Wysłany: Pon Lis 09, 2015 16:30 [R45] Pęknięty pasek wieloklinowy, a dojazd do mechanika.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witajcie.
W telegraficznym skrócie..."zgubiłem" gdzieś po drodze pasek wieloklinowy. Przejechałem jakieś 500 - 700m by dojechać do domu.
Teraz muszę dotrzeć do mechanika ok 12km.
Czy ,bez wspomagania, bez hamulców ,a najważniejsze bez pompy wody to się uda?
Proszę o podpowiedź.
Dziękuję
Piotr
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 09, 2015 16:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
12km mimo wszystko trochę za dużo nawet jak na L-serię. Pytanie czy spadł ze starości czy problem z napinaczem ... zazwyczaj to drugie Jak masz z górki to się rozpędź i wyłącz silnik i tak bez wspomagań wszelkich bedziesz
sTERYD, dla mnie jest. Nie mam gdzie , nie dysponuje podnośnikiem. Brt, znalazłem na ulicy mój pasek. Nie pękł , ale jest "rozdwojony" ,a nawet "roztrojony" na długości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum