Forum Klubu ROVERki.pl :: Pelsonowy R420 SDi ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pelsonowy R420 SDi ;)
Autor Wiadomość
frydrys 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 316
Skąd: Włocławek



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 08:04   

oj tak pakiet chrom wyglada bosko:wink: do tego w wewnatrz alu ramki i już bedzie sie wszytsko zgrywało :grin:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 19, 2012 08:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 10:44   

frydrys napisał/a:
do tego w wewnatrz alu ramki

W megance miałęm taki pomysł, i próbowałem je założyć. Skończyło się na tym że wywaliłem je do kosza jeszcze przed pełnym montażem. Zbyt dyskretna jest różnica w wyglądzie żeby rozkręcać pół wnętrza by nałożyć 4 aluramki na zegary. Nie chce mi się ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 10:51   

pelson91 napisał/a:
Zbyt dyskretna jest różnica w wyglądzie
ja wiem, poprzedni właściciel zakładał w volvo i bardzo, ale bardzo dodawało to smaku zegarom :ok:
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 11:21   

dodałoby smaku, gdybym miał też czerwone wskazówki, i najlepiej trochę inne podświetlenie. Ale roboty z tym trochę jest, a ja mam ważniejsze naprawy na głowie, np rdza na lewych drzwiach, czy wgniotka z tyłu, pęknięty zderzak, tego chcę się pozbyć w pierwszej kolejności. W drugiej kolejności podsufitka i wykładzina podłogowa + zszycie foteli, a potem się zobaczy ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 11:27   

pelson91 napisał/a:
dodałoby smaku, gdybym miał też czerwone wskazówki, i najlepiej trochę inne podświetlenie.
oj dodaje smaku bez względu na podświetlenie i inne sprawy, wierz mi :wink: ale to
pelson91 napisał/a:
rdza na lewych drzwiach, czy wgniotka z tyłu, pęknięty zderzak
wiadomo że ważniejsze :smile:
 
 
 
HiS 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 115

MG ZR

Wysłany: Czw Mar 22, 2012 19:59   

KNA napisał/a:

-grill na czarno (nie siatka, tylko pomalować szczebelki).
Wg. mnie autko nabierze wtedy charakteru.


Widziałem już wiele pomalowanych grili nawet same żeberka w roverkach 400/200 i wg mnie zalatuje to kiczem.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:19   

W ciągu ostatnich dni zmagałem się z hamulcami. Podczas jazdy w 5 osób "usmażyłem" klocki, czuć było spaleniznę i dziwne dźwięki z prawego przedniego koła. To straciłem cierpliwość i zrzuciłem koła i zabrałem się za zaciski. Po rozebraniu okazało się, że w lewym kole klocki są prawie nowe, ale tłoczek popuszcza płyn (a raczej uszczelka przy tłoczku popuszcza - bardzo niewiele ale jednak), a z prawej strony mam zapieczoną śrubę pływającą (kompletny brak ruchu) i klocki starte do zera (dosłownie). Ogarnąłem ową śrubę (wyczyściłem benzyną, nasmarowałem), wymieniłem klocki na osi na nowe (ATE) i auto "odżyło" :D Już pierwsze przejażdżki pokazały, że auto jest jakby lżejsze, bardziej dynamiczne, nie wytraca tak bardzo prędkości na luzie, nie trzęsie mi budą podczas hamowania, nie ma bicia na fajerze przy hamowaniu ;) Jednym słowem - taka mała usterka, a tyle niedogodności. Mam nadzieję, że zużycie paliwka troszkę spadnie, bo auto nie jest już "przyblokowane" hamulcem ;) Koszt całej naprawy zamknął się w 100zł, a czas spędzony przy aucie to może z godzinka efektywnej pracy (wiadomo, zeszło się trochę więcej - zakup klocków, przerwy na fajkę itd ;) ) ale różnica jest widoczna.

[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 22:19 ]
Dooobra, dziś autko obejrzał lakiernik. Popatrzył, pokminił, wycenił :/ 1300-1500pln za: usunięcie rdzy z lewych tylnych drzwi (zaprawka) + malowanie połowy elementu, podklejenie zderzaka tylnego ze szpachlą i lakierowaniem elementu, wyklepanie wgniotki na lewej tylnej ćwiartce + malowanie elementu i malowanie połowy elementu tylnej prawej ćwiartki + wypchnięcie małej wgniotki na krawędzi.

Dużo? opłaca się to robić?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 18:25   

Tylko u jednego lakiernika byłeś ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 20:43   

na razie u jednego. Drugiego (po sąsiedzku) zapytałem ile by sobie liczył za samą wgniotkę (lewa tylna ćwiartka + malowanie elementu). 400zł za ten element, o resztę nie pytałem.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 20:45   

Wiesz wszystko zależy ile chcesz jeszcze tym autkiem pojeździć. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 20:48   

jak bym to zrobił + wnętrze, to myślę że ładne kilka lat ;) przynajmniej do końca studiów, a dalej by się zobaczyło. Bo lubię to autko :)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 22:05   

pelson91 napisał/a:
jak bym to zrobił + wnętrze, to myślę że ładne kilka lat ;) przynajmniej do końca studiów, a dalej by się zobaczyło. Bo lubię to autko :)


odezwij sie na PW jak będziesz zainteresowany porządnym lakiernikiem w dobrej cenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 16:59   

Poczyniłem pierwsze kroki ku lepszemu :)

Zacząłem od wgrania map (dzięki MaReK i Raptile) i podkręcenia turbo (dzięki szoso i maniu48. Poniżej wykres z hamowni zlotowej jeszcze przed podkręceniem turbo do 1,35bar



W następnej kolejności zabiorę się za montaż skórzanych foteli jakie zakupiłem mojemu R ;) Zdjęcia wrzucę jak zainstaluję skórę ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
Ostatnio zmieniony przez pelson91 Nie Lip 01, 2012 11:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 30, 2012 18:01   

:(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 01, 2012 01:23   

Raptile, poprawiłem, zapomniałem o Tobie :(
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 16, 2012 19:46   

no no.. i jak, odczuwalna różnica? jak spalanie się teraz kształtuje?
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 16, 2012 20:01   

torek86, różnica mocy na początku urywała mi jajca, teraz już się przyzwyczaiłem :D Ale fajnie teraz chodzi, jest elastyczny, dobrze przyspiesza. Zmienił się zupełnie dźwięk turbiny. Trochę o nią się boję ^^

Co do spalania, to na pewno spadło. Wcześniej wciągał mi ok 7,5litra na setkę, teraz spokojnie poniżej 7 się mieści, dzisiaj albo jutro będzie najnowszy raport spalania, bo planuję zatankować nareszcie do pełna ;) Wg moich obliczeń orientacyjnie spalił mi ok 6,7litra
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Wto Lip 17, 2012 09:32   

a sprawdzałeś może moc przed chipem?
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 08, 2013 00:03   

nie, nie sprawdzałem. ale wiem, że przy turbo było wcześniej modzone, ok 1,1bara dmuchało

[ Dodano: Pią Paź 05, 2012 17:38 ]
pojawiły się hałasy z tylnego zawieszenia. Słychać skrzypienie przy pokonywaniu nierówności. Co może być przyczyną?

Do tego już dobre kilka tygodni jeżdżę na skórzanych beżowych fotelach ;) W najbliższych dniach podklejam nowy materiał na podsufitkę i składam :)

[ Dodano: Pią Lut 08, 2013 00:03 ]
Nagrałem dziś wczoraj filmiki z przyspieszeń, nie ma tragedii ale szału też nie. Oto one:

1) 0-100 http://www.youtube.com/watch?v=mRgUCpixV9c
2) 60-100 próba 1: http://www.youtube.com/watch?v=krMGr4sH2jg
3) 60-100 próba 2: http://www.youtube.com/watch?v=Apm5KDm9MCo
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 12:29   

ile Cie kosztowała przyjemność wgrania mapek :P ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink