Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2001
Witam może mi ktoś odpowiedzieć co jest przyczyną tego "klekotania" i ile mniej więcej trzeba będzie wydać na naprawę? Występuje on tylko na zimnym silniku.https://youtu.be/YStV5tk4gXU
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 11, 2016 22:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Popychacze - 16x36zł INA (jak dostaniesz) = 573zł ->tańszych nie warto
Uszczelka pokrywy - 30zł
Robocizna - zależy ale u mnie było 200zł
W sumie 800zł za dobre samopoczucie na tydzień, bo efektu nie będzie.
Popychacze to cykanie ledwo słyszalne na nagraniu (nawet przyjemne jeśli tylko one by się odzywały w silniku). To co klekocze to nie są popychacze i dam sobie rękę uciąć. Co to jest to nikt nie wie. Każdy na forum snuje swoje teoryje.
sTERYD napisał/a:
Wymień olej w silniku na porządny półsyntetyk.
Bzdura.
Do przetestowania został mi tylko Liqui Moly, który i tak nie pomoże.
Chcesz się pozbyć tego dźwięku to rozbieraj silnik i wg RAVE sprawdź graniczne rozmiary wału korbowego, korb, tłoków, tulei, zaworów i reszty wszystkiego. Wymień niewłaściwe i będzie hulać jak Poldek kolegi MultecFSO. Koszt nieopłacalny póki auto nie złapie HGF.
Pozdrawiam.
Na zimnym rozruchu dochodzi stukanie tłoków w tulejach cylindra (piston rattle).
Maksymalnie parę minut. U Ciebie po rozgrzaniu też klekocze (tak jak i u mnie) więc jak wyżej napisałem coś już ma zbyt duże luzy (piston slap, crank noise <-poszukaj na forum).
Jak masz kasę to naprawiaj. Ja jeżdżę tak od 3 lat i nic się nie dzieje złego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum