo bardzo dużo, troche upierdliwa jest elektryka bo w polifcie kable nie są dopinane do skrzynki bezpieczników w kabinie, tylko na sztywno zamocowane. Czeka Cie ucięcie wiązki silnikowej z diesla w komorze silnika i dopięcie do niej wiązki z Kserii.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lip 16, 2018 09:03
Raptile, nie prawda z tymi wentylowanymi, 45 miały w serii lite, może w ZS było inaczej, mój miał swapowane na wentylowane przez Jugola, zapytaj Adriana jakie ma u siebie .
W ZS ( przedlift ) Diesel też były lite z przodu i bębny z tyłu w aucie, które miało jakieś tam sportowe aspiracje...
Mam nadzieje,że chociaż w Dieslu Polift zmienili bębny na rzecz tarcz, bo inaczej to już konretnie polecieliby po bandzie z takim bodykitem.
Wentylowane przód i tarcze tył widzę tylko w V6 2.0 i 2.5.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum