Znalazłem poradnik na temat przeróbki wesemowskich lamp na diodowe - ale to widać że już jest zaawansowany projekt.
Wszystko fajnie, pięknie tylko na mój gust dużo roboty i nie wiem czy dałbym sobie radę.
Nie ogarniam elektryki...
http://moto.allegro.pl/it...konomiczne.html
Będę taką diodę do bagażnika kupował, więc będę mógł sprawdzić i przetestować
Myślę, że teraz nie, ale na wiosnę bankowo biorę się za montaż DRL
Ta do bagażnika to marnie będzie oświetlała .... daje tylko światło do przodu wiec będziesz miał oświetlony niewielki kawałek prawego nadkola.
http://forum.roverki.eu/v...p=416660#416660 na samym dole masz widok na bagażnik oświetlony z dwóch stron .... w sumie 6 diod.
Co do tych do zamienników żarówek P21. to dają trochę mniej światła niż orginalne żarówki, tyle, ze w wersji zimnobiałej zmieniają też troche barwę klosza ... mi się w każdym razie efekt nie podobał i narazie testowy zestaw leży i czeka na swoją kolej
Myślałem nad tym, ale skoro jest miejsce na żarówkę to może niech żarówka będzie
A co z tą drugą żarówką LED którą podałem?
http://moto.allegro.pl/it...iale_ba15s.html?
Ona da radę w światłach do jazdy dziennej?
powinna dać radę, ale ten kolor jest wujowy i będzie prowokował misie do kontroli moim zdaniem ... szkoda, że nie robią wersji w ciepłej bieli tych zarówek, byłyby moim zdaniem dużo lepsze i wygladałyby jak normalne dobre żarówki.
Przepraszam, ale wydaje mi się, że to trochę naiwne podejście... Przepisy mówią wyraźnie, jaką barwę powinny mieć poszczególne światła w pojeździe. Nie tylko napis na szkle jest więc brany pod uwagę. Tak samo niezgodna z przepisami jest wymiana żarówek na inny typ niż ten, dla którego jest homologacja.
W najbliższych dniach będę się za to brał
Światła do jazdy dziennej i moduł będą mnie kosztowały raptem koło 100 zł razem z wysyłką, więc koszta nieporównywalnie mniejsze niż u kolegi PTE, z racji że mam halogeny
"Zmarnuje" halogeny, ale i tak rzadko ich się używa
Jeśli ktoś chce guziczek włączający halogeny to pisać.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Kielce
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 22:21
Ja montowałem u siebie kilka dni temu, całość zajęła mi około 3 godziny, głównie dla tego, że trochę się naszukałem kabla, który dostaje prąd przy zapłonie
Jak będę mieć chwilkę wolnego, to wrzucę zdjęcia z montażu.
Powodzenia Krzysi3k
Pozdrawiam Marcinus
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Kielce
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 21:58
Tu są zdjęcia z montażu u mnie:
Kod:
http://picasaweb.google.pl/marcinuszkielc/Lampki#
Nie ma na nich podłączenia pod przewód pozycyjnych, ale łatwo go znajdziesz w wiążce doprowadzającej prąd do świateł ZTCP to jest on w kostce na "poziomie" z jeszcze jednym kablem, ale to popróbuj jeszcze.
Marcinus, czy te światła nie są zbyt blisko siebie i za daleko od boków auta? Też chciałem zamontować takie lampki jak Ty - zrobiłem nawet model o odpowiednich wymiarach z kartonu, umieściłem do po zderzakiem i wszystko wymierzyłem. Niestety zabrakło mi sporo centymetrów aby spełnić wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury...
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Kielce
Wysłany: Pią Mar 05, 2010 21:27
Mayson napisał/a:
Na pewno są za blisko siebie - wg przepisów powinno być 60cm odległości między nimi.
To 60 cm jest między źródłami światła i u mnie jest idealnie (może z 1-2 cm zapasu) od boków nie sprawdzałem. Tak, czy inaczej u mnie to jedyna opcja montażu, bo nie chcę ciachać zderzaka. Kilka patroli policji mijałem, i żaden się nie przyczepił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum