Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 178 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Paź 18, 2015 08:42 [R45] Wiszący kabelek. Co to
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Siema
Sprawdzając płyny w aucie i robiąc wizualny przegląd auta. Oczywiście z moją niemal 0 wiedzą na temat budowy silnika xD Rzucił mi się w oczy uszkodzony kabelek.
Widoczny na zdjęciu. Od czego on jest i czy może mieć wpływ na gorzej odpalające auto. Ciśnie się na usta czy jest potrzebny xD ale wiadomo w aucie wszystko jest potrzebne. Będę musiał go kupić.
To wężyk odpowiadający za podciśnienie które otwiera zawór EGR. Bez niego EGR nie działa. Główny przewód z trójnikiem idzie od pompy podciśnienia do serwa hamulcowego. Lepiej zaślep śrubką wejście do tego trójnika bo inaczej pompa cały czas zasysa nim niepotrzebne powietrze i jak na moje oko to może też hamulec być nieco słabszy ( brak odpowiedniego ssania na serwo ).
[ Dodano: Nie Paź 18, 2015 11:44 ]
Co do wymiany uszkodzonego wężyka to jeśli w twoim aucie brak działającego EGR nie wywala błędu silnika to nie ma sensu go wymieniać. W ten sposób masz zamknięty EGR a wielu użytkowników robi to specjalnie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 178 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Paź 18, 2015 12:01
Siema. Wężyk założyłem i owinąłem taśma izolacyjną. Widoczna poprawa hamowania. A myślałem z kolegą, że może to być wina starego płynu hamulcowego albo lewego powietrza xD
Co do EGR mam zaślepiony. Więc nie wiem jak załatwić sprawę wężyka. Czy go kupować czy jakoś to zaślepiać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum