Wysłany: Nie Cze 02, 2013 23:02 Matexx R820 Coupe Turbo
Witam auto kupiłem na początku 2011r.
rok produkcji 1995.
auto trochę zainwestowałem było kilka usterek.
Pojeździłem trochę i -skrzynia biegów. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70694
nie pisze o takich rzeczach jak wysprzęglik. Brakujące szpilki u kół.
Jeździłem nim przez te ostatnie dwa lata, lecz postanowiłem że muszę coś z nim zmienić. Ogólnie auto ma kilka wgniotek jakiś małych kiedyś ktoś nazłość zrobił.
Najgorsza sytuacja była w tamtym roku w zime jak zawinąłem się drzwiami na znaku, nie mogłem dostać progu to w końcu zrobiliśmy jak umieliśmy i tak się jeździło, + jeszcze czarne drzwi bo już nie malowałem. Lecz szkoda mi go było, auto fajnie sie zbierało i wgl.
w końcu pomysł jest taki: Moc podnieść do tych 300koników albo i więcej.;)
i zrobić żeby w końcu łądnie się prezentował i przyciągał uwage, szybka limuzyna.;D
prace ruszył
auto w ciągu 2 miesiecy ma wyjechać z garażu max koniec lipca.
Zakładane plany niektóre już realizowane
Silnik
2.0l 200KM sprężanie 12. barów na każdym
dopiero zabieram sie za niego jest wyjęty.
- wleci nowy rozrząd +pompa wody
- place+kopułka
- przewody Magnecor KV85
- Olej w silnika valvoline 10w60
- Poduszki już wysłane do Olkusza Politeranura 4 pod silnik 2 pod skrzynie.
- Sprzęgło plac Hallera Warszawa. Spiek 4 łapkowy. niestety terminy nowych zleceń dopiero od 24 czerwca.
- chłodnica szersza o 1 cm przebudowana
- skrzynia biegów nowe łożyska uszczelniacze
- zbiorniczek wyrównawczy nierdzewka już jest.
Układ dolotowy
- turbosprężarka jak już w temacie wyżej o wymianie. To z nissana s 14. Garrett 28
- filtr stożkowy 3cale rura
- blow off properfekt
- intercooler w zderzak do 350KM
Układ wydechowy
-przelot nierdzewka DP3 cale do rozgałeźnika później na 2.5 cala i dalej rurki po jednej i po drugiej stronie
Elektronika
-ecu master det3
-może ebc mam mbc
-zegary ciśnienie oleju, temperatura spalin,ciśnienie doładowania.
Wygląd
- całe auto na kolor czarny mat komora silnika niebieski akryl
-układ hamulcowy
- zaciski są juz w trakcie regeneracji dwutłoczkowe z hondy legend
- tarcze zimmerman na przód 285
- reszta zobaczymy co kupimy.;)
Wnętrze
- środek planuje trochę zmienić podsufitka, czarna drewno będzie oklejone czarną mat folią 3m słupki też czarny mat ale malowane.
- skóra renowacja
Zawieszenie
-home made zobaczymy jakiś gwint, lekko 2 -3 cm w dół, utwardzone
Układ Napędowy
-alufelgi 7.5 18calowe już są
-oponki na sam koniec 225/40/18 coś sie kupi.
resztę czego nie dopisałem to dopisze fotki zapodam. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Matexx Pon Sty 25, 2016 22:33, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 23:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Duży plus za takie plany na 820 mało jest tych aut fajnie zmodzonych jak masz wszystko wyjęte w komorze odrazu by można się pokusić o jakiś clean look bo w roverach praktycznie nikt tego nie robił a i silnik wyrobi na te 300kucy bez kucia? Bo wiem że jego wytrzymałość często była przyczyną ograniczania mocy do 260-280
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
O widzę zbiorniczek Kolor rzecz gustu, ja bym drewno w środku zostawił ale to już nie moje auto
Plany bardzo fajne, generalnie całego wybebeszyć i złożyć od nowa to najlepszy pomysł.
ja bym widział tylko odwortny podział kolorów, niebieski na całą budę, a czarny mat do środka. Niestety nie jest to auto pierwszej świeżości i czarny mat tylko go postarzy. tutaj bardziej bym radził jakąś perłę zastosować.
Duży plus za takie plany na 820 mało jest tych aut fajnie zmodzonych jak masz wszystko wyjęte w komorze odrazu by można się pokusić o jakiś clean look bo w roverach praktycznie nikt tego nie robił a i silnik wyrobi na te 300kucy bez kucia? Bo wiem że jego wytrzymałość często była przyczyną ograniczania mocy do 260-280
clean look- fajnie wygląda no ale chyba czasu brak i ciężko było by mi się za to zabrać, nie wiadomo gdzie to wszystko pochować, na pewno kable jakoś ułoże powiąże , nowe rurki.
mam nadzieje że 300 wyrobi, tak naprawde jak ktoś zwraca uwage na zegary i dobrze ma poustawiane warningi to tłoków nie spali, Zobaczymy czy turbałka tyle wydoła ile chce.:)
soviet100 napisał/a:
Takie auto zepsuć . Swoją drogą robisz wieś z tego samochodu to nie pasuje to starego amerykańca po prostu .
Nie wiem czym tak naprawdę auto psuje? tym że zwiększam trochę mocy? zmieniam troszkę środek? maluje na nowy kolor bo stary jest zbyt brzydki? ehh gdybym zakładał mu jakieś naprawdę wiejskie zderzaki dokładki, to mógł bym się zgodzić że robie wieś z auta, ale przed rozebraniem posiadał tylko spojler, oryginalny od R800 na tylnej klapie. Wszystkim wiadomo nie będzie się podobał, ważne że mi będzie się podobać, i będę miał satysfakcje z jazdy i z ukończenia projektu;)
Pozdrawiam.
No z tego co czytałem to jakieś doloty i inne niepotrzebne rzeczy chcesz założyć . Do tego ten motor już jest wyżyłowany do granic a ty chcesz polowe mocy jeszcze dodać .
No z tego co czytałem to jakieś doloty i inne niepotrzebne rzeczy chcesz założyć . Do tego ten motor już jest wyżyłowany do granic a ty chcesz polowe mocy jeszcze dodać .
Żadna fabryka nie żyłuje silnika do granic, bo przy ostrzejszej jeździe silniki by siadały i nie jeździły przez 15, czy 20 lat. Wiadomo przy większej mocy wszystko się szybciej zużywa.
Witam po dłuższej przerwie, a więc czas niestety pędzi szybciej, i z powodu wyjazdu i pracy poza terenem zamieszkania , oraz lekkiego opóźnienia pracy lakiernika, auto czeka na lakierowanie,
buda pojedzie dopiero niestety za 2 tygodnie do malowania w tym przestoju chcę wymontować zawieszenie i oddać do kolegi który zajmuje się przerabianiem amortyzatorów na gwinty oraz air ride, niestety po wszystkich pomiarach poduchy nie wejdą oryginalne sprężyny mają tylko 100mm srednicy a to jest za mało.;( tak wiec bedzie dobry gwint.;) . W tym czasie zostało kilka rzeczy zrobione a mianowicie, oklejone drewno, podsufita zmieniona została na czarną,zaciski zregenerowane wypiaskowane i pomalowane farbą folia tec dwutłoczkowe , w końcu wiadomo co z chłodnicą będzie 1,5cm grubsza rdzeniem oraz 5 cm dłuższa.
Przyszło mi troche gratów
poduchy pod silnik z politeranury wszystkie 7,
tarcza spiekowa,
pompa paliwa walbro 255
Klocków możesz szukać od legenda i każdego innego zacisku pod tarcze 282mm. Wybór jest dość spory.
Wtryski chyba bez sensu wymieniać bo były zakładane w turbo dość wydajne.
Po strojeniu powinieneś wiedzieć czy wtryski dają radę.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
a jeżeli chodzi o tarcze to rzeczywiście, mogę założyć je od legenda ale do roku 91 ponieważ były 4x114,3 rozstaw. później było na 5 szpilek. No i od preluda byly na 4 i na 282. Dzisiaj jedno jarzmo założyłem z zaciskiem, na starej tarczy patrzyłem czy wejdzie mi pod moją zimowe koło 15 cali i wchodzi,.;) heh
Mam do wymiany także łączniki przednie i tylne i czytając temat Blue827 http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=56012&
też zrobie tak jak on tylko zamiast wkładać inne tulejki w śrdek wyśle te łączniki do Olkusza i wsadzą mi już gotowe tuleje z politeranury z mniejszym otworem.
Wchodzi wchodzi, u mnie 282mm ma jakieś 10mm luzu przy 15" feldze więc na styk Tarcze w sumie można nawiercić tylko czy starczy miejsca? Ostatnio na Allegro widziałem parę kompletów 282mm więc chyba nie ma problemów z dostępem.
nie bierz żadnych tarcz EBC czy BD tym bardziej nawiercanych to ciężkie auto a jedne i drugie maja tendencje do wichrowania... bierz gładkie tarcze i do tego dobrej klasy klocek zapewni to dużo lepsze hamowanie np. Fredodo DS Performance lub HAWK HPS - oba miałem i HPS chyba ciut lepszy żeby poprawić hamowanie warto też kupić przewody w oplocie bo mogą zacząć ci zaraz puchnąć stare przewody. Wtrysków nie ruszaj jak są sprawne starcza bez problemu do 280- 300km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum