Wysłany: Pon Sie 04, 2014 17:32 [MG ZT] Nie pali - pompa paliwa?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Witam,
Mam problem z odpalaniem auta - tzn. w ogóle nie odpala. Objawy są takie:
- auto kręci normalnie, ale nie boli,
- na komputerze zero błędów,
- jak odpiąłem przewód paliwowy przy odpalaniu paliwo cieknie, ale bardzo słabo,
- rozmontowałem tylną kanapę, w miejscu, gdzie jest pompa paliwa przy przekręceniu kluczyka słychać bardzo dziwne i podejrzane brzęczenie, jakby silniczek się męczył
Niedawno był robiony rozrząd. Wydaje mi się, że to pompa paliwa kończy swój żywot. Co wy myślicie? Jeżeli to pompa paliwa to jaką kupić? Są jakieś zamienniki?
Znalazłem:
http://tnij.org/k8h7928
oraz
http://tnij.org/quxu9b8
Czym się różni jedno od drugiego? Czy pompa z drugiego linka będzie pasować?
Nie ukrywam, że wolę dać 150 zł, niż 750 zł.
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 17:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
najpierw kup sobie takie coś http://e-autoparts.pl/filtr-paliwa-p-577426.html wymień te wszystkie gumki i filtr bo jak wsadzisz nową pompę to i tak lepiej wymienić ten filtr paliwa jeśli wymiana uszczelek i filtra nie pomoże to wtedy możesz wydawać więcej kasy ten drugi link co wkleiłeś to nie jest pompa do v6, a raczej do klekota , jeśli chodzi o zamiennik to nie wiem na 100% trzeba będzie poszukać bo filtr do którego linka wkleiłem jest do mini ale nie wiem czy pompa jest identyczna także bo samochody wyszły z tej samej fabryki
Ostatnio zmieniony przez zedziczek Pon Sie 04, 2014 20:57, w całości zmieniany 1 raz
To znaczy, że w tym całym module jest sama pompka wymienna? Poczytałem trochę na zagranicznych forach, że to też od tego filtra paliwa mogą być problemy. Sam już nie wiem, auto mam od początku lipca, a jeszcze dobrze nim nie jeździłem bo cały czas trzeba w nim coś w nim jeszcze zrobić. Ech, no ale nie narzekam, nie kupiłem auta w salonie. Znalazłem jeszcze coś takiego :
http://tnij.org/52rdr01
Będzie grało? Bo cena bardzo dobra.
Pompka jest w środku tego całego ustrojstwa ,to jest rozbieralne . Ja dwa lata temu założyłem od jakiegoś forda za 40 zł. i chodzi do dzisiaj .
[ Dodano: Pon Sie 04, 2014 22:58 ]
Chyba ,że MG ZT 190 ma coś inaczej .
powinno być tak samo dobrze wiedzieć na przyszłość bo ja swojej nie rozbierałem jeszcze
bula skoro zdecydowałeś się na wymiane pompy to zacznij od filtra i tych uszczelek wszystko powinno być w komplecie, no chyba że chcesz na starym jechać
Taki mam plan. Najpierw wymienię filtr i poskręcam go dobrze, bo podobno, jak się jakieś śrubki tam rozkręcą to nie idzie ciśnienie do silnika. A jak to nie pomoże zabiorę się za pompę, z tym, że chyba kupię tą z trzeciego linku.
Nie odpalał. Wcześniej było ją delikatnie słychać po włączeniu zapłonu , a jak padła to ledwo było słychać pod siedzeniem .
[ Dodano: Pon Sie 04, 2014 23:20 ] zedziczek, ten filtr z linku to nie jest czasem od diesla Bo w benzynie rozbieralnego filtra chyba nie ma, nie kojarzę sobie takiego .
jest po drugiej stronie kanapy często następuje rozszczelnienie układu właśnie na obudowie filtra bo jest skręcana, gdzieś na forum już był opis, MG Rover nawet wypuściło plastikowy element blokujący dwie części obudowy filtra względem siebie
bula tam śrubek nie ma tylko jak już napisałem obudowa jest połączona gwintem i ona się rozkręca pod wpływem drgań
bula3546, nie pamiętam od jakiego modelu wiem , że była cieńsza i nałożyłem na nią przeciętą rurkę PCV . Najlepiej wyjąć starą i dobrać tak , żeby nie była większa bo się nie zmieści .
Dzięki za pomoc! Okazało się, że uklad paliwowy najzwyczajniej w świecie się zapowietrzyl, w jednym zbiorniku było całe paliwo, a w części z pompa nie było nic. Reczne dolanie paliwa do wlotu przy pompie załatwilo sprawe i autko samo sobie wyrownalo poziomy paliwa. Przy okazji wymienilem filtr paliwa. Jeszcze raz dzięki za pomoc!
Mam podobny problem. Auto nie pali. Wymieniłem pompę paliwa, ale symptomy nie ustąpiły. Pompa przelała całe paliwo do sąsiedniej części zbiornika i ledwo jest zamoczona w paliwie. Dolewałem paliwa bezpośrednio do części gdzie znajduje się pompa, ale to też przelała do sąsiedniej części. W ogóle nie wyrównuje poziomu między obiema częściami zbiornika. Aktualnie mam w baku 1/3 poziomu, więc nie rozumiem...
Filtr paliwa poprzedni właściciel przeniósł z baku na zewnątrz i jest pod maską. Czy jakby był zapchany to będą takie objawy? Nie będzie wyrównywał poziomu?
Na listwie wtryskowej sucho. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?!
Problem rozwiązany. Zapowietrzony układ. Pomogło porządne zalanie pompy paliwem.
Witam i proszę o jakąś podpowiedź tez dopadł mnie problem z pompa tyle ze juz wymieniłem na nową i nowy filtr a dalej nie ma paliwa na listwę jedynie jakieś śladowe ilości podczas kręcenia. Czyżby dalej jakoś zapowietrzony układ? Na dziś i tak dość prób bo mi od tego akumulator padł i powoli mam dość
[ Dodano: Sob Gru 03, 2016 22:20 ]
Mam jeszcze jedna sugestie czy regulator cisnienia ten pod filtrem powinien zapobiegać cofania się paliwa? Pytam bo po wyjęciu pompki paliwo z całego układu cofa się i wlewa do zbiornika a po zamontowaniu trzeba kilka razy przekręcić stacyjka żeby napełnił filtr paliwa
Ten zaworek to regulator paliwa i zapobiega nadmiernemu wzrostowi ciśnienia wstępnego paliwa. W momencie kiedy go zaslepisz wzrośnie ciśnienie wstępne, ale to niezdrowe do ukladu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum