Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, niedawno miałem wymieniane oleje oraz filtry w moim Roverze, dziś w pracy patrze, plama oleju, miejsce kapania, śruba, zawór od spuszczania oleju, kurek spustowy jeżeli się nie mylę. Jest to na dole, za filtrem, dla mnie to po prostu śruba, co może byc nie tak? Mechanik źle dokręcił, nie nałożył jakiejś uszczelki? Niestety jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i trzeba mi tłumaczyć jak debilowi. Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 02, 2015 07:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
korek. po prostu korek. Może być po prostu za słabo dokręcony. Spróbuj poprawić- dokręcić, jak nie, to trzeba będzie wymienić podkładkę miedzianą pod spodem, ale to najlepiej przy wymianie oleju, więc jak nie kpie ciurkiem, to następnym razem dopilnuj, żeby wymienili.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum