Wysłany: Nie Paź 11, 2015 23:11 [400 2.0 Di] nie odpala po spedzeniu nocy stojac pod gore
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam szanowni koledzy rowerzyści
Mam pewien problem od niedawna, stawiam samochod na ulicy niestety mam pod góre, i zawsze co rano czy cieplo czy zimno musze dosc dlugo kręcić silnikiem zeby odpalil
tak jakby paliwo sciekalo do baku.
ostatnimi czasy stoi na prostej i problem znika.
Moje pytanie, czy jest tam jakiś zawor przy pompie czy cos co mozna wymienic ?
czy ten typ juz tak ma i trzeba stawac z gorki ?
Dodam ze jak juz odpali to caly dzien jest z nim spokoj.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 11, 2015 23:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
manial, Najwidoczniej paliwo cofa Ci się do baku. Załóż sobie zaworek zwrotny przed gruszką to powinno być dużo lepiej. Teoretycznie w gruszce masz taki ale one zazwyczaj działają tylko gdy się nią pompuje a tak to przepuszczają. Możesz zrobić prosty test. Rano przed odpaleniem napompuj pierw gruszką kilka razy aż ta stwardnieje licząc ile razy będziesz musiał napompować. Następnego dnia zostaw auto na równym i zrób ten sam test. Założę się że gruszka stwardnieje dużo szybciej, bo nie będziesz miał tak cofniętego paliwa.
[ Dodano: Pon Paź 12, 2015 17:30 ]
Ja mam coś takiego i działa:
kolego mozesz mi tylko powiedziec jeszcze gdzie znajde gruszke ? fotka czy male proste wytlumaczenie. zaworek juz u mnie, czeka na montaz, bo stwierdzone na 100% ze sie cofa, auto stalo z gorki 2 noce i odpalil bez problemow.
Jasne. Gruszkę powinieneś mieć przed filtrem paliwa, obok niego. Zazwyczaj jest obok na wężu który wchodzi z baku do filtra. To przed nią powinieneś założyć zaworek. Tzn. Bak>zaworek>zaraz za nim gruszka>filtr paliwa. Jeśli jej nie widzisz to znaczy że ktoś ją wymontował bo i tak niektórzy robią. To by wyjaśniało cofanie się paliwa, bo ona ma zaworek w sobie. Niestety ten w gruszce często nie trzyma i dlatego warto pod nią dać dodatkowy.
Kolego bardzo mi pomogles, poprzedni wlasciciel uznal ze lepiej wstawic filtr paliwa od spycharki, poniewaz w naszym rejonie jest dostep do gratow z pojazdow kopalnianych. niestety przez tą odkrywkę ktoś pozbyl się gruszki, tak jak mowiles, ale problem troszeczke sie zminimalizowal po wymianie akumulatora szybciej kreci szybciej zasysa i pali zaworek czeka na montaż, niestety najpierw przegub.
Świetnie że się sprawa wyjaśniła. Radzę założyć zaworek jak najszybciej przed mrozami. Naprawdę szkoda akumulatora i pomby na zasysanie. Zaworek kosztuje groszeł a założenie zajmie Ci nie więcej jak 10minut.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum