A to idzie sie zakochać w takiej maszynie. Skąd to doładowanie, to jest turbospręzarka poprostu ? Ile to kosztuje i jak działa z gazem, jak przy takich obrotach trzyma sie silnik?
Skąd to doładowanie, to jest turbospręzarka poprostu ?
to swap silnika z motoru 2,5v6 na 2,0 Turbo z Rovera 220 Coupe turbo.
takanchi napisał/a:
Ile to kosztuje i jak działa z gazem, jak przy takich obrotach trzyma sie silnik?
Musisz kupić dawce, najlepiej kompletne auto (220 coupe turbo, 620 Ti, 820Ti), przełożyć motor, skrzynie, wiązke, ukł. chłodzenia, wspomagania etc z gazem działa bdb, Maniu48 i Kozik mają takie silnik w swoich ZS i jeżdżą na LPG.
A ile mocy ci przybyło? Wiesz jestem młodym kierowcą od razu nie wrzucę tego do mojego , ale co do kupna raczej nie da sie mnie przekonać , rozumiem ze jeśli bede miał pytania moge pytac? caluje własnie w zs 1.8/2.0 i w tym gaz i chyab turbosprezarke, narazie, pomalu do celu. Ile taka turbina da?
[ Dodano: Pią Paź 23, 2015 19:48 ] Markzo, żyjesz? Tak myslę jak kupie 1.8 benzyne to jakies 117 KM, jakbym wrzucił jakiegos chipseta? ile podnioslo by moc i spalanie?
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że kolega takanchi źle zrozumiał.
takanchi, MG ZS w benzynie 2.0 nie było nigdy produkowane. To co ma Markzo, to nie jest dołożone turbo tylko tak jak pisał: cały swap z silnikiem, osprzętem, skrzynią itp.
Alternatywą jest 1.8 turbo z R75, ale to już chyba lepiej kupić MG ZS 2.5V6 i przy nim zostać, a jak już koniecznie turbo ma być to tylko 2.0T kompletne.
Z benzyn w zasadzie tylko właśnie 2.0T jest tunowalne w jakikolwiek sposób. O tuningu 1.8, 1.8t, czy KV6 zapomnij jeśli to ma jeździć dalej niż na hamownię
2.5 to już troszke ubezpieczenie wchodzi wysoko. Nie nie musi być turbo ale ten dźwięk i osiągi zachęcaja, ale trudno jak nie bedzie mozna to nie dzięki za wyprowadzenie z błedu