Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Mar 2003 Posty: 106 Skąd: opolskie
Wysłany: Sro Lut 10, 2016 23:38 [R75] Silnik nie odpala-odkręcony przewód od pompy do listwy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wszystkich
Było miło, az do dziś, kidy silni nie odpalił. Nie chciał zapalić jak był ciepły ani teraz jak jest zimny. Poluzowałem przewód wysokiego ciśnienia na listwie cr i jak kręcę rozrusznikiem, to wychodzi na to, ze chyba nie podaje paliwa bo nie tryska paliwem. A powinno ?
- zawór wysokiego ciśnienia w pompie cr sprawny
- pompki paliwa ok (po odpięciu przewodu od filtra paliwa i włączeniu zapłonu) tryska impulsowo paliwo
- po podpięciu próbnika z zaróweczką do kostki od zaworu wysokiego ciśnienia i włączeniu zapłonu, żaróweczka próbnika świeci na jednym pinie. Po wyłączeniu zapłonu, gaśnie dopiero po chwili - jak przekaźnik pyknie.
Co mogę jeszcze zrobić, zeby spróbować gdzie lezy problem ?
Dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i sugestie .
Pozdrawiam wszystkich
riki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 10, 2016 23:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na przewodzie paliwowym powinno tryskać paliwo ciągłym strumieniem a nie impulsowo. Skoro pompka pracuje ciągle a tryska impulsowo to znaczy ze gdzies sie zapowietrza, sprawdziłeś tak podstawowa rzecz jak ilość paliwa w baku i czy pompa paliwa jest ok ta w baku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum