No kupie ten osobny, zobaczę bo nie mieszkam w kraju i zobaczę jak to jest w Holandii
ile za to śpiewają tylko z tych opisów nie mam pojęcia gdzie co podłączyć u mnie w mg jest metalowa rurka od termostatu czyli termostat stary musze wywalić i gdzie zamontować ten nowy ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 08, 2014 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ze starego zostaje obudowa i wkłada się tam taka przelotkę (jest w zestawie) a resztę termostat właściwy z węzami trzeba kupić i podłączyć. Można znaleźć używane w landroverach freelanderach 1.8 bo często montowali w serwisach.
W landroverowy.pl tez jest cały zestaw ale droższy jak www.s-part.pl
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
oki jakoś z tym dam rady tylko na razie murze wydłubać ten zaworek z kolektora i tu znów problem bo muszę czekać 2 tygodnie na nową uszczelkę kolektora nie da razy założyć starej ta ma dopiero 3 tygodnie
Czyli dobrze myslalem nad 1.8t,silnik lepiej jest kupic z auta ktorym mozna sie jeszcze przejechac i sprawdzic.150/160 km i sporo momentu by mi wystarczylo,mozna zawsze cos podubac na 190 km.Teraz kwestia z czym to spiac najlepiej myslalem nad skrzynia pg1 ze szpera? Tylko co z elektryka,co prosciej elektryke z r75 przezucic?czy odpalic na kompie z 1.4 i dodatkowy sterownik?
Trzeba by zobaczyć czy taki ECU ze zdjętym immo z Rovera 75 1.8 ( nie turbo) zagada z 1.8 z 25/45/ZR/ZS/TF. Jeśli tak to przerabiasz sobie tylko wtyczkę pod MEMS3 i już masz gotowca
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Maj 08, 2014 18:18
Nie zagada bo w 75 jest czujnik położenia wału oparty na efekcie Halla, a nie indukcyjny jak w wolnossakach. A założenie takiego czujnika wiąże się z wsadzeniem dwumasy i Getraga.
Zagada? bo pisalem ze wkladam pg1,ale co mi z Ecu z 1.8 jak i tak potrzeba to wystroic innym sterownikeim zeby latalo z turbo,wiec na kompie z 1,4 powinien zagadac,Jakies rady?
Chodziło mi wtedy o coś innego, mianowicie turbo jest tylko w r75 i mg zt. Sprawdzić można by było tylko ecu z N/A z R75 na silnikach 1.8 w 25/45 ale zapomniałem o tym czujniku
Dopiero kiedy info że ecu z turbo działa można by zapakować 1.8 turbo prosto z r75 wraz z ecu. Niestety już wiemy że nie da rady.
Mi bardziej chodzi po glowie 1.8t po 2004 roku,najbardziej ciekawi mnie hgf,osarro chyba niewiesz co mowisz 1.8t a 1.8 vvc to inna bajka
Normalne w jednym jest turbina którą można podkręcić w VVC raczej będzie ciężko więc wiem co mówie
7Tomi napisał/a:
osarro napisał/a:
nieustajacy problem HGF wiec nie polecam .
Ale to jest pier....... HGF to wada konstrukcyjna, i po wymianie uszczelki ma się spokój na kilka długich lat. No chya, że ktoś pałuje na zimnym non stop i później go boli HGFF to sorki ale pretensje do samego siebie... To samo o HGF można powiedzieć w przypadku Fiatów Peugotów Opli i 2 litrowych BMW... więc nie siejmy teorii z Roverem HGF gratis
Pier...to jest że jak się zrobi to będzie na wieki znam mnóstwo osób którym po zrobieniu wytrzymuje zazwyczaj 50-100 tys. Ta wada zostanie zawsze wadą i zawsze uszczelka będzie wypluwana nie ma opcji żeby zrobić i przejechać 150-200 tys takich R to na palcach policzyć.
Teoria z HGF gratis niestety jest i nic tego nie zmieni chyba że ktoś będzie jeżdzić non stop do 2000Rpm to może pojeździ nieco więcej,nie oznacza to żeby panikować sam przerabiałem HGF w R200 i tuż po sprzedaży nowy właściciel też dostał czyli po około 55 tys km.
Markzo napisał/a:
osarro napisał/a:
lepszym wyborem byloby nawet wstawienie 1,8vvc od ZRa z uwagi na lepsze osiagi od 1,8T.
to juz bzdura
1,8 150 km 1,8 VVC 160 KM więc raczej mówi za siebie chyba że chcemy kręcić turbine,jedyne do czego mogę się zgodzić że z turbiną będzie bardziej elastyczny a z VVC będzie trzeba bardziej wkręcać
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Maj 08, 2014 23:25
Markzo napisał/a:
Ale ja nie kumam... dać wiązke z ZT/75, ecu tak samo, wywalić immo i po sprawie, po co kombinować?
Nadal nie mamy sygnału o położeniu wału korbowego. Chyba że dorobić pierścień na koło pasowe i umieścić czujnik na jakimś customowym wsporniku.
Co do różnicy między VVC a Turbo to nie wziąłeś kolego pod uwagę faktu, że mimo mniejszej mocy turbodoładowany ma sporo więcej momentu (215Nm w stosunku do 174Nm). Z pewnością będzie bardziej elastyczny, bo jest dodatkowo płasko rozłożony, ale VVC też ma swój urok. Dzięki zmiennym fazom w zasadzie od 900obr jest już użyteczny moment obrotowy aż do 7200obr. No i dźwięk wolnossącej K-Serii to jest to.
1,8 150 km 1,8 VVC 160 KM więc raczej mówi za siebie chyba że chcemy kręcić turbine,jedyne do czego mogę się zgodzić że z turbiną będzie bardziej elastyczny a z VVC będzie trzeba bardziej wkręcać
nic tu nie mówi samo za siebie, bo mało ktore vvc trzyma serie realnie ma blizej 145KM niż 160 i niuta odpowiednio mniej wiec dalej kicha, bo turbo trzyma serie to raz, a dwa pompuje niutona dużo wczesniej i auto lepiej jedzie.
MultecFSO napisał/a:
Nadal nie mamy sygnału o położeniu wału korbowego. Chyba że dorobić pierścień na koło pasowe i umieścić czujnik na jakimś customowym wsporniku.
ale czekaj czekaj, nie można dać getraga? zostaje wtedy tylko kwestia polosi....albo dać 2mase i czujnik z 1,8t do pg1, ciekawe czy da rade to pożenić
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Maj 09, 2014 11:23
O ile średnica tarczy i ilość zębów wielowypustu w piaście tarczy sprzęgła się zgadza to przynajmniej koło można posadzić, ale wątpię. Czujnik trzeba jakoś zamocować od góry bo wieniec znajduje się obok wieńca do rozrusznika. A oprócz kwestii półosi to jeszcze jest kwestia zamocowania do budy.
Na upartego można ten sygnał przekonwertować. http://www.bimmerboost.co...ignals-reliably tylko nie wiadomo jak go przyjmie ecu
Jako że największy tuner ecu do rovera ma już za sobą swapy 1.8T do MG ZR to zapytałem go jak on rozwiązał tą sprawę i czy nie da się tego zrobić programowo już w samym ECU.
Jak na razie nie słyszałem nic o klonowaniu map do ECU z benzyny roverka przez osoby prywatne w Polsce ale może takie rzeczy istnieją wtedy jeśli byłby możliwy remapik na VR sensor to składają się potencjalni klienci albo nawet jedna osoba na 1 ecu, a później je klonuje ze zmienioną mapką i powoli odzyskuje kaskę którą wydał.
A i 1.8T nie występuje tylko pod postacią 150HP, jest też wersja 160HP która występuje w MG ZT. Jeśli jest to kwestia ECU to wiadomo co trzeba zrobić. Też zapytałem o to mistrza remapu. Na jego stronie chwali się że da się wycisnąć z remapowanego ECU do 205HP
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Maj 09, 2014 19:23
BigBoyPL napisał/a:
Na upartego można ten sygnał przekonwertować. http://www.bimmerboost.co...ignals-reliably tylko nie wiadomo jak go przyjmie ecu
Jako że największy tuner ecu do rovera ma już za sobą swapy 1.8T do MG ZR to zapytałem go jak on rozwiązał tą sprawę i czy nie da się tego zrobić programowo już w samym ECU.
Jak na razie nie słyszałem nic o klonowaniu map do ECU z benzyny roverka przez osoby prywatne w Polsce ale może takie rzeczy istnieją wtedy jeśli byłby możliwy remapik na VR sensor to składają się potencjalni klienci albo nawet jedna osoba na 1 ecu, a później je klonuje ze zmienioną mapką i powoli odzyskuje kaskę którą wydał.
A i 1.8T nie występuje tylko pod postacią 150HP, jest też wersja 160HP która występuje w MG ZT. Jeśli jest to kwestia ECU to wiadomo co trzeba zrobić. Też zapytałem o to mistrza remapu. Na jego stronie chwali się że da się wycisnąć z remapowanego ECU do 205HP
A ten tuner to ZandF ? Szkoda, że to taka droga impreza. Taniej byłoby pójść w Ecumastera. A co do zgrywania mapy to nie sądzę by to było możliwe. Na pewno sterowniki są po remapie w jakiś sposób zabezpieczone, chyba nie byli by tak głupi...
Prościej jest wykorzystać sterownik z 1.8 Stepspeeda (który ma czujnik indukcyjny) i wgrać mu wsady z Turbo. Chodzi konkretnie o dodatkowego scalaka na płytce...
Ja sie gdzies spotkalem ze jest to kwestia kola zamachowego te 150 i 160 km ale tego to nie jestem pewien musial bym poszukac,co do czujnika zastanawia czy te czujniki roznia sie tulko zasada dzialania czy rowniez sygnalem ktory odbiera komputer moze sygnal jest taki sam?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum