Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam,mam problem bo po przekroczeniu 2tys. Obr. Auto wchodzi w tryb awaryjny,od jakiegos czasu zauwazylem ze jadąc na tip troniku przelancza tylko na 1 i 2 bieg i nic pozatym,wczesniej bylo wszystko ok. Wyskoczyl mi ten blad P0722 - sygnal obrotów AT (historyczny) czy ten blad ma cos wspulnego ze skrzynia automatyczna,kilka dni temu przeciąl mi sie przewod chlodniczy i zalal cala skrzynie
Wszystkie wtyczki przemylem benzynką i dalej to samo,szukalem w sieci informacji gdzie on sie znajduje i lipa,moze ktos mnie pokieruje gdzie on sie znajduje
Dzieki,to wychodzi na to ze 3 czujnik predkosciomierza a 4 czujnik obrotow AT czyli ten co mi świruje? Dobrze mysle?
Wtyczka czujnika 4 z obrazka znajduje sie przy glowicy i wygledala ok,nie byla zalana,wiec chyba zostaje wymiana tego czujnika,chyba ze są jakies informacje i bedzie mozliwosc sprawdzenia opornosci
Czyscilem,ale zrobie to jeszcze raz na spokojnie,jeszcze raz dzieki
[ Dodano: Pon Wrz 21, 2015 15:41 ]
Powykrecalem czujniki i okazalo sie ze nr.3 to impulsator oczywiscie sprawny,nr.4 to czujnik obrotów skrzyni,czy samym czujniku na gumce izolującej jest male uszkodzenie,po wydlubaniu resztek doszedlem do glównego kabla i watpie zeby to bylo przyczyną,chyba ze jest jakas mala szczelinka i byc moze dostal sie tam plyn chlodniczy,
Mam problem w znalezieniu tego czujnika,czesc zamazana numerow ? ? ?100960 / 0490201 czy ktos pomoze?
Widzialem cene lekki szok,na ebay tez zagladalem,po numerze skrzyni szukalem na alegro dalem kilka zapytan i narazie czekam,jeden ma mi jutro dac znac ile mnie to bedzie kosztowac.
W jakiś sposób upewnij się czy czujnik jest nie sprawny żebyś nie wydawał kasy niepotrzebnie. Ja nie wiem jak sprawdzić bo napięcie Halla ma niskie wartości i chyba dużą częstotliwość. Bez odpowiednich przyrządów pomiarowych trudno o diagnozę.
Ze swojego r75 wykrecilem czujnik obrotow i sprawdzalem rezystencje 1 i 2 pinu i w obydwuch byly takie same,tylko dlugosc czujnika inna,po umyciu i uszczelnieniu zalozylem i wyskoczyl blad przerwa w obwodzie,poruszalem troche kablem i narazie da sie jezdzic nie przekraczając tych 2tys.obr. czujnik juz kupilem ten z ebay za 20funtów,z kolesiami z allegro nie da sie dogadac
Czujnik kupilem i po wymianie dalej to samo,tylko teraz wywala bląd przerwa w obwodzie trzeba bedzie rozbebeszyc instalacje i posprawdzac,czy ktos sie orientuje gdzie jest sterownik skrzyni ? Bo pod maska mam tylko jeden przy aku.
Pobierz sobie RAVE i nawet jeśli nie znasz angielskiego po rysunkach dojdziesz.
MG ZR Manuals
rave-25-75-z-tf.iso otwierasz WinRarem mimo, że to obraz ISO. Zmieniasz datę systemową na 2001 i odpalasz tdata.exe.
Możesz też pobrać PDF'y ale trudniej się je przegląda bo nie mają podlinkowanego spisu treści i trzeba scrollować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum