A co polecacie do R. 825 2 stare tutki wydech zdrowy (wiec raczej nie chce całości wymieniać)
Czy musza końcówke zagietą kupić do dołu tak jak to mam teraz fabrycznie ?
czy jesli założe wygiete do góry to zawsze bede miał troche zderzak okopcony? bo to diesel.
No i w koncu jak to zrobic ? uciąć katówka te stare końcówki i założyc nowe ?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazówki lub linki do allegro
Sorry moze i to głupie pytania ale naprawde nie wiem dokładnie co i jak
owale sa super w wygladzie to jest pomysl godny Rovera
825 nie jest sportowym wozem i zalezy mi zeby nie burzyc całej stylistyki wypracowanej przez kontruktorów a myśle ze owal sie do tego świetnie nada.
a teraz moze ktoś mi powie jak to wyglada od strony techniczno praktycznej
z montazem nie bylo problemow, do tlumika masz obejme i do niej musisz przyspawac haki i polaczyc sie z hakami w aucie a wydech wkladasz do rury i gra wiecej przymierzania niz filozofii
jezeli chodiz o uzytkowanie to glosnosc regulujesz sobie silencerem , polecam firme Blackflame bo ona daje regulowany silencer aa i nie odczulem jak narazie zadnych problemow
mugeny charakteryzuja sie tym ze przy delikatnym gazie i delikatnej jezdzie w srodku prawie nic nie slychac ( jezeli puscisz sobie cicho cd to wogole nic ) na wysokich obrotach jest odczucie jakbys pod maska mial v8 przy glosnej muzyce nie slychac w srodku . na zewnatrz tak
z montazem nie bylo problemow, do tlumika masz obejme i do niej musisz przyspawac haki i polaczyc sie z hakami w aucie a wydech wkladasz do rury i gra wiecej przymierzania niz filozofii
jezeli chodiz o uzytkowanie to glosnosc regulujesz sobie silencerem , polecam firme Blackflame bo ona daje regulowany silencer aa i nie odczulem jak narazie zadnych problemow
mugeny charakteryzuja sie tym ze przy delikatnym gazie i delikatnej jezdzie w srodku prawie nic nie slychac ( jezeli puscisz sobie cicho cd to wogole nic ) na wysokich obrotach jest odczucie jakbys pod maska mial v8 przy glosnej muzyce nie slychac w srodku . na zewnatrz tak
a jak z panami w niebieskich czapeczkach nie za glosny na tych wysokich obrotach
a jezdzisz 50 km/h po miescie czy wiecej i jak wtedy z panami ?
ogolnie ostatnio dwa razy przepuszczalem na skrzyzowaniu panow w ( jeszcze ) niebieskich czapeczkach ( bo juz wozy maja srebrne ) a potem ruszalem za nimi i troche przegazowalem i zero reakcji
pozatym ten wydech ma atest, wiec teoretycznie moga nas w du** pocalowac, ale jak sie znajdzie upierdliwy to do wszystkiego moze sie czepiac
a np wez pod uwage ze scigacze maja glosniejsze wydechy seryjnie
a jezdzisz 50 km/h po miescie czy wiecej i jak wtedy z panami ?
ogolnie ostatnio dwa razy przepuszczalem na skrzyzowaniu panow w ( jeszcze ) niebieskich czapeczkach ( bo juz wozy maja srebrne ) a potem ruszalem za nimi i troche przegazowalem i zero reakcji
pozatym ten wydech ma atest, wiec teoretycznie moga nas w du** pocalowac, ale jak sie znajdzie upierdliwy to do wszystkiego moze sie czepiac
a np wez pod uwage ze scigacze maja glosniejsze wydechy seryjnie
no prawie 50 heh wiec chyba sie skusze na taki tlumik a napisz mi na Pw czy masz cos grzebane przy zawieszeniu i jakie masz fele+oponki
2 KM max? nie wmówisz mi że więcej.. bo to tak jak byś chcicał mi tłumaczyć że nalepka Sony doda mi mocy
posluze sie przykladem
ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy
a teraz przyklad, pewna firma w usa, zamontowala sprezarki na wydechu, aby szybciej odprowadzac spaliny efekt ? z silnika 700km uzyskali 1000km jak znajde link to wrzuce
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 00:49
HaDeSsS napisał/a:
ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy
Tego mi akurat nie trzeba tłumaczyć
tylko zapominasz o skrzyni.. innych podzespołach... Dlatego wielkiego przyrostu nie dostaniesz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy
Tego mi akurat nie trzeba tłumaczyć
skoro tego nie trzeba tlumaczyc to dlaczego kpisz ze naklejka Sony doda mocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum