Wysłany: Sob Paź 03, 2015 08:36 [R75] Pytanie o sprzęgło.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mam zamiar odkupić rovera 75 od szwagra, jakiś czas temu nim jeździłem i zauważyłem, że sprzęgło bierze od samej podłogi. Tak ma być? Lub dlaczego tak się dzieje?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 03, 2015 08:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mam pompkę tazu sprzęgło wymieniane ponad 3 lata temu razem z dwumasa , a sprzęgło bierze od prawie od góry. Wrzucę bieg i zaczynam puszczać sprzęgło to od połowy zaczyna ruszać
Ja również mam wymienione kompletne sprzęgło, wysprzęglik oraz pompkę tazu i bierze na dole. Odpowietrzane parę razy i bez zmian. Również jestem ciekawy jak to wygląda u innych bo wolałbym jakby brał od połowy.
Dorwałem już tego rovera, i mam jeszcze jedno pytanie. Szwagier mi powiedział, że do wymiany wysprzęglik. Ale wolę się jeszcze upewnić tu Biegi podczas jazdy czasami ciężej wchodzą, szczególnie 1 i 2. Rzadko ale się zdarza, że nie chcą wejść wcale ale ponowne wciśnięcie sprzęgła wystarcza. Czy to aby na pewno wysprzęglik?
Jutro zerknę. A czy wysprzęglik mógłby właśnie powodować to, że sprzęgło bierze praktycznie od samej podłogi?
A i takie dosyć głupie pytanie, ale wysprzęglik nigdy nie wiadomo kiedy całkiem zakończy współpracę? Trochę mam obawy bo od jutra muszę dojeżdżać do pracy ~100km w obie strony, i wolałbym nie stanąć gdzieś po drodze.
Ostatnio zmieniony przez MokraWoda Nie Paź 04, 2015 19:13, w całości zmieniany 2 razy
Powodem może być niski stan płynu w zbiorniczku (za niskie ciśnienie w układzie przez co trzeba głębiej wcisnąć pedał) ale bardziej prawdopodobne, że po prostu jest już zjechana tarcza sprzęgła.
Byłby dobry chociaż na Twoim miejscu zainteresowałbym się tymi http://www.tazuparts.com/pl/produkty-sklep/ (ok 350 zł). Dopiero od maja/czerwca TAZU wprowadziło do sprzedaży metalowy wysprzęglik (oryginalnie jest plastik fantastik). Biorąc pod uwagę, że wszyscy polecają ich pompkę ja zaryzykowałem i od lipca na takim jeżdżę (póki co odpukać bez problemów).
jak kopniesz w sprzęgło to daje rade zmieniać biegi normalnie? jeśli tak to raczej pompka umiera a jeśli nie to wysprzęglik, ja tak miałem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jednak po wcisnieciu sprzegla cos slychac. Nie wiem dokladnie jak to opisac ale podobny dzwiek do jakiegos silniczka elektrycznego czy cos w tym stylu. Biegi wchodza lekko, dywanik wczesniej sie zawinal
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 10:23
MokraWoda napisał/a:
Jednak po wcisnieciu sprzegla cos slychac. Nie wiem dokladnie jak to opisac ale podobny dzwiek do jakiegos silniczka elektrycznego czy cos w tym stylu. Biegi wchodza lekko, dywanik wczesniej sie zawinal
Wysprzęglik 100%
Z biegiem przebiegu będzie coraz bardziej wyraźny, aż któregoś dnia przestanie współpracować.
Kup z firmy TAZU.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum