Wysłany: Nie Lut 14, 2016 16:26 [R45] Układ chłodzenia grzeje sie
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich razem i każdego z osobna
No niestety w moim nowym Rover-ku powstał kłopotliwy problem mianowicie pierw zabaczyłem ze nagrzał się poczym zobaczyłem pod maske a tam cały płyn z chłodnicy wiadomo odrazu dolałem , nastepnego dnia jak jechałem ponad 140 znowu zaczoł mi sie grzać i wylał mi cały plyn ze zbiorniczka wyrownawczego , a dzisiaj juz padło mi ogrzewanie i grzał sie co chwile ale na 3 biegu jak dawalem mu pelen gaz temperatura spadała i normowala sie jak sie zatrzymywalem albo ruszałem na światłach odrazu temperatura skakała na max , czy mógł by mi ktoś pomóc i napisac czym to może być spowodowane i od czego zacząc naprawe był bym bardzo wdzięczny
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 14, 2016 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dziękuje za szybką odpowiedź bardzo mi pomogła , wybacz mi za pisownie ale niestety tak już mam .
A pytanie mam jeszcze jedno czy akurat mój model auta (Rover 45 2.0 dt rok 2000) ma jakiś odpowietrznik ?
bo puki co zrobiłem dla testu mała dziurkę w korku i ściskałem wężyki układu chłodzenia powietrze się wydobywało ogrzewanie wróciło a chciał bym dobrze go odpowietrzyć ...
A korek może być od byle jakiego Diesel- a ? czy musi być oryginalny ?
Bo teraz jak mam tą dziurkę w korku i ściskałem wężyki od chłodnicy, przez chwile ogrzewanie działało i nie grzał mi się , ale jak wyjechałem na drogę szybkiego ruchu
przekroczyłem 120km/h i od razu mi woda ze zbiorniczeka wylało , nie wiem już o co tu chodzi może jakiś pomysł czego to może być przyczyna ?
Jak wywala ci płyn przy wysokich obrotach to korek do bani. Miałem podobny problem do Twojego. Przy czym u mnie jeszcze była niedrożna chłodnica, pompa i termostat zasyfiony. Wymieniałem wszystko + nowy korek.
Po niedługim czasie płyn wywalał mi spod korka nowego. Założyłem stary i jest OK. Polecam szukać oryginału choćby ze szrotu, bo nowy zamiennik jest z chińskiego plastiku i ... po jakimś czasie robi się termoplastyczny
Oryginał to solidny twardy plastik. Kwestia że u ciebie się pewnie mechanizm, który jest w nim zrąbał, lub masz nieoryginalny zamiennik i się odkształcił i zeskakuje z gwintu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum