Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Czw Sie 16, 2012 15:53
Zabrałem się dzisiaj za wymianę górnego sworznia. Musiałem zdemontować mcpersona bo blacha łącznikowa za cholerę nie chciała zejść z górnych mocowań. Stary sworzeń wyszedł gładko po paru walnięciach młotkiem. Wahacz jest oryginalny więc potwierdzam możliwość wymiany w oryginalnym wahaczu. Niestety pojawił się ZONK... Sprzedano mi zły sworzeń. Prawdopodobnie dolny zamiast górnego
[ Dodano: Czw Sie 16, 2012 16:53 ]
Sworzeń wymieniony. Nowy wszedł bez większych problemów po kilku silnych uderzeniach młotkiem gumowym.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 16, 2012 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak rozpoznać ten oryginalny wahacz górny od tego nieoryginalnego? u mnie na sworzniu od górnej strony jest taki dzyndzelek, coś jakby kalamitka...jaki więc mam wahacz?
Witam. Przymierzam się do wymiany elementów zawieszenia tylnego w moim Roverze 416 rocznik 98. tuleje wahaczy są w miare dostepne. Problem robi sie przy zakupie jakiegokolwiek wahacza. Nie znalazłem żadnych wahaczy na tył do rovera 400 (rocznik 1995-2000) w sieci internetowej są dostepne wahacza poprzeczne do rovera 45. Czy wahacz z wersji poliftowej będzie pasował do Rovera 400 RT? Przeciez to jest ta sama konstrukcja zawieszenia. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum