witam ponownie. juz po zabiegu ,zakupilem nowy pasek no i sprawdzilem ten luz na dolnym kole minimalny byl ale nie o zabek ani o pol tylko odrobine wiec je zostawilem no i odpalil narazie chodzi tylko ze pojawil sie problem z chlodzeniem nie wiem w ktorym miejscu jest czujnik ktory zalacza wiatrak bo zagotowal mi sie a wiatrak sie nie zalaczyl a gdy wzialem go na krotko to jest do aku na chwile zaczl chodzic no i temperatura na wskazniku caly czs pokazuje na polowie wogole sie nie rusza nie wiem co jest .
a jeszce jedno pytanie czy jak naciagne pasek rozrzadu za mocno to moze piszcec lub wyc? bo takie odglosy dochodza z tej strony moze to pompa wody albo napinacz bo nie wymnienialem, z gory dzieki za pomoc pozdro
może to być problem z korkiem zbiorniczka wyrównawczego i temperatura będzie w porządku, a płyn się będzie gotować.
Czujnik płynu znajduje się w trójniku po prawej stronie silnika (prawej stojąc przodem do otwartej maski) w tym, do którego wchodzi wąż do chłodnicy, ten od włączania wentylatora ma podłączone dwa przewody. Ten z jednym daje sygnał tylko do wskaźnika na desce rozdzielczej
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
dzieki za odpowiedz chyba jeszce dzis to sprawdze
a jezeli chodzi o ten korek to co z nim moze byc nie tak tam tylko ta dziurka musi byc drozna czy jeszcze cos ?
tam musi być zaworek ciśnieniowy, żeby po zagrzaniu płyny utrzymowal stałe ciśnienie +1bar
jeśli tego ciśnienia nie będzie to przy 100 stopniach płyn się zagotuje, a powinien pracować normalnie przy ok 104
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
witam !
mam nasteone pytane co do wetylatyora jezeli ten korek bedzie nie sprawny to czy czujniki a co za tym idzie wentylator moze zle dzialac to jest nie zalaczac sie przy odpowiedniej temperaturze,
moje drugie pytanie - czy wskaznik tem. w aucie musi pokazywac jedno polozenie bo u mnie tak sie dzieje co moze byc tego przyczyna???
z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam
mam nasteone pytane co do wetylatyora jezeli ten korek bedzie nie sprawny to czy czujniki a co za tym idzie wentylator moze zle dzialac to jest nie zalaczac sie przy odpowiedniej temperaturze,
Nie. Działanie czujników nie zależy od sprawności korka.
vito napisał/a:
czy wskaznik tem. w aucie musi pokazywac jedno polozenie
Jedno? Nawet jak jest silnik zimny to pokazuje "jedno" położenie?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
chodzi mi o to ze wskazowka na tablicy do chodzi do jednego mometu i tam sie zatrzymuje nawet jesli silnik sie zagrzej on jest caly czas w jednej pozycji czyli na srodku
chodzi mi o to ze wskazowka na tablicy do chodzi do jednego mometu i tam sie zatrzymuje nawet jesli silnik sie zagrzej on jest caly czas w jednej pozycji czyli na srodku
Te wskaźniki nie są szczególnie dokładne i mogą zachowywać się tak jak to opisujesz.
Jest przypadek na forum, że wskaźnik działa w R200 "prawidłowo", tzn. zanim włączy się wentylator wskazówka leci do góry, a potem opada.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
a jeszcze jedna sprawa , kiedy silnik sie juz zagrzeje tz osiagnie wysoka tem .(węże gorace)
to w zbiorniczku zaczyna sie gotowc woda i zaczyna ja wypychac cisnienie za kazdym razem jak spruboje zagrzac auto
a jezeli mozna zapytac w jaki sposob odpowietrza sie ten uklad
a korek - jak mozna go sprawdzic ?
Wszystko jest na forum (opcja "szukaj") oraz na stronie klubowej (artykuł HGF04 o wymianie płynu chłodniczego).
Nie można ciągle prowadzić Cię za rączkę.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum