Markzo, ja za wymianę i napełnienie zapłaciłem 350pln plus 100 za kompresor ale i tak mi zdechł bo prawdopodobnie koleś założył kompresor suchy, bez oleju i na sucho pochodził sobie, więc wytrzymał raptem 300km, a już po kilometrze nie chłodził. Teraz mam zatartą sprężarkę plus płukanie układu i regeneracja mojej starej. Nie wiesz przypadkiem czy ten parownik i zawór rozprężny wewnątrz idzie wyjąc bez rozbierania całej deski?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Markzo, ja za wymianę i napełnienie zapłaciłem 350pln plus 100 za kompresor ale i tak mi zdechł bo prawdopodobnie koleś założył kompresor suchy, bez oleju i na sucho pochodził sobie, więc wytrzymał raptem 300km, a już po kilometrze nie chłodził. Teraz mam zatartą sprężarkę plus płukanie układu i regeneracja mojej starej.
Jesli Ci szlag trafił sprężarkę i ją zatarłeś, to możesz mieć jak kumpel w audi a4 - opiłki w całym układzie. Czyli wyjęcie wszystkich rurek, wyczyszczenie ich, nowa chłodnica + nowy kompresor + nowy osuszacz. Jeśli masz taką sytuacje to broń Boże nie rób po łebkach, bo zaraz Ci padnie sprężarka itd Kumpel wydał w sumie ponad 3000zł na nowe komponenty
sknerko napisał/a:
Nie wiesz przypadkiem czy ten parownik i zawór rozprężny wewnątrz idzie wyjąc bez rozbierania całej deski?
chyba nie bardzo...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jesli Ci szlag trafił sprężarkę i ją zatarłeś, to możesz mieć jak kumpel w audi a4 - opiłki w całym układzie.
Tak właśnie sie stało
Sprężarkę dałem do regeneracji (Max 550pln) skraplacz i osuszacz kupiłem nowy (250pln) reszta będzie płukana (jak dam do firmy to 600pln) i dlatego pytam o wyjęcie parownika i zaworu bo rurki wypłukać nie ma za bardzo problemu.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sprawdzić można jak bardzo zatarła się sprężarka i ile można opylkow się spodziewać warto stara rozebrać i zobacz do środka w tedy będzie widać stan rzeczy.
Przewalone ogólnie przedmuchiwać cały układ klimy z opylkow.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum