Wysłany: Sro Sty 13, 2016 13:34 [R414] Pęknięty wąż do nagrzewnicy, problem podczas wymiany
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam, pękł mi wąż do nagrzewnicy, łączący górę silnika(od króćca do nagrzewnicy, obok filtra powietrza) z nagrzewnicą. Chciałem wymienić cały ten odcinek używając węża do układu chłodzenia, natomiast pojawił się problem. Pomimo odkręcenia węża przy nagrzewnicy i przy króćcu to cały czas z niego leci płyn. Pytanie, czy w miejscu łączenia się węży dopływowego i odpływowego z nagrzewnicy(taka guma, w której są dwa węże) te węże się jakoś łączą? Coś czytałem o jakimś bypassie. Czy ktoś wie coś na ten temat, czy da się to zrobić w taki sposób jak mówiłem, czy lepiej wymienić węża tyle ile się da do tego miejsca połączenia gumą i modlić się, żeby reszta nie popękała?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 13, 2016 13:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, mniej więcej wiem. Czyli w tym czymś gumowym jest połączenie jednego i drugiego węża? No problem z dostępnością części jest. Na allegro jest jeden taki wąż(w sumie to dwie sztuki) ale cena 120zł z przesyłką za wąż w niewiadomym stanie jest za wysoka.
W tym miejscu o którym piszesz dwa węże łącza się ze sobą, jak zamkniesz zawór nagrzewnicy to musi być umożliwiony przepływ. Można by dać nowe węże i po prostu dwa trójniki i połączyć całość jak w oryginale.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum