Mhm. Jeszcze jedno pytanie laika - czy jak mam teraz tarcze lite, to mogę wymienić jedynie na lite, bo założenie went. wiąże się z przeróbką całego układu - mam rację ?
_________________ BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 13:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mhm. Jeszcze jedno pytanie laika - czy jak mam teraz tarcze lite, to mogę wymienić jedynie na lite, bo założenie went. wiąże się z przeróbką całego układu - mam rację ?
Tak. Masz rację
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jeśli chcesz założyć wentylowane, to do zmiany są zaciski i ich mocowanie. No i oczywiście tarcze i klocki Jak coś więcej bys chciał, to już trzeba samemu kombinować.
z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze najlepszym w tej chwili zestawem w rozsadnej cenie jest zalozenie tarcz EBC Turbo Groove (nawiercane nacinane) oraz klocków EBC RED STUFF to na przod na tyl kolcki te same tarcze tez EBC niekoniecznie nawiercane i nacinane bo juz nie bedzie takiej potzreby:) dlaczego te tarcze a nie inne??? czemu nie naprzykład Brembo?? EBC po pierwsze tak szybko sie niezuzywaja nie tworza sie na nich wyzlobienia (chyba ze uzyjemy złych klocow) sa odporne na zmiany tempaeratur wiec nie mamy sie co martwic o jazde i hamowanie w deszczu ze zagrzejemy tarcze i od hamowania w wodzie zrobi sie z niej osemka jak to maja obecnie kiepsko robione brembusy:( dlaczego kolecki red a nie green?? kto mial bedzie wiedzial jak po 15tys. bedzie mial juz pierwsze wyzlobienia na tarczy:p czemu z tylu nie wstawiac nacinanych bo szkoda pieniedzy samochod bedzie stawal jak wryty:) przyblizone ceny : tarcze nawiercane 550zł klocki red 300zł tarcze tyl 200zł
testowane na civie 1.6 vti oraz R5 1.4 turbo zdały egzamin:)
Zgodzę się z Tobą ale ja bym chciał na przód założyć wentylowane tarcze mój Roverek jest z późniejszych lat produkcji czyli z tyłu ma bębny a z przodu ma tarcze lite.
Co do tarcz to EBC jak patrzyłem troszkę więcej kosztują niż 550 zł
ale te tarcze sa wentylowane co do ceny to zalezy gdzie je kupujesz allegro wbrew pozora wcale nie jest tanie chociaz zdarzaja sie tam oczywiscie okazje:) jesli z tylu masz bebny to koniecznie te tarcze na przod do tej pojemnosci i przysmieszen powinny w zupelnosci wystarczyc:)
Nie wiem ale pod standardowe zaciski nie podrzuce chyba tarcz wentylowanych musze zapewne założyć zaciski od wentylowanych a potem dopiero wentylowane tarcze
Nie wiem ale pod standardowe zaciski nie podrzuce chyba tarcz wentylowanych musze zapewne założyć zaciski od wentylowanych a potem dopiero wentylowane tarcze
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 18, 2007 11:25
no wlasnie przymierzam sie tez do zmiany hamulcow i chyba najlepiej bedzie podjechac gdzies na (sklep, gielda, szrot, zaprzyjazniony zaklad) i zbadac jak to jest
bo jak to sobie przeliczam to zaciski + mocowanie nowe to 400-600
jeszcze do tego tarcze+klocki 450-1000 (zalezy od firmy i naciec otworow )
wyjdzie calkiem sporawo - jak sie tak zastanowie - to co chcialbym wymieni (lub musze w najblizszym czasie) moze wyniesc rownowartosc samochodu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja juz wreszcie wybralem jaki bedzi upgrade hamulcow po wysluchaniu wielu zdan i wielu godzinach na forach streetracing oraz innych tym podobnych dokonalem zakupu:) Chyba najrozsadniejsza propozycja przeliczajac cene do jakosci i bez ingerencji w uklad hamulcowy:) ktory tez przeanalizowalem cenowo i wydajnosciowo. A wiec na przod ida niemieckie Zimmermanny Sport (przewiercane na wylot) nie myslisz z nawiercanymi do tego Ferodo DS Performance tyl zostaje seria ATE (dzieki Tomi) plus klocki Ferodo Premier oczywiscie do tego wymieniony plyn hamulcowy na Motula 600. Moze w tym tyg. uda mi sie odstawic samochod do warsztatu porobie fotki i sprawdze jak to wszystko razem dziala:)
Ja ostatnio wymieniłem tarcze i klocki z przodu na ATE. Zwykłe Original, nie nacinane czy nawiercane. Jak na razie jestem b. zadowolony i przede wszystkim nie brudzą felg. Poprzednio miałem klocki firmy Textar i po dojechaniu z myjni do domu (1,5 km) tarcze miałem już przypylone a teraz w ogóle nie są brudne nawet po trasie. Zobaczymy jak będzie z ich trwałością, kupiłem je właśnie dlatego bo znajomi mówili, że bardzo powoli się ścierają i idą na pierwszy montaż np. do nowych VW czy Opli.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
A próbował ktoś zaciski od np od Hondy??? Mozna kupić sportowe klocki i tarcze ale sama eksploatacja bedzie droga a wymieniajac zaciski i tarcze mozna pózniej zaoszczedzic.
A pozatym w dalszym ciagu bedzie to tarcza niewentylowana w 21 wieku..... porazka co za angol to wymyslił
Juz to sprawadzalem za duza rzezba z taka podmianka:/ pozatym po tym zestawie co zalozylem koles co sie naprawde zna na hamulcach powiedzial ze wieksze tarcze by nie mialy sensu zebym lepiej zainwestowal w dobre oponki
Też niedawno wymieniałem hamulce, wszystko original ATE i jak na razie nie można narzekać, poprawa w stosunku do starszych znaczna, mimo że tamte mogły jeszcze trochę pojeździć. Poprawiło mi się też (odribinę,ale zawsze ) ,jak założyłem szersze gumki z przodu
Witam wreszcie udalo mi sie znalesc troche czasu i zalozyc zestaw hamulcowy:) i do tego mialem okazle przetestowac je odrazu w trasie warszawa-łomza i wyniki mnie powaliły... hamulce raguja odrazu bez rozgrzewania mialem prae awaryjnych hamowan i tez sie sprawdzily:) z 200 do jakies 60 rewelacja chwila i juz sie turlasz:) bez szarpania walenia itd... polecam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum