Forum Klubu ROVERki.pl :: Matexx R820 Coupe Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Matexx R820 Coupe Turbo
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 07, 2013 13:02   

Jak gadaliśmy przez tel próbowałem sobie wyobrazić jak wygląda i jest duuuużo lepiej na fotach! podoba mi się :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 07, 2013 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Wrz 07, 2013 18:31   

hehe szalejesz chłopie, auto widzę że po kolei ma robione wszystko i ze sporym nakładem środków, okradłeś bank? :P

Ciekawe autko ale ja muszę zobaczyć foty po poskładaniu wszystkiego, to niebieskie pod maską aż świeci :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 18:19   

Kozik napisał/a:


Ciekawe autko ale ja muszę zobaczyć foty po poskładaniu wszystkiego, to niebieskie pod maską aż świeci :)



no świeci i tak miało być.;) nie ukrywam że ma być ładnie po machą.:)

wpadły wahacze na politeranurze oraz Kierownik z deutera powiedział że tak wgl najlepiej do tych łaczników stabilizatora nie ładować nowej politeranury tylko tulejki. Więc tak zrobili.:)



 
 
 
pbskarpy 




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 193
Skąd: Gdańsk

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 21:53   

Toksyn napisał/a:
Teraz jakaś ładna felga i będzie cudownie.. :D
gratuluje!


Felgi to on już ma.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 19, 2013 20:31   

jest grubo, dobra felga i bedzie mistrz :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Sty 26, 2014 18:49   

jak tam zmiany w temacie ?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 09:06   

mhm Po niestety dłuższej przerwie, roverek musiał iść w odstawkę, musiałem trochę w firmę zainwestować, ale w końcu już auto jest na ukończeniu. Może szybciej by było gdyby nie fakt że ubzdurałem sobie że muszę zmienić rozstaw szpilek z 4x114,3 na 5x114,3. Auto odpala i stoi na kołach.
jeszcze nie jeździłem nie mam założonych zacisków no i nie ma sprzęgła bo płynu nie mam w zbiorniczku.

Dzięki modyfikacją na 5 szpilek miałem możliwość kupienia ładniejszych felgi i większych 20calowe.
układ hamulcowy założony został z typ r 300mm z przodu tył jest na 260mm
Z tyłu nie ma jeszcze gwintu będzie zrobiony na sam koniec, a zbiorniczek od wody na razie jest z poldka ponieważ mój z nierdzewki jest troszkę do modyfikacji drobnych.

Do silnika weszło 5.5 litra oleju Valvoline 10w60 półsyntetyk
mam dołożoną chłodnice oleju z tomcata i prócz tego mam większą miskę olejową niż w tomcacie,
płynu chłodniczego weszło 8.5 litra przez większą chłodnice.

Założony jest short by Markzo
zegary Apexi Boost + Spaliny wraz z centralką By DobryZiom



fele
http://w779.wrzuta.pl/obr...2z/20140527_002
http://w779.wrzuta.pl/obr...B1/20140705_005
http://w779.wrzuta.pl/obr...4X/20140705_002
http://w779.wrzuta.pl/obr...un/20140705_004
http://w779.wrzuta.pl/obr...nt/20140705_003
http://w779.wrzuta.pl/obr...B1/20140705_005
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 09:13   

Zmiana rozstawu poprzez dystanse czy jakieś inne piasty zastosowałeś?
Wydaje mi się ciut za duża ta felga.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 09:33   

Przód same piasty zostały zamontowane z typ r
a tylne piasty zostały ori, jeden otwór został a reszta w nowych miejscach. a stare zaspawane.

To jest lepsze rozwiązanie niż np; dystanse.
Dystanse są dobre jezeli zmieniamy rozstaw np z 5x114,3 na 5x120 itd. ale nie z 4 na 5 szpilek.
Prócz tego felga jeszcze bardziej wyjdzie i juz wszystkiego koła nie podejdą.

Felga jest w sam raz moim zdaniem
jak załoze mu air ride i zglebie to koła się schowają.:)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 09:47   

Air fajna sprawa ale...
1. Zbiera się woda w układzie w zimę czyli trzeba auto garażować najlepiej w ogrzewanym garażu
2. Takie auta nie przechodzą przeglądu
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 20:34   

greg-si napisał/a:
Air fajna sprawa ale...
1. Zbiera się woda w układzie w zimę czyli trzeba auto garażować najlepiej w ogrzewanym garażu
2. Takie auta nie przechodzą przeglądu




mhm teraz stosuje się skraplacz wody. i Woda sie nie zbiera w zbiorniku, a o przegląd się nie boje. ale to dopiero na późną jesień.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 19:31   

haaalo dzieje się coś? :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 08, 2014 17:48   

Oczywiście czekam już tylko na odbiór, Chłopaki z http://www.czeslaw-customizer.pl spawają mi cały układ dolotowy i wydechowy, :)
wszystko na 3 cale.:) i nierdzewne. Intercooler 600/300/760 z wyjściami 3 cale.;)
jakieś fotki porobię to wstawię.:)gratów:) Ecu master już lezy i czeka.:)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 08, 2014 18:02   

Czekam również na jakieś wieści. A zabawa na spawanie dolotu i wydechu z jakim kosztem mniej więcej się wiąże ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 08, 2014 18:21   

Łącznik elastyczny i wydech końcowy na zamówienie w rm motors 500zł
flansze nierdzewne to koszt 220zł
Intelcooller to koszt zależy jaki. Jednostronne są droższe ja taki mam, to 650zł
rury i kolanka to koszt prawie 1000zł
Robota to nie wiem ile. jak zrobią to się okaże.;)
no i jakieś łaczniki itd. Ogólnie paczka z fmic.pl wyszła mnie z intercoolerem 900zł
suma się pokaźna robi no ale wydech i dolot na wieki.;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Paź 14, 2014 08:18   

3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 15:57   

Vito_ napisał/a:
3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:


też mi się tak wydaje ale raczkuję w temacie turbo więc się nie wypowiadam ;)

zobaczymy co mu z tego wyjdzie ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Sob Paź 18, 2014 22:07   

Vito_ napisał/a:
3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:



mhm dużo o tym myślałem i różne opinie słyszałem.
Dzwoniłem do
Mickey Garage
K64
Fmic
Neo Turbo
Markzo
DobryZiom

te 3 cale zrobiłem dlatego bo w ic takie były wyjścia
pierwsi trzej co budują układy i sprzedają, mówią właśnie że nie ma laga i to jest tylko lag forumowy,
kolejny trzej mają zdanie takie jak ja czyli za duzy jest nie potrzebny.
ale u mnie jest roznica tego typu ze mam jednnostrony i niby inaczej to powietrze sobie tam jest, nie bede cytował wypowiedzi kolega fmic który chciał zeby jeszcze wiekszy założył. Dlatego obliczyłem pojemnośc starego i tego co kupiłem uwzględniłem wieksze turbo w przyszłości i zdecydowałem się na to co jest montowane.:) niebawem wstawie zdjęcia.:)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 16, 2014 11:06   

Opowiadaj jak po strojeniu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 16, 2014 11:45   

ile milionów koni w zagrodzie?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink