Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam. Mam pytanie odnośnie VVC. Mianowicie czy jest szansa zlikwidować zregenerować jakoś VVC?? Padła mi uszczelka pod głowicą i chcę oddać ją przy okazji do regeneracji. Dodam, że VVC chodzi bardzo głośno.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 28, 2015 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Teraz ciśnienie i tak będzie nieprawidłowe skoro uszczelka jest palnieta. Ogarniam pieniądze i oddaję auto do Pana Mariusza z britischcars-u. Mam tylko nadzieję że głowica nie pękła. Nowa uszczelka + reszta uszczelnień + regeneracja głowicy jeżeli będzie taka potrzeba i powinno być lepiej. Swoją drogą zastanawiam się czy byłaby możliwość regeneracji młynków, czy jakaś firma by się tego podjęła.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Gru 30, 2015 15:14
Nie sądzę. Zużywa się albo łożysko w korpusie (niewymienne, brak w ogóle takiego w sprzedaży) albo tarcze napędzające kostki, przez co pojawia się luz wywołujący ruch wałka przód-tył (w kierunku obrotu krzywki) słyszalny jako klekot. Łatwo to sprawdzić... zdejmujesz pokrywkę i łapiesz palcami za krzywki, jak jest duży i klekocze to masz winowajcę.
Ja mam dwa młynki kompletne wyjęte ze swojego silnika. Tylny klepał, przedni był cicho, jest opcja poskładania jednego z dwóch. Jakiś miesiąc temu robiłem taką operację.
Przed :
https://www.youtube.com/watch?v=FCo1o9-049M
Po :
https://www.youtube.com/watch?v=lp_smB7S1wo
Dzięki za konkretną odpowiedź. Ale jeżeli luz jest na tarczy i kostkach a łożysko byłoby w miarę dobre to myślę że dałoby radę to jakoś zregenerować. W każdym bądź razie będę poszukiwał młynków z silnika z mniejszym przebiegiem i spróbuję to ogarnąć tak jak Ty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum