Forum Klubu ROVERki.pl :: niuton - Rover 25 2001
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
niuton - Rover 25 2001
Autor Wiadomość
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 11:21   

To dawaj. Dzięki
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 25, 2012 11:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 12:08   

Masz wiadomośc z numerami na PW
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 15:45   

Dzisiaj sobie kontrolnie zaglądnąłem pod maskę i znalazłem pewien mankament. Otóż rozszczelniony mam dolot powietrza przed filtrem. Do filtra wchodzi kolanko i jego przód nigdzie nie jest wpięty. Wygląda to na pękniecie bo próbowałem wcisnąć i nie da rady. Ciężko mi to opisać więc narysowałem:

http://i50.tinypic.com/xaw8ip.jpg
Czerwona linia to tam gdzie jest przerwa między elementami. I tu dwa pytania.
Czy ten element co narysowałem to w praktyce jedna cześć czy dwie?
Czy w wersji VVC z aluminiowym kolektorem ssącym jest taka sama jak w innych Roverach?
Skoro kolektor jest inny (większe przekroje) to myślę że te rury do filtra jak i sam filtr również są inne.

Piotrek Ty masz soczewkowe lampy? Masz jakieś fajne zdjęcie jak to wygląda?
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 16:18   

Mój 25 to przekładany anglik (kiedy go kupiłem lampy były LHD, a RHD były wrecz obłędnie drogie) więc postanowiłem przerobić po swojemu lampy angielskie. Soczewki z ksenonem, czarne środki itp. Wielu ludzi na forum uważa takie rozwiązanie za kiepskie, ale ja jestem bardzo zadowolony;)
Poniżej masz kilka fotek:



Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

Forum ma problemy z miniaturkami więc jak chcesz większe foto to daj maila podeślę Ci.
Pozdr.

[ Dodano: Sro Lis 28, 2012 16:18 ]
Edit. Pod dolnym rzędem zdjęć jest odnośnik do galerii.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 18:00   

niuton napisał/a:
Czy ten element co narysowałem to w praktyce jedna cześć czy dwie?

Według tego linka to dwie części.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001364
niuton napisał/a:
Czy w wersji VVC z aluminiowym kolektorem ssącym jest taka sama jak w innych Roverach?

Porównując dolot od 1.4
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-PHD104120
i dolot od ZR 160KM
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-PHD000410
Można stwierdzić, że wlot do puszki jest większy.
Ogólnie sama puszka w ZR 160KM jest większą i filtr jest nieco szerszy.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 19:15   

W zwiazku z tym, że skrzynka mi się zaczyna zapychać pytaniami, soczewka w mojej lampie to coś takiego:

http://allegro.pl/soczewk...2814359319.html

Pozdrawiam.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 20:07   

Bumelant wystawił swojego Zra na sprzedaż więc pewnie poszedł miał kupić sobie impreze do podkręcenia
piotrekcrash, Takie rozwiązanie nie jest kiepskie tylko, Kozackie :cool: porównywaliśmy jakość świateł w Krakowie fabrycznych i soczewek
Soczi rządzi ;) i to spojrzenie ;) heh...

Niuton wpadnij na spot w Krakowie najbliższy w niedzielę o 17 pod krokusem na bora-komorowskiego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 21:22   

tuners, w pełni się zgadzam bo też porównywałem swoje z serią;) ale nie każdy tak pozytywnie do tego podchodzi na przykład w jednym z tematów o przerabianiu lamp angielskich użytkownik looke8* " * " żeby nie podawać pełnego nicku tak ostro to krytykował, że pewnie w trakcie popluł sobie monitor;P

Szkoda, że nie zrobiłem wtedy fotorelacji z przeróbki, ale na jakimś angielskim forum widziałem spróbuję znaleźć i przykleić linka.

[ Dodano: Sro Lis 28, 2012 21:22 ]
Jest: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=294895
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4439
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 21:44   

A jak z ustawienie tam gdzie świeci? Nie oślepiasz przypadkiem innych osób? Sprawdzałeś to? Jeśli tak to jak?
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 21:55   

Mam znajomego na stacji PKS i ustawiliśmy używając parametru na zderzaku bodajże 1,2% w R25.


http://zssplus.pl/prasa/39.htm

Wtedy przeczytałem podobny artykuł i pojechałem na stację kontroli do znajomego.
Tam mają specjalną ścianę do kontroli wysokości świateł.
Skorygowaliśmy jeszcze ustawienie jednej lampy "na boki" jest takie dodatkowe pokrętło na klucz imbusowy bo mój znajmy stwierdził, że w chyba w lewej trzeba to zrobić bo jest trochę nie tak.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4439
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 22:35   

No to dobrze że tego nie olałeś, chwała Ci za to.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 06:11   

Ja zacząłem sam przerabiać pierwsze lampy ale maźnełem czymś odbłyśnik od długich regeneracja odbłyśnika 100zł minimum n to za ciosem soczewka też w długich
efekt 2 soczewki a lampy nie da się włożyć po zachodzi 2 cm za pasek od alternatora ;/

Zamówiłem angliki 2 szt prosto do TMC MC firma zajmująca się przeróbką za kilka dni s powrotem łączny koszt 650zł za komplet lamp z przeróbką i przesyłkami, zamontowałem tuż przed przeglądem na przeglądzie po ustawiał i jest lux różnica w tym co było a co jest masakryczna ;D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 09:29   

leszczu napisał/a:
niuton napisał/a:
Czy ten element co narysowałem to w praktyce jedna cześć czy dwie?

Według tego linka to dwie części.
(...)
Można stwierdzić, że wlot do puszki jest większy.
Ogólnie sama puszka w ZR 160KM jest większą i filtr jest nieco szerszy.

OK dzięki, widać słabo próbowałem, to chyba wypadałoby od razu zmienić dolot, np używkę dorwać z VVC?
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 09:53   

wiem, że odbiegamy od tematu głownego ale tuners, wrzuciłbyś fotki swoich lamp?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 12:10   

niuton napisał/a:
to chyba wypadałoby od razu zmienić dolot, np używkę dorwać z VVC?

Pewnie teraz śmigasz na oryginalnym dolocie z 1.4 ??Motor teraz większy, więc i więcej powietrza potrzebuje. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Lis 30, 2012 20:27   

piotrekcrash napisał/a:
wiem, że odbiegamy od tematu głownego ale tuners, wrzuciłbyś fotki swoich lamp?


Się robi ;)
Nie chciałem w swoich obwódki bo jest jeden r25 w Krakowie któremu zrobili obwódkę ale nie za piękną jest za duża ;/ dlatego wolałem bez.









_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 15:05   

Wracając do tematu:)

Dziś poszukałem sobie trochę po forum wypowiedzi Bumelanta - dążę z autem do tego co On osiągnął, mam przetarty szlak przynajmniej.
I tak znalazłem ciekawą informację:
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:
Cytat:
Mimo wszystko gdyby ktos byl zainteresowany dysponuje takowym kolektorem ssacym z vvc jakby ktos chcial sie przekonac o tym na swojej skorze.
- co raczej wskazuje że w ogóle się nie przydal mu ten kolektor, miał przecierz orginalny. Jest to mocny trop w moich poszukiwaniach. Co jeszcze się dowiedziałem?
1) żeby zalożyć cewki z VVC - lepsza iskra
2) puszkę filtra dam z VVC, ale to co przed nią stworze sam - spirorura wyprowadzona pod reflektor, dobrze uszczelnione powinno być dużo lepszy efekt. Wszystko na filtrze gąbkowym Pipercross.
Także prawdopodobnie kolektor ssący będę miał do pogonienia jakby ktoś potrzebował, ale do działu sprzedam wrzucę go po nowym roku jak będzie wymienione.
Wie ktoś gdzie taki filtr dostanę, szczerze nie wiem jak to wygląda, miał ktoś z tym do czynienia?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 06, 2012 15:30   

niuton napisał/a:
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:

Z tego co pamiętam Bumelant wymieniał silnik z VVC na zwykły 1.8 od R75. Czyli po tym można sugerować, że kolektor ten był sprawdzany na wersji 120KM.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 15:59   

To napisał mi Bumalenat na PW odnośnie komputera kiedy z Nim ostatnio pisałem:

Cytat:
Obecnie mam zmodowany komputer z 1.8 ale mapy wsadzone z TF135 bo nie mam juz vvc od pewnego czasu.


Może Ci się przyda
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 16:17   

leszczu napisał/a:
niuton napisał/a:
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:

Z tego co pamiętam Bumelant wymieniał silnik z VVC na zwykły 1.8 od R75. Czyli po tym można sugerować, że kolektor ten był sprawdzany na wersji 120KM.

No tak ale zważ że sprzedal później kolektor z VVC, może to zabawa w Sherlocka, ale sprzedał prawdopodobnie swoją sztuke, przecierz nie miał dwoch na stanie bo i po co? Więc z tego wynika że wylądował tam zwykły ssak.
Znalazłem taki filtr pipercrossa na ptp: http://www.ptp-ltd.co.uk/...lter_(foam).htm to jest filtr gąbkowy wlaśnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink