U mnie w R623 zapalniczka działa zawsze, bo mi się CB nie wyłącza, nawet jak wyjmę kluczyki ze stacyjki.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A czy masz 100% pewnosci, ze masz instalacje tak jak Bozia przykazala?
ja na przyklad mam modyfikowana przez jakiegos poprzedniego wlasciciela/mechanika i dzieki temu zapalniczka jest na bezpieczniku od nawiewu powietrza :0 Mysle, ze warto rozebrac konsole centralna i sprawdzic gdzie masz podlaczona zapalniczke. Cos czuje, ze swiatelko i zapalniczka moga miec jakis zwiazek ze soba.
Proponuje sie pobawic w wyciaganie bezpiecznikow. Mozesz dojsc do zaskakujacych wnioskow, ze bezpiecznik X odpowiada za X a oprocz tego za Y, bo ktos tak kiedys to popodlaczal
_________________ God, root - what's the difference?
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 14:03
U mnie we R600 ti z '97 też działa dopiero po przekręceniu kluczyka na I. Ale u brata (620 i z '95) działa bez kluczyka. Trochę zamieszane to jest... być może zależy to od wersji silnikowej...?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 127 Skąd: Zbójno
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 17:08
Wiem co ci sie stało z zapalniczka w mojej 600 miałem to samo...poszedł bezpiecznik w tych głównych pod machą...musisz sprawdzic po kolei, który jest spalony i po sprawie
PS: światełko w środku i zapalniczka i światełko w baga żniku u mnie mają ten sam jeden bezpiecznik
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 20:51
Golab33 napisał/a:
poszedł bezpiecznik w tych głównych pod machą...
Już to właśnie pisałem na poprzedniej stronie - ale zainteresowany widać woli ściągać 700MB - co prawda, jak już będzie miał, to jeszcze nieraz się przyda
Powtarzamy: Golab33 i bialy114 - sprawdź bezpieczniki pod maską
za zapalniczke jest odpowiedzialny bezpiecznik pod maska? o ile sie nie myle tam sa tylko duze bezpieczniki powyzej 20A do silnika i innych duzych gadgetow... a reszta malego dziadostwa jest pod kierownica...
_________________ God, root - what's the difference?
Do zapalniczki w standardzie wielu producentów daje bezpieczniki 30A Niestety mały Voltage = duży Amperage
_________________ Pozdrawiam - Brt
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 08:49
A ja tak sobie z nudów popatrzyłem...
i mi wychodzi, że trza zobaczyć bezpieczniki FA i FB pod maską. Zakładając oczywiście, że w kabinie F11 jest OK.
Jeśli dobrze pamiętam, to nie masz prądu w zapalniczce i światła w środku. Wspólnym elementem jest FA pod maską.
Pozdrawiam
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 91 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 10:48
No ja wiem, właśnie miałem się za to wziąć..
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Pią Lip 06, 2007 13:44
Jestem na forum stosunkowo krótko - dlatego cieszę się, że mogłem pomóc.
Do Pitera34 mi jeszcze dwie galaktyki brakuje...Szacunek...
Dzięki za "Pomógł".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum