kupiłem MGF z zamontowanym fajnym dużym stożkiem. Fajnie mruczał, fajnie warczał itp. Jeździłem tak z pół roku. Potem pomyślałem, że lepsza będzie wkładka K&N. Nie pomyliłem się. Auto stało się żywsze, lepiej się zbiera i w ogóle super. Panowie dajcie sobie spokój ze stożkami.
bez programu to raczej nie możliwe....ja zamontowalem simote airboxa w carbonie i poprowadzilem rurę zasysającą powietrze bezpośrednio do kratki z lewej strony, dźwięk jest wyśmienity ale nie odczuwam różnicy miedzy serią, chcialem tylko zeby nie zasysal cieplego powietrza z komory co świetnie mi się udało
Stożki mozna sobie włożyć... do bagażnika przetrzepaliśmy z Kozikiem i VVC i KV6 na hamowni (w sumie pewnie po 20+ pomiarów każdego auta) i nigdy na stozku nie było więcej niz na OEM dolocie z wkładką
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ile vvc wypluwało na serii mniej wiecej a ile z wkładką?
moje VVC najwięcej wypluło 147KM/168Nm na wydechu z MG ZR 160 od głowicy po tłumik środkowy włącznie z końcowym z diesla, z katalizatorem itd, z wkładką K&N z wywaloną zwężką w dolocie.
Ile więcej niż na oryginalnym filtrze to tego Ci nie powiem bo późniejsze pomiary po modach ulepszeniach itd były już tylko na wkładce.
W przypadku silnika 1.4 16V różnica wkładka-stożek była rzędu 10KM, na ori filtrze było nie pamiętam teraz wartości ale trochę lepiej niż na stożku ale sporo gorzej niż na wkładce. Więc najbezpieczniej jest zostać przy oryginalnym dolocie, ktoś to kiedyś już pomierzył i ciężko to poprawić przy silniku bez turbo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum