Forum Klubu ROVERki.pl :: Dynoday Sanok -Lesko podkarpacie - kto chętny? integracja?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Dynoday Sanok -Lesko podkarpacie - kto chętny? integracja?
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 31, 2011 11:14   

Kozik, Nie no trafie :D Drogę pamietam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 31, 2011 11:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 16:45   

my będziemy z Młodą 75 i ZS, kumple hondami pozniej dojada ;) do jutra, o ktorej to sie dogadam z Kozikiem ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 18:14   

Markzo, A jak kurde nie przyjadę bo nie mam auta :neutral: Oddałem ECU do gościa i miał mi dziś to przylutować te chipy ale teraz nie odbiera tel i go nie ma w domu :evil:

Chyba ze maluchem wpadnę :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 18:39   

hahaha malczakiem na hamowni :D haha nagraj film :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 19:38   

Obserwowałem ten temat, ale jednak nie uda nam się przyjechać na tego spota. Jadę w podkarpackie i wracam w ten weekend.
 
 
 
Ela 




Dołączyła: 27 Maj 2011
Posty: 30
Skąd: Piątkowa



Wysłany: Pią Wrz 02, 2011 22:24   

Kozik napisał/a:
Markzo, będzie Ela? ;> ;p



jasne, że bedę :D ;>
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 17:21   

no i po spociszu :D foty i filmy niebawem ;) padły kolejne "angielskie mity" hehe ;) Obsługa jak zawsze na super poziomie, do tego widziałem agro, baaardzo mi sie podoba i nie moge sie doczekac naszej integracji hehe :D do nastepnego!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 17:48   

Kto czyta nie błądzi :) Byłem przekonany, że spot jest w drugi weekend września. Tak czy inaczej to wiele nie zmienia bo weekend na podkarpaciu obłożony tym razem.

Dajcie wyniki hamowania.
 
 
 
Ela 




Dołączyła: 27 Maj 2011
Posty: 30
Skąd: Piątkowa



Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 20:22   

:D a brum bruuuum.. iiiii... " nie, moje oponki lepsze!!" :D
1. Wydech z ZR 160 w 218 Vi Kozika gorszy dół a lepsza góra ale wyniki max. takie same jak na serii.
2.Rover 214 Si na stożku 107KM, po wkładce K&N 112 KM.
3. Nasz MG na seryjnym dolocie i po montażu Kata 178KM.
... i kto powiedział, że dziewczyny nie ogarniają?? :D ;> :cool:
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 20:33   

Ela, To wiele ten kat nie dal tylko +4KM :roll: A jak wyszło z Nm czyli momentem obrotowym :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Ela 




Dołączyła: 27 Maj 2011
Posty: 30
Skąd: Piątkowa



Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 20:44   

Remi55 napisał/a:
Ela, To wiele ten kat nie dal tylko +4KM A jak wyszło z Nm czyli momentem obrotowym

w całym zakresie i kunie i moment są na +, nie mogło być więcej bo brakuje dolotu do filtra i rezonatora :)
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 21:35   

Ela, Ale na ile na plus jest moment. poczekam aż Marek wklei wykres :wink: dobrze ze maluchem nie przyjechałem bo się zepsuł gdzie pękł cylinderek hamulcowy :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 22:48   

moment jest 220Nm czyli max wartość jest wyższa i w całym zakresie się podniósł ;) przebieg jest dokładnie taki sam jak był, tylko wyższy :) za każdym pomiarem, nie ważne czy seria dolot czy ten moj.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 22:56   

Ela napisał/a:
:D a brum bruuuum.. iiiii... " nie, moje oponki lepsze!!" :D
1. Wydech z ZR 160 w 218 Vi Kozika gorszy dół a lepsza góra ale wyniki max. takie same jak na serii.
2.Rover 214 Si na stożku 107KM, po wkładce K&N 112 KM.
3. Nasz MG na seryjnym dolocie i po montażu Kata 178KM.
... i kto powiedział, że dziewczyny nie ogarniają?? :D ;> :cool:


hehe

ale to fakt

najbardziej mnie zdziwiła poprawa osiągów 214Si ze 107 na stożku do 112 na wkładce, wiedziałem, że ona jest lepsza bo czułem ale nie wiedziałem że aż tak :D mało tego niutonki na wkładce wyszły seria :D

[ Dodano: Sob Wrz 03, 2011 23:56 ]
stożek to sobie można założyć na głowę co najwyżej ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 03, 2011 23:01   

Kozik, Albo do Diesla :?: Następnym razem ja montuje puchę i zobaczymy co to daje w Dieslu :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
golec139 



Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 5
Skąd: Sanok



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 12:47   

Kozik jak się spytasz swojej to też Ci powie, że wkładka jest lepsza!!! :lol:
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 13:45   

Podrzuci ktoś wykres 1.4Si?
Chciałbym zobaczyć jak moment się układa :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
golec139 



Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 5
Skąd: Sanok



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 14:17   

Proszę bardzo
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 14:20   

dorzuć jeszcze dolną część wykresu z opisem :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 15:27   

golec139, dzięki
Tak jak myślałem że powyżej 6,5k nie ma sensu kręcić.
Zdrowa seria. Szkoda że nie ma wykresu na seryjnej wkładce.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink