Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Wg katalogu filtrona do V6 jest filtr 580/6 i ma on wysokośc 123mm ale znalazłem filtr maxgear 26-0269 który też ponoć do V6 pasuje i jest wysoki na 93mm czy to ma jakieś znaczenie?
[ Dodano: Pią Gru 11, 2015 22:48 ]
generalnie widzę że filtry w benzynowych w zasadzie są jednakowe w wszystkich silnikach K-serii i KV6, różnica jest jedynie w wysokości i w różnych katalogach różne są do V6
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 11, 2015 22:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na stronie filtrona jest wysokość podana 120mm, knecht oc469 też ma 120, ekspertem nie jestem ale im mniejszy to pewnie będzie trudniej zapewnić wymaganą przepustowość a to jest ważne, chociaż może im się udało to jakoś upakować w mniejszy, tyle że 30mm to sporo, ja bym nie ryzykował
Przede wszystkim znam całą masę problemów z filtrami oleju firm Maxgear, Deckermann czy Hart. Niektóre nawet się nienapełniają i nieprzepuszczają oleju, poprzez nietrzymanie ciśnienia w silniku i totalny rozpad w środku.
Gdy filtr do R75 V6 takich firm jak MANN (W719/33), BOSCH (0451103340), KNECHT (OC469) etc można kupić już za 25 zł, nawet niebrałbym innych pod uwagę...
Gdy filtr do R75 V6 takich firm jak MANN (W719/33), BOSCH (0451103340), KNECHT (OC469) etc można kupić już za 25 zł, nawet niebrałbym innych pod uwagę...
Ja wiem o tym i zawsze brałem filtrona ale chcę kupić olej i tam gdzie jest maja Maxgear tylko. Mnie interesuje czy te różnice w wymiarach maja znaczenie ponieważ np filtr 580/6 i 580/7 filtrona oba są sprzedawane do V6 i różnia sie wymiarami. Swoją drogą V6 w R45 jest takie samo jak w 75 a filtry do nich inne podają w katalogach.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mimo wszystko nie kupowałbym na siłę Maxgear tylko dlatego że sprzedawca oleju taki ma. Albo zapytaj czy Ci załatwi taki jak Ty chcesz, albo naprawdę w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym weźmiesz sobie coś rozsądnego od ręki...
żeby było jasne zakupiłem mobila 5W40 plus zestaw filtrów filtrona w innym miejscu.
Pytałem bo miałbym na miejscu mega szybko i nie musiałbym czekać i płacić za przesyłki a oni maja w zasadzie wszystkie filtry Maxgeara i inne zamówią ale trzeba czekać więc zastanawiałem się po przejrzeniu katalogów u nich.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum