Wysłany: Pon Maj 18, 2015 11:51 [R400] Poduszki silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam szukam zamienników poduszek silnika dokładnie tej :
Jeszcze mam pytanie czy lewa i prawa są takie same ?
Znalazłem jakieś od hondy ale nie wiem czy pasują i chciałem się upewnić.
Dziękuję za odpowiedź pozdrawiam .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 18, 2015 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czesc, wymienilem jedna poduszke silnika ktora zaznaczylem na zdj ale dalej sie silnik tlucze i chce wymienic/zregenerowac reszte tylko nei wiem gdzie sie znajduja. Moglby mi ktos zaznaczyc gdzie jest reszta?
Pozdrawiam wszystkich.
wewnetrzna, od strony, gdzie sa dwa otwory, na rysunki nr 30
czytam na forum blizniaczej hondy ze trzeba okienko wyciac w podluznicy przyspawac nakretke, zaspawac okienko o losie
Witam podczas zmiany biegów występuje u mnie szarnięcie silnikiem i chcę systematycznie wymieniać poduszki silnika,niemogę znależć nowej tzw.łapy która jest obok zbiornika wyrównawczego wspomagania takiej jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=cWq1ETDM7B4 ,szukam również nowej poduszki chyba nazywa się ją "gruszka" znajduje się ona pod tą łapą.Może ktoś wymieniał te elementy i ma informacje gdzie można zakupić nowe,ewentualnie może jakiś sposób regeneracji.
Czy może ktoś potwierdzić że poduszki od Honda civic pasują do rovera45?bo wyglądają bardzo podobnie.
[ Dodano: Sro Gru 13, 2017 11:54 ]
Witam ponawiam moje pytanie czy ktoś próbował regenerować łapę górną silnika? chodzi mi o tą jak na załączonej fotce.Czy pozostaje mi tylko sprowadzenie nowej z zagranicy?Używana nie wchodzi w grę w tym przypadku.
Remigiusz chętnie tak zrobię tylko pytanie jak dobrać średnicę? bo powinna mieć więcej niż otwór w łapie aby się nie przemieszczała podczas jazdy.Myśłałem że może ktoś już przerabiał temat tej nieszczęsnej łapy i udało mu się dobrać tuleje która będzie pasować średnicą i grubością.Na stronie tedgum nie podają wymiarów znalazłem jedynie coś takiego https://tedgum.pl/katalog/60/397/5528/00603794/12351 sądzisz że będzie pasować?
power_grey, No te gumy i tak luzno siedza fabryzcnie w srodku. Ja u siebie wyminilem w gornej i dolnje lapie te gumy na te z Tedgum i wszystko fajnie dziala.
Jak chcesz to mieć sztywne to wsadź PU sobie. im to jest sztywniejsze tym bardziej przenosi drgania. dlatego do Diesla np sie PU nie nadaje jako alternatywa.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wiesz nie chodzi mi o to aby były sztywne i przenosiły drgania na budę ale czy bedą siedzieć w łapie na tyle mocno aby mi nie wypadły podczas jazdy ,a może pamiętasz czy te gumy z linków będą pasowały do tej łapy? https://tedgum.pl/katalog/60/397/5528/00603794/12351https://tedgum.pl/katalog/60/397/5528/01160779/18435
Chociaż wydaje mi się że ta większa ma duży luz u mnie ale gdybym dostał również tą małą zamiennik to bym wymienił dwie.
Wydaje mi się że powinny być takie same ale jeszcze się upewnię ,twoje informacje dużo mi pomogą bo mam jakiś punkt zaczepienia.Wielkie dzieki Remigiusz
Masz rację Remigiusz też to zauważyłem,ale mam zamiar napisać do nich może prześlą mi wymiary tych tulei
[ Dodano: Pią Gru 15, 2017 10:28 ]
Witam zamówiłem wkład z tedgum,będę próbował sam go wymienić.Czy do wymiany tej gumy przy łapie górnej konieczne jest zabezpieczenie silnika przed opadnięciem? czy można ją bez ryzyka odkręcić?
[ Dodano: Pią Gru 15, 2017 16:04 ]
Witam jestem po wymianie tulei górnej łapy,całość zajeło mi około 30min.Potrzebujemy klucz 15,trochę oleju(smaru) i nową tuleje ja użyłem zamiennika tedgum.Odkręcamy 2 śruby od łapy,po wyjęciu łapy stara tuleja raczej napewno wypadnie lub będzie ją można wypchnąć palcami,nową tuleje smarujemy olejem i wciskamy rękami.Dodam że tuleja tedguma jest dobrze wykonana choć różnią się tulejką wewnętrzną która w oryginale jest karbowana na końcach a tedguma jest po prostu gładka.Po wymianie silnik jest stabilniejszy i odczuwa sie poprawę.Może się komuś przyda.
Masz racje ja skurat użyłem oleju syntetycznego do smarowania elementów gumowych bieżni treningowej.Ale w tym przypadku niewielka ilość zwykłego oleju czy smaru nie powinna sprawić że guma szybciej się zużyje czy sparcieje prędzej ta guma się poprostu wyrobi bo ma nietypową konstrukcję jak na tuleje.Według mnie ona się szybko zużywa ponieważ jak jest sucha wewnątrz to się wyciera bo podczas pracy silnika ona się minimalnie może obracać wewnątrz tej tulei.Obejrzałem moją starą i właśnie sam środek tej tulei się poprostu wytarł.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum