No patrz działa . Bardzo przyzwoicie opisane.
Tak mnie zastanawia czy ten zawór zwrotny wtykany w filtr cały czas puszcza ciepłe paliwo do filtra, czy tylko wtedy gdy trzeba znaczy zimą.
mi_sza1, On jest taki ze jak paliwo ma temp poniżej 15°C to się otwiera bo jest tam w środku taka sprężyna, widać ja od spodu, a powyżej np. w Lecie jest zamknięty i nie puszcza paliwa na filtr
szoso420, Dziękuje, Montuj swój i się pochwal
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No teraz po dłuższej jeździe węzę powrotem cieplutkie fajne i filtr taki letni sobie czyli działa to wzorowo. Teraz trzeba tylko znów mrozów po -30°C żeby wypróbować
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 23:13
Remi55 napisał/a:
No teraz po dłuższej jeździe węzę powrotem cieplutkie fajne i filtr taki letni sobie czyli działa to wzorowo. Teraz trzeba tylko znów mrozów po -30°C żeby wypróbować
Remi dzisiaj w końcu założyłem podgrzewany filtr u siebie
przewodu 6mm potrzeba około 1 metra gdyż stary przewód od powrotu jest za krótki by przykręcić go do zaworka, Ty wykorzystałeś stary przewód, w 400 się nie da
nie zakładałem Filtrona tylko MaxGear
zamknąłem się w 73zł (filtr, zaworek, zawleczka, przewód, opaski)
czy u ciebie też słychać jak paliwo przelewa się przez ten zaworek?
szoso420, hehe.. super Ahh fakt w 420 jest inaczej to trochę rozmieszczone No nic mój tutek jest do R 220
Nie słuchałem nigdy uchem w filtr ale w kabinie nic nie słychać przynajmniej nic takie nie usłyszałem Wiem tylko ze mój filterek teraz cieplutki fajny jest, bo w sumie na to najbardziej uwagę zwracałem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
witam mam takie pytanko czy jest gdzies moze w bloku silnika miejsc, jak to było w mercedesie ze wywalało sie zaślepkę i można było zamontować świece żarową do podgrzania silnika.
no 4 mam ale zawsze jak by sie podłączyło dodatkową do wody to zawsze zimą szybciej by sie zagrzał. przeprowadzałem mały test ze swiecą i ze szklanką wody to po 0,5 min szkalnka była juz gorąca tak wiec te 5 litrów dogrzałby migiem a nie po przejechaniu 10km (oczywiscie przy -15)
Zaoewne po to by nagrzać silnik przed uruchomieniem i odrazu mieć cieplutki nawiew.
Miejsca raczej nie ma ale można założyć ogrzewacz wpinany na wąż wodny od chłodnicy.
Ale do tego trzeba mieć gdzieś blisko gniazdko,i zapewnię to jest dobry patent. leć grac sama bateria to nie dobry pomysł bo jak byś tak grzał te 5l świecami to byś już auta nie odpalił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tylko ze przydało by sie zamontować do tego np. pąpke od spryskiwaczy aby ciepła woda mogła sie swobodnie przemieszczac, zecz jasna na wyłączonym silniku.
[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 21:00 ]
No niby tak zawsze mozna miec dodatkowy mały aku do tego bądz zmiescic sie w pułapie do którego juz nie odpali:P
Mam lepszy patent od was bo elektryczny no i wasz filtr kosztuje ponad 70 zeta a mój 26 co przy wymianie cieszy ale o tym później bo dziś nie mam za bardzo czasu.
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
Wymiana filtra tyle kosztuje ,a sam podgrzewacz to zależy jakie kto ma znajomości na szrocie a jak nie to alledrogo~50PLN
Więc zaopatrujemy się w... PODSTAWĘ FILTRA PALIWA Z OPLA DIESLA(ja mam z astryF ale podejrzewam że vectry miały te same)
Coś takiego:http://allegro.pl/podstawa-filtra-paliwa-opel-astra-1-7-td-i1333668576.html
Górna mniejsza wtyczka wpinana jest do czujnika temp paliwa co nas za bardzo nie interesuje bo on w oplu steruje przekaźnikiem od podgrzewacza więc zostawiamy odpiętą.
Do dolnej wtyczki podpinamy zasilanie naszego podgrzewacza poprzez mocny przełącznik albo przekaźnik. Największy prąd jaki udało mi się zmierzyć na podgrzewaczu to 16A, i tu ciekawostka, im cieplejsza ropka w filtrze tym prąd mniejszy,więc nie ma ryzyka gdy zapomnimy wyłączyć.
Średnica oplowskiego filtra jest ta sama więc pasuje jak ulał pod nasze mocowanie.
W oplu węże są jak widać zakute ale to nie problem bo po umiejętnym ich rozkuciu mamy gotowe końcówki pasujące na nasze węże (podstawę filtra brać ze złomu z wężami, mogą być odcięte)
Zalety:
-możliwośc podgrzewania ropki przed rozruchem
-grzanie nie uzależnione od temp płynu chłodzącego
-włączamy i wyłączamy kiedy chcemy
-banalny i szybki montaż
-chłodna ropka w lecie (przy filtrach vw niepotrzebnie ciepła)
-niska cena samego filtra
Wady:
-montaż dodatkowego wyłącznika(chyba że zrobimy instalacje tak jak ori w oplu)
-pobór prądu ok 16A
U mnie hula aż miło, mam zdjęcia ale nie za bardzo wiem jak je umieścić
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
U mnie hula aż miło, mam zdjęcia ale nie za bardzo wiem jak je umieścić
Możesz mi podpowiedzieć jak podłączyłeś instalację elektryczną do podstawy filtra tzn. w jakim miejscu w roverze podpiąłeś kable prądowy i masowy? Pozdrawiam.
Witam
Dziś również założyłem filtr paliwa z elektrycznym podgrzewaczem, ale nie wiem gdzie się podpiąć do instalacji.
1 do przekaźnika świec żarowych, czyli podgrzewacz będzie się wł/wył razem ze świecami, i tu pytanie jak długo grzeją świece?
2 do świateł ,podgrzewacz będzie działał razem ze światłami.
3 osobny włącznik, czyli wł/wył kiedy mi pasuje choć wolałbym jakieś automatyczne rozwiązanie.
Na razie wygląda to tak:
Tylko gdzie się wpiąć?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum