Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 258 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 06:08
Cytat:
Benzynka nagrzewa się błyskawicznie. Diesel potrzebuje niestety znacznie więcej czasu. Jednak 7 km już powinna rosnąć lub być w połowie.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i... od razu małe sprostowanie.
7.5 km było - w sumie - teraz zakumałem. Z kanału, zapłacić -
- pod dom - postał - karnąłem się na myjnie - tam postał - pod dom,
więc faktycznie, mimo że na liczniku 7,5 co chwilkę miał czas na mały
i nie miał chłop jak się nagrzać.
Dziś podjechałem do pracy i już sporo przed metą (mam jakieś 8-9km)
zegar zachował się normalnie. Zresztą tak właśnie wyobrażam sobie
normalny odczyt temperatury. Motor zimny - wskazówka stoi, motor
nabiera temperatury - wskazówka zaczyna działać. LOGICZNE.
Niestety młynek zbyteczny zrobiła mi instrukcja, która tak mówi,
jakby od pierwszych sekund zakręcenia motorem miała być na
środku (czytać jako zero) a ze wzrostem temperatury idzie
w górę skali.
No ale... lepiej spytać, niż dać ciała, gdy się nie zna jeszcze chłopa .
wiem ze temat już rozwiązany, ale za temperaturę pokazywaną przez wskazówkę w dieslach odpowiedzialny jest termometr umieszczony pod termostatem... termostat podaje temp. do kompa aby ten mógł włączyć wentylator w razie potrzeby i ustawia mieszankę odpowiednio (kąt wtrysku przede wszystkim). W samochodach sprzed 98 roku powinno się wymienić termostat z racji zużycia, a na pewno wtedy gdy był wymieniany przepływomierz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum