Forum Klubu ROVERki.pl :: do usunięcia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
do usunięcia
Autor Wiadomość
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 10:29   

qrpkk napisał/a:
Coś tu jest chyba nie tak. Przepraszam za jakość :P

Jakie masz opony ?? Znaczy rozmiar. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 13, 2012 10:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 10:39   

leszczu, było już, 185/55/r15 zdaje się :wink: coś za szybko może ale licznik w R też zawyża prędkość + wąskie kapcie to idzie ładnie w sumie :smile:
 
 
 
qrpkk 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 10:49   

ddd
Ostatnio zmieniony przez qrpkk Nie Mar 27, 2016 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 11:15   

qrpkk, trzeba się ustawić z R200 1.4 16V. Czasy do setki maja porównywalne, więc wtedy wszystko by się wyjaśniło. Takie mierzenie z filmiku jest bardzo nie adekwatne. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 12:56   

leszczu, lepiej by było drugie 1.6 znaleźć :wink:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 13:06   

bociannielot napisał/a:
leszczu, lepiej by było drugie 1.6 znaleźć :wink:

Albo no właśnie drugie 1.6. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 14:24   

bociannielot napisał/a:
+ wąskie kapcie

To raczej na minus - gorsza trakcja.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 18:42   

rovek, u mnie na 14-kach(185) lepiej przyspiesza niż na 16-kach(205) :wink:
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 18:48   

rovek napisał/a:
To raczej na minus - gorsza trakcja.

Gorsza trakcja, ale mniejsze opory toczenia, dlatego:
bociannielot napisał/a:
u mnie na 14-kach(185) lepiej przyspiesza niż na 16-kach(205) :wink:
.

Moja była Meganka miała seryjnie kapcie 175/70/13, ja założyłem 205/40/17, auto strasznie się zamuliło ;) Po zmianie spowrotem na stal auto szło niczym pocisk :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
qrpkk 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 14:59   

ddd
Ostatnio zmieniony przez qrpkk Nie Mar 27, 2016 21:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 15:02   

qrpkk, jak się nie sypie, nie psuje to rób, najgorsze że całą ćwiartkę trzeba wspawać :/
 
 
 
qrpkk 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 15:07   

ddd
Ostatnio zmieniony przez qrpkk Nie Mar 27, 2016 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg-si 




Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 03, 2012 23:06   

qrpkk, szczerze to współczuje i raczej bym go nie robił.
Buda ostro oberwała, dach już dostał, próg pewnie w jakimś stopniu też. To auto może być niebezpieczne przy ewentualnym kolejnym uderzeniu. Ja osobiście bałbym się jeździć takim samochodem a bardziej wozić pasażera.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 04, 2012 10:17   

Jestem tego samego zdania co greg-si,
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 04, 2012 11:54   

No ja też jednak bym nie robił, to w zasadzie już do kasacji - myślałem nie wiem czemu, że to tylna ćwiartka tylko dostała
 
 
 
qrpkk 



Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 28



Wysłany: Sob Sie 04, 2012 17:55   

ddd
Ostatnio zmieniony przez qrpkk Nie Mar 27, 2016 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg-si 




Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 04, 2012 18:11   

qrpkk, mi chodzi bardzo mocno o słupek. W niego poszła cała siła z tego co widać. A nie wierzę (po zdjęciach) żeby on był nienaruszony.
Skoro potrzebny Ci dawca to może lepiej kupić jakiegoś innego lekko uszkodzonego blacharsko, przełożyć to co masz dobre i jeździć, bo teraz to malować trzeba pół auta :/
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink