Perez, dzwoń.
Ja będę 20, może chwilę po przed Da Grasso i do Bostonu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mariusz, Czy Ty sie wybierasz na spota? Jak tak to ja na Ciebie bede czekal
na parkingu C.H.Carrefour, bo lecimy z miasta a nie z domu. Byc moze
w koncu uda sie nowemu koledze dobic, bo w zeszlym tygodniu dojechal dopiero
po 23 na stegny
Pozdro,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, nie rób scen, tylko przyjdź do Bostonu - bez sensu się dzielić.
O której Wy w ogóle będziecie?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Violla zabrala mnie na kaberety. Myslalem, ze to krotki bieg w kongresowej, ale to bylo dosc dlugie widowisko - maraton rzeklbym Skonczylo sie w okolicach 22.
Chcialem przyjechac swoim grzmotem, zeby dr Marian obejrzal stacyjke, ale... po pierwsze nie chcialby odpalic po 3 dniach stania bezruchu, zamarzniete szyby i okopany lodem
Po drugie jestem przeziebiony, a musze trzymac forme przez kolejny tydzien
Dlatego juz odpuscilem sobie posiaduchy w smrodliwym pubie
Kolega Garik od MG ZT v6 chcial przyjechac na pilna diagnoze do Mariusza, ale niestety przez nas musi przelozyc to do za 2 tyg.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mix, no problemo. Emeryckie klimaty sa mi bliskie
BTW sprawdzane miales turbo? Mam wrazenie ze tam na Torunskiej jak potem mowiles ze ci skakal to widzialem ze puszczal siwy/szary dymek. Nie wiem czy to moze miec wplyw na problemy z odpalaniem Powodzenie w rozwiazaniu problemu. Podziel sie jak sie uda
Siwy, a wręcz czarny dymek to normalny obiaw przy zamarzniętym paliwie Przerabiałem to już tej zimy. Jak porządnie zamarzło, to za samochodem było czarno Czuć wyraźnie na zakrętach, że jak zassie jakąś "grudkę" do moc spada, ale na szczęście dało się jechać. Jeszcze raz dzięki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No mnie nie bylo, bo okazalem sie potrzebny koledze, ktory zlapal kapcia, a nie mial lewarka i tym sposobem wlasnie dotarlem do domu.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
a ja dziś nie odpaliłem a wczoraj w nocy tak ładnie wracało mi się do domu, że byłem przekonany, że rano też już ruszy bez problemu a tu niespodzianka No cóż, dziś prostownik idzie w ruch
_________________ proud owner of Rover 45 british racing green 2004 former but still proud owner of Rover 216 GTI Twin Cam 1993
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum