Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wymiana zamków
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wymiana zamków

Czy istnieje możliwoć wymiany wszystkich zamków??
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 04, 2007 10:50   

b_mol napisał/a:
A nie lepiej kupić nowy alarm i jego sterowanie podpiąć pod centralny zamek?

Można tak zrobić, ale wtedy nie masz immobilisera oraz jeden nieużywany alarm na pokładzie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 04, 2007 10:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bialy114
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 05, 2007 19:48   

piter34 napisał/a:
jeden nieużywany alarm na pokładzie

Tak sobie czytam tutaj i w innych postach i dociera do mnie powoli, że R600 (nawet 94`) posiada NA 100 % fabryczny alarm. Jeśli to prawda, mój elektronik walnął mnie w poroże: zakładałem zaraz po zakupie alarm, który miał również sterować centralnym. I tak mam. Kluczyki (2 szt) wąskie, łamane - stąd mój wniosek - nie mam immobilisera. Piloty (2 szt) zamykają i uzbrajają alarm. Muszę przetestować uzbrajanie z kluczyka...Widziałem również diody przy"cyckach", ale nie dają oznak życia. Koło światełka wewnętrznego mam też coś w rodzaju odbiornika podczerwieni.
Proszę mądrzejszych o wyjaśnienie.
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Sob Maj 05, 2007 19:52   

Masz odpięty fabryczny alarm, stacyjke bez immobilaizera, dlatego kluczyki są cienkie, a diody przy "cyckach" nie mrugaja.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
b_mol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 90
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 05, 2007 20:16   

bosniak napisał/a:
Masz odpięty fabryczny alarm, stacyjke bez immobilaizera, dlatego kluczyki są cienkie, a diody przy "cyckach" nie mrugaja.

Zgadzam sie całkowicie!

...tylko pewnie w tym momencie to Cię już specjalnie nie rusza, bo przecież skoro obecny się sprawuje jak należy to nie ma sensu go zmieniać na fabryczny;)
Jedynie z tego co wiem, to fabryczny alarm posiadał również czujniki ruchu. No ale jeśli twój dorabiany alarmik sie sprawdza, to nie warto grzebać i kombinować.
Lepsze jest wrogiem dobrego - i czasem się to sprawdza :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez b_mol Sob Maj 05, 2007 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 20:20   

bosniak napisał/a:
stacyjke bez immobilaizera, dlatego kluczyki są cienkie

Uściślę, że to dotyczy każdego R600 sprzed 96 roku i z pilotami innymi niż VALEO.
Nie jest to zadna anomalia.
Zgadzam się, że brak mrugania diod przy "dzyndzlach" może być spowodowany odłączeniem fabrycznego alarmu+immo. Może też być spowodowany również prozaicznym faktem pozostawania alarmu w stanie "nieuzbrojony".

bialy114 napisał/a:

Tak sobie czytam tutaj i w innych postach i dociera do mnie powoli, że R600 (nawet 94`) posiada NA 100 % fabryczny alarm.

Oczywiście, że posiada. Skąd pomysł, że jest inaczej. :)

bialy114 napisał/a:
Kluczyki (2 szt) wąskie, łamane - stąd mój wniosek - nie mam immobilisera

Ja też mam kluczyk łamany, a immo jest.
Jeśli zamknę auto pilotem i otworzę kluczykiem, to nie odpalę auta. Immobiliser jest deaktywowany poprzez naciśnięcie przycisku na pilocie (fabrycznym oczywiście).
Diody u mnie oczywiście mrugają.
Odbiornik w podsufitce odbiera sygnał wysylany przez fabrycznego pilota.

Masz fabryczny pilot?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
b_mol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 90
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 05, 2007 20:22   

piter34 napisał/a:
eśli zamknę auto pilotem i otworzę kluczykiem, to nie odpalę auta. Immobiliser jest deaktywowany poprzez naciśnięcie przycisku na pilocie (fabrycznym oczywiście).

Ja nie mam pilocików więc nie sprawdzę, ale mam nadzieję, że już nie długo... ;)

A skoro piter34 pisze że immo jest, to pewnie jest!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tolik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 157
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Maj 05, 2007 21:02   

...chyba stosunkowo najpewniejsze jest AC... :cool:
_________________
...pędzą konie po betonie w szarej mgle...
 
 
bialy114
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 05, 2007 21:12   

tolik napisał/a:
...chyba stosunkowo najpewniejsze jest AC...

Jasne - ale warto wiedzieć, czym się jeździ :mrgreen:
piter34 napisał/a:
Masz fabryczny pilot?

Nie mam. Tylko kluczyki dostałem :cry: A piloty dostałem od dokładanego alarmu.
piter34 napisał/a:
Oczywiście, że posiada. Skąd pomysł, że jest inaczej.

No to du.. nie elektronik - zamiast podłączyć fabryczny alarm - dołożył swój. Żeby chociaż powiedział:"masz tutaj alarm - masz pilota do niego ?"
Piter34 - dzięki - żebym mógł to by było "Pomógł" :mrgreen:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 07, 2007 15:16   

bialy114 napisał/a:
Nie mam. Tylko kluczyki dostałem :cry: A piloty dostałem od dokładanego alarmu.

A zatem immobilisera nie uaktywnisz. Włącza się go pilotem, zamykając samochód.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bialy114
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 07, 2007 15:36   

Mówi się - trudno.
Dzięki wielkie za pomoc.
Naważniejsze, że mam alarm, który działa, dodatkowe zabezpieczenie i zniżki w AC :mrgreen:
 
 
b_mol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 90
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 21:33   

bialy114, jak ubezpieczysz samochód, to napisz gdzie to zrobiłeś bo jestem również na wyborze towarzystwa ubezpieczeniowego - na razie wydaje misie, że nie najgorzej wygląda oferta PTU (poprzedni właściciel tam miał i podstawa ubezpieczenia wynosiła ok.850zł).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

  Wysłany: Pon Maj 07, 2007 21:54   

Brt napisał/a:
bosniak napisał/a:
kup dobry prosty alarm ze sterowaniem centralnego i bedzie git, albo komplet oryginalny z rozebranego anglika.


Racja...popieram :)


niechlubnie znam paru takich agergatów, już po procederach - odnośnie tego teamtu twierdzą iż kupowanie alarmu niefabrycznego to ułatwiona zabawa dla nich. Fabryczny, nawet gdy prostszy jest bardziej skuteczny w obronie. - tylko cytuje
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 17:10   

ADAM1 napisał/a:
b_mol napisał/a:
2. Czy dobrze rozumiem, że pozycja LOCK wewnątrz pojazdu koło dźwigni otwarcia bagażnika powoduje,
że blokowana jest możliwość przekręcania (otwierania) zamka klapy bagażnika (od razu dodam,
że nie udało mi się żadnego z moich kluczy przekręcić w zamku koło dźwigni wewnątrz pojazdu)?


Owa pozycja powoduje jedynie, iz nie mozesz otworzyc bagaznika od wewnatrz - czyli pociagajac za dzwigienke. Nie ma to nic wspulnego z zamkiem bagaznika.
...

Otóż właśnie ma :) . Pozycja LOCK powoduje zablokowanie zarówno dźwigienek wewnątrz auta jak i zamka klapy na zewnątrz.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 08, 2007 17:14   

thef napisał/a:
Pozycja LOCK powoduje zablokowanie zarówno dźwigienek wewnątrz auta jak i zamka klapy na zewnątrz.

Aż sprawdzę u siebie, bo nie bardzo jestem w stanie sobie wyobrazić jak przekręcenie kluczyka z przodu samochodu obok fotela może cokolwiek zablokować w tylnej klapie. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 18:04   

Przepraszam i zwracam honor :D . Jednak zamek się nie blokuje.
Mam nadzieję, że nie zdążyłeś jeszcze zmoknąć by to specjalnie sprawdzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Wymiana stacyjki i zamków
xytras Rover serii 600, Honda Accord 7 Sro Maj 23, 2007 21:05
ADAM1
Brak nowych postów [R620] Wymiana amortyzatorów
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 12 Czw Maj 20, 2010 13:43
szoso
Brak nowych postów [R620] Wymiana amortyzatorów
ful Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Lut 05, 2008 18:53
ful
Brak nowych postów [R620 sdi 96r.] wymiana sprzęgła
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 11 Pon Lis 07, 2011 08:26
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Wymiana rozrządu co ile km?
pawelekcbr Rover serii 600, Honda Accord 17 Pią Maj 22, 2009 17:29
hrv



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink