Dalej nie robię, bo jeździć się da, a i tak prawdopodobnie będę się go pozbywał niedługo.
Zresztą ma już tyle rdzy, że żeby go dobrze zrobić, to druga jego wartość musiałbym dołożyć.
ja sie wlasnie tak pozbylem swojego scorpio super fura wygodna duza silnik igielka nic sie nie psuło ale rdza go tak co zime wpiepszala ze niestety z bolem serca go sprzedalem
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 15:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nic mi nawet nie mów... :-( A co z moją 155? Dokładnie to samo...
dobryziom napisał/a:
a moj Tomcio mimo rys, otarcz wyblaklego lakieru rudej brak
Pozazdrościć!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 61 Skąd: Ryki/Piaseczno
Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 13:15
O kurna, taka impreza a ja dopiero teraz się dowiaduję
Czy będą jeszcze takie akcje organizowane? a jak tak to kiedy?
Mam nadzieję że następnego terminu nie przegapię bo z chęcią bym spróbował swoich sił
Gratuluję pomysłu organizatorowi a uczestnikom jak najlepszych czasów życzę
Super zabawa. Polecam wszystkim. Postaram sie byc na nastepnej. Wiele sie dowiedzialem, dziekuje "Swiftom" za mozliwosc przejazdzki
Paulina idzie do Wrobla uczyc sie jezdzic!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Dodam, ze srednie spalanie dojazd, jazda po torze i powrot wyszlo mi 12l LPG!!!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Dzieki, ale nie oddaja za bardzo tego co sie dzialo na torze, bo pogoda byla taka, ze nie za bardzo mi sie chcialo lazic po lotnisku i robic fotek w newralgicznych miejscach. Szkoda
Dzieki, ale nie oddaja za bardzo tego co sie dzialo na torze, bo pogoda byla taka, ze nie za bardzo mi sie chcialo lazic po lotnisku i robic fotek w newralgicznych miejscach. Szkoda
Jeśli twierdzisz że to co widać to tylko namiastka tego co było.....to następnym razem jade.
Fotki naprawde ekstra
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Ja także bardzo Wszystkim dziękuję, majęc nadzieje, ze bawili się równie dobrze, jak ja
Na razie zaglądam tu z komórki, więc fotek jeszcze nie obejrzę :-( Wieczorkiem
Wyniki wkrótce na stronie.
A przyjemność objechania WRXa - bezcenna
[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 12:23 ]
W temacie spalania...
Zatankowałem w piątek późnym wieczorem cały bak Racinga.
Dziś rano nie dojechałem do stacji. Zgasł na 1 km przed NESTE, na Płowieckiej
Było bieganie z kanistrem etc, nieważne
230 km było w trasie, prawie 100 na torze.
Po poprzednim szybkim przelocie z Poznania (13,3 l/100 km) szacuję spalanie przy w miarę spokojnej jeździe (kolumna!) w trasie na 10-11 l. Zatem w trasie spaliłem jakieś 24 l.
Zatankowało się dziś w sumie 66 l. Czyli na torze poszły 42 l.
Długość toru wyniosła 4,34 km (dane z RaceChrono - porządny soft). Zatem przejechałem 91 km.
Finalnie spalanie na torze (wliczając prawie cały czas postój na pracującym silniku - chłodzenie turbo "po", przechodzące płynnie w smarowanie wstępne "przed") to 46 l/100 km . To tak informacyjnie
Kruszon! Fajne foty
Gdyby ktoś jeszcze miał jakieś, to wystawcie na Net Jak nie macie gdzie, podeślijcie do mnie Z przyjemnością umieszczę coś na mojej stronie w galerii Wyjazdu oczywiście z adnotacją, kto zdjęcie zrobił
Znalazl sie blad w wynikach ktorego sie spodziewalem. Moj najlepszy czas to 3.47.9, a nie 3.50.0. Blad pojawil sie bo ktos napisal czas juz z wliczeniem kary za slupek i na dole napisal kara +3. Prawidlowy czas przejazdu z kara to wlasnie 3.47.9
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum