Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sro Lis 28, 2012 15:45
Dzisiaj sobie kontrolnie zaglądnąłem pod maskę i znalazłem pewien mankament. Otóż rozszczelniony mam dolot powietrza przed filtrem. Do filtra wchodzi kolanko i jego przód nigdzie nie jest wpięty. Wygląda to na pękniecie bo próbowałem wcisnąć i nie da rady. Ciężko mi to opisać więc narysowałem:
http://i50.tinypic.com/xaw8ip.jpg
Czerwona linia to tam gdzie jest przerwa między elementami. I tu dwa pytania.
Czy ten element co narysowałem to w praktyce jedna cześć czy dwie?
Czy w wersji VVC z aluminiowym kolektorem ssącym jest taka sama jak w innych Roverach?
Skoro kolektor jest inny (większe przekroje) to myślę że te rury do filtra jak i sam filtr również są inne.
Piotrek Ty masz soczewkowe lampy? Masz jakieś fajne zdjęcie jak to wygląda?
Mój 25 to przekładany anglik (kiedy go kupiłem lampy były LHD, a RHD były wrecz obłędnie drogie) więc postanowiłem przerobić po swojemu lampy angielskie. Soczewki z ksenonem, czarne środki itp. Wielu ludzi na forum uważa takie rozwiązanie za kiepskie, ale ja jestem bardzo zadowolony;)
Poniżej masz kilka fotek:
Bumelant wystawił swojego Zra na sprzedaż więc pewnie poszedł miał kupić sobie impreze do podkręcenia
piotrekcrash, Takie rozwiązanie nie jest kiepskie tylko, Kozackie porównywaliśmy jakość świateł w Krakowie fabrycznych i soczewek
Soczi rządzi i to spojrzenie heh...
Niuton wpadnij na spot w Krakowie najbliższy w niedzielę o 17 pod krokusem na bora-komorowskiego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners, w pełni się zgadzam bo też porównywałem swoje z serią;) ale nie każdy tak pozytywnie do tego podchodzi na przykład w jednym z tematów o przerabianiu lamp angielskich użytkownik looke8* " * " żeby nie podawać pełnego nicku tak ostro to krytykował, że pewnie w trakcie popluł sobie monitor;P
Szkoda, że nie zrobiłem wtedy fotorelacji z przeróbki, ale na jakimś angielskim forum widziałem spróbuję znaleźć i przykleić linka.
Wtedy przeczytałem podobny artykuł i pojechałem na stację kontroli do znajomego.
Tam mają specjalną ścianę do kontroli wysokości świateł.
Skorygowaliśmy jeszcze ustawienie jednej lampy "na boki" jest takie dodatkowe pokrętło na klucz imbusowy bo mój znajmy stwierdził, że w chyba w lewej trzeba to zrobić bo jest trochę nie tak.
Ja zacząłem sam przerabiać pierwsze lampy ale maźnełem czymś odbłyśnik od długich regeneracja odbłyśnika 100zł minimum n to za ciosem soczewka też w długich
efekt 2 soczewki a lampy nie da się włożyć po zachodzi 2 cm za pasek od alternatora
Zamówiłem angliki 2 szt prosto do TMC MC firma zajmująca się przeróbką za kilka dni s powrotem łączny koszt 650zł za komplet lamp z przeróbką i przesyłkami, zamontowałem tuż przed przeglądem na przeglądzie po ustawiał i jest lux różnica w tym co było a co jest masakryczna
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 09:29
leszczu napisał/a:
niuton napisał/a:
Czy ten element co narysowałem to w praktyce jedna cześć czy dwie?
Według tego linka to dwie części.
(...)
Można stwierdzić, że wlot do puszki jest większy.
Ogólnie sama puszka w ZR 160KM jest większą i filtr jest nieco szerszy.
OK dzięki, widać słabo próbowałem, to chyba wypadałoby od razu zmienić dolot, np używkę dorwać z VVC?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 15:05
Wracając do tematu:)
Dziś poszukałem sobie trochę po forum wypowiedzi Bumelanta - dążę z autem do tego co On osiągnął, mam przetarty szlak przynajmniej.
I tak znalazłem ciekawą informację:
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:
Cytat:
Mimo wszystko gdyby ktos byl zainteresowany dysponuje takowym kolektorem ssacym z vvc jakby ktos chcial sie przekonac o tym na swojej skorze.
- co raczej wskazuje że w ogóle się nie przydal mu ten kolektor, miał przecierz orginalny. Jest to mocny trop w moich poszukiwaniach. Co jeszcze się dowiedziałem?
1) żeby zalożyć cewki z VVC - lepsza iskra
2) puszkę filtra dam z VVC, ale to co przed nią stworze sam - spirorura wyprowadzona pod reflektor, dobrze uszczelnione powinno być dużo lepszy efekt. Wszystko na filtrze gąbkowym Pipercross.
Także prawdopodobnie kolektor ssący będę miał do pogonienia jakby ktoś potrzebował, ale do działu sprzedam wrzucę go po nowym roku jak będzie wymienione.
Wie ktoś gdzie taki filtr dostanę, szczerze nie wiem jak to wygląda, miał ktoś z tym do czynienia?
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:
Z tego co pamiętam Bumelant wymieniał silnik z VVC na zwykły 1.8 od R75. Czyli po tym można sugerować, że kolektor ten był sprawdzany na wersji 120KM.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 16:17
leszczu napisał/a:
niuton napisał/a:
Cytat:
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji
niestety nie wiem czy pisze o silniku w wersji 120kM czy 135kM również. Jednak dalej:
Z tego co pamiętam Bumelant wymieniał silnik z VVC na zwykły 1.8 od R75. Czyli po tym można sugerować, że kolektor ten był sprawdzany na wersji 120KM.
No tak ale zważ że sprzedal później kolektor z VVC, może to zabawa w Sherlocka, ale sprzedał prawdopodobnie swoją sztuke, przecierz nie miał dwoch na stanie bo i po co? Więc z tego wynika że wylądował tam zwykły ssak.
Znalazłem taki filtr pipercrossa na ptp: http://www.ptp-ltd.co.uk/...lter_(foam).htm to jest filtr gąbkowy wlaśnie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum